Vituttaa niin kympillä!

  • 1 044 475
  • 5 447

Snopek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arttu Hyry
Pakistossa ei ole yhtään laadukasta kiekollista pakkia. Koivisto sai hyvät tehot runkosarjassa syöttölautana Koivusen ja Turusen ansiosta.
Minun mielestäni Koivisto on ollut erittäin hyvä tässäkin sarjassa. Uskaltaa pelata kiekolla ja puolustanutkin riittävällä tasolla. Ohtamaan ja Kivistön ohella ainoa, jolle voi antaa puhtaat paperit!
 

Aivan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuten jokunen todennutkin niin eipä tällä kuuhun mennä. Outoa olisi ollut muuta odottaa. Vuoden 2018 mestaruusjoukkuetta rajusti heikompi nippu laadultaan ja rakenteeltaan.

Välierät hieno suoritus, mutta toisaalta Liigan taso vähän huolettaa, kun näin sekalainen ja lopulta epämääräisesti pelaava nippu välierissä pelaa.

Väärin olisi että tämä "nippu" olisi pidemmälle mennyt urheilullisesti saati romanttisesti ajatellen myös.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Vituttaa jo etukäteen että oma sarja on ohi todennäköisesti jo viikonloppuna, ja kun Kalpa tuosta vielä ryhtyy haastamaan Tapparaa tosissaan niin sitä pronssipeliä saadaan odotella Liigan takuuvarmalla idioottiaikataulutuksella semmoset 3-4 viikkoa.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Vituttaa jo etukäteen että oma sarja on ohi todennäköisesti jo viikonloppuna, ja kun Kalpa tuosta vielä ryhtyy haastamaan Tapparaa tosissaan niin sitä pronssipeliä saadaan odotella Liigan takuuvarmalla idioottiaikataulutuksella semmoset 3-4 viikkoa.
Voidaanko tehdä niinkuin Fenerbahce ja marssittaa junnut kentälle ja päästää edari ansaitulle lomalleen?
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Vituttaa jo etukäteen että oma sarja on ohi todennäköisesti jo viikonloppuna, ja kun Kalpa tuosta vielä ryhtyy haastamaan Tapparaa tosissaan niin sitä pronssipeliä saadaan odotella Liigan takuuvarmalla idioottiaikataulutuksella semmoset 3-4 viikkoa.

Peli jota jääkiekossa ei pitäisi edes pelata. Ainakaan minä en pronssia arvosta pätkän vertaa.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Peli jota jääkiekossa ei pitäisi edes pelata. Ainakaan minä en pronssia arvosta pätkän vertaa.
Arvokisoissa vielä menee, mutta varsinaisissa kiekkosarjoissa nämä ovat kyllä äärimmäistä pakkopullaa etenkin kun tauko edellisten pelien jälkeen venähtää usein naurettavan pitkäksi. Olisi kyllä kiva kuulla pelaajien suusta tai vaikka äänestämänä että koetaanko nämä esimerkiksi Liigassa millään muotoa tarpeellisiksi.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Olisi kyllä kiva kuulla pelaajien suusta tai vaikka äänestämänä että koetaanko nämä esimerkiksi Liigassa millään muotoa tarpeellisiksi.
Kalju Cornerissa Ika Lehkonen aivan vasta muotoili pronssiotteluita jotenkin, että ei kommentoi syvemmin koska se olisi painokelvotonta. Tyytyi sanomaan että ei kiinnostanut valmentajana paskan vertaa tms. :D

Taisi vieläpä Ikalla olla noita pronssiotteluita ihan naurettava määrä vyöllä :DD
 

Angelo Bronte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & Luleå HF
Olisi kyllä kiva kuulla pelaajien suusta tai vaikka äänestämänä että koetaanko nämä esimerkiksi Liigassa millään muotoa tarpeellisiksi.
Ja minkä takia? Ennemmin se pitäisi kysyä yleisöltä. Pelaajille maksetaan siitä pelaamisesta aika sievoisia summia ja jos yleisö haluaa, että pronssipelit pelataan, niin silloin ne pelataan.

Viimeisin Oulussa pelattu pronssiottelu on yksi parhaimmista ottelutapahtumista, missä olen ikinä ollut paikalla.
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Vituttaa tuo Mertarannan ”nyt tulee Raiann lääsh” ja kun kärpät hyökkää niin nyt on paha paikka”. Saatana mä vihaan tuota tuota muka ikonista eläkeläistä. Puolueellinen paska.
Antero Rysäbiitsi. Mies, joka ymmärtää lätkästä yhtä paljon kuin meikäläinen poolosta.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Vituttaa tuo Mertarannan ”nyt tulee Raiann lääsh” ja kun kärpät hyökkää niin nyt on paha paikka”. Saatana mä vihaan tuota tuota muka ikonista eläkeläistä. Puolueellinen paska.
Nauratti kun peräkkäisissä hyökkäyksissä oli molempien pakeilta löysät toimitukset maalille. Kärppien veto oli pehmoinen ja Pelicansin vaaaaarallinen. Rasittavaa kuunneltavaa ja olisin valmis maksamaan extraa siitä mahdollisuudesta, että saisi nämä pelit katsoa halliäänillä. CMoren sovelluksesta tämä mahdollisuus löytyi.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vituttaa tuo Mertarannan ”nyt tulee Raiann lääsh” ja kun kärpät hyökkää niin nyt on paha paikka”. Saatana mä vihaan tuota tuota muka ikonista eläkeläistä. Puolueellinen paska.
TEEMU TURUNEN MÄTTÄÄ KUUDENNEN MAALINSA...

Oli aika siistin kuuloista.
 
Vittu mää ihan oikeasti haluan Myllykosken tai Virkkusen kertomaan, että miten on VITTU mahdollista, että kolmen miljoonan budjetilla meidän materiaali näyttää tältä?!? On jumalauta aivan uskomatonta, kun katsoo tuota Lahtelaisten muukalaislegioonaa, joka on kasattu about puoli miljoonaa pienemmällä budjetilla. Aivan saatana käsittämätöntä.

Ymmärrettävästi Mestis-tason materiaalilla ei tämän kummempaan pysty.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Mielestäni olen näkeväni Bärilundilta parannusta viimeisiin pariin peliin. Olihan se yhtä kuutamolla kuin aina ennenkin, mutta yllättävän hyvin puolusti välillä ja oikeasti yritti parantaa.

Jandus sen sijaan jatkoi samaa idioottimaisten jäähyjen hankkimista ja kirsikkana kakun päälle ihan helvetin löysä puolustus kauden tärkeimmällä yksittäisellä hetkellä.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Mielestäni olen näkeväni Bärilundilta parannusta viimeisiin pariin peliin. Olihan se yhtä kuutamolla kuin aina ennenkin, mutta yllättävän hyvin puolusti välillä ja oikeasti yritti parantaa.
Tänään ainakin omaan silmään aina kun kiinnitin häneen huomiota niin joko A. kaatui, B. hävisi kaksinkamppailun ja menetti kiekon C. hävisi kaksinkamppailun, kaatui ja menetti kiekon.
 

Wayne_99&17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&Kärpät ja Tappara
Go kärpät Go…
aivan purjeessa tänään,paikkoja oli mut ei kun ei..
Tasoihin päästiin ja pieni mahdollisuus, mutta.
Karhusen maali tuli aivanliikaa vastaan,olisi pakin antanut hoitaa työnsä.
Sanon sen suoraan molari mokasi prkle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös