Vituttaa niin kympillä!

  • 1 047 231
  • 5 447

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Karu fakta on, että sen alkukauden Tappara pelin jälkeen itse en ole nähnyt yhtään merkkiä miksi Kärpät taistelisi keväällä mestaruudesta. Aikaa on mutta kurssin pitäisi alkaa oikeasti pikkuhiljaa kääntymään.
Tämä on merkittävä huomio. Tapparan kurssi on ollut (odotetusti) tasaisen nouseva viime ajat, kun taas Kärppien pelillinen suunta on ollut alaspäin. Nykyvireistä Tapparaa vastaan tuskin nykyvireisellä Kärpillä olisi juurikaan jakoja, vaikka tokihan pelaajat varmaan syttyisivät hiukan parempaan, mitä vaikka eilen ja tänään Hämeenlinnassa nähtiin.

Tavallaan isosti vituttaa tämänhetkinen löysä, haluton sekä hidas taaperrus kentällä, mutta uskoa en ole vielä menettänyt. Ensi viikolla on kaksi isoa peliä, joissa joukkue voi todistaa olevansa edelleen vahva ja taisteleva Oulun Kärpät, eikä laiska lammaslauma.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Kaikki, aivan kaikki. Ajattelin että saa katsoa pelin jälkilähetyksenä mutta eipä tuotakaan kiinnosta. Vittujen vittu.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuntuu olevan nykyään enemmän sääntö kuin poikkeus se, että aina kun peliä odottaa vähän normaalia enemmän niin joukkue on ihan perse pystyssä ja oikein huutaa että "Oooooh kairatkaa oikein huolella, otetaan kaikki vastaan". Varsinkin nämä lauantaipelit tuntuu olevan poikkeuksetta ihan skeidaa.

Erityismaininta vielä Julius Junttilalle. Ennen mies oli tunnettu hyvästä liikkestään ja vikkelistä jaloistaan. Nykyään mies on nopea liikkeissään korkeintaan silloin kun on menossa hakemaan toista ruoka-annosta noutopöydästä.
 

Mac

Jäsen
Tuntuu olevan nykyään enemmän sääntö kuin poikkeus se, että aina kun peliä odottaa vähän normaalia enemmän niin joukkue on ihan perse pystyssä ja oikein huutaa että "Oooooh kairatkaa oikein huolella, otetaan kaikki vastaan". Varsinkin nämä lauantaipelit tuntuu olevan poikkeuksetta ihan skeidaa.

Erityismaininta vielä Julius Junttilalle. Ennen mies oli tunnettu hyvästä liikkestään ja vikkelistä jaloistaan. Nykyään mies on nopea liikkeissään korkeintaan silloin kun on menossa hakemaan toista ruoka-annosta noutopöydästä.
Pakko tulla palstan sivusta seuraajana kommentoimaan. Monta vuotta näitä keskusteluja on tullut luettua ja vituttaa, että millään urheiluseuralla on näitä Roger Mooren Ja Huml71 kaltaisia "kannattajia". Päivästä toiseen haukutaan ihan kaikki omat pelaajat, valmentajat, toimistot jne ja nykyään jopa pelaajien ulkonäköjä haukutaan. Kritisoida saa tietenkin, mutta joku raja helvetti sentään.

Kärpillä on upea joukkue ja varmasti haluaisivat voittaa jokaisen ottelun, mutta tässä sarjassa nyt sattuu vaan olemaan muitakin hyviä joukkueita.

Tapansa kullakin, mut jos Kärpät keväällä taas pärjää, niin toivon että nämä Humlit ja roger mooret pysyy todella kaukana juhlista ja itkevät vaikka itsensä uneen.

Ps. Faniporukalla kuulostaa olevan aina hieno meno riippumatta siitä mitä tulostaulu näyttää.
 

totonboset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Canes
Voidaanko potkia Sihvonen vittuun Kärpistä? Eikö siellä toimistolla jo saatana tajuta, että jos ylivoimalla ei saada edes kiekkoa pidettyä hallussa niin muutosta kaipaa. Eikö löydy muka pätevämpää kaveria suunnittelemaan ylivoimaa kun suurinpiirtein jokainen näkee, että tuossa touhussa ei ole mitään järkeä.

Byströmille porttikielto ylivoimalle.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pakko tulla palstan sivusta seuraajana kommentoimaan.
Tule ihmeessä. Myönnän että minulla on välillä kärkäs tapa kommentoida asioita ja ehkä joskus läikkyy yli. Mua vaan ihan oikeasti vituttaa tämä kun joukkueella olisi eväitä niin paljon parempaan, mutta etenkin tietyt joukkueet on viime vuosina olleet Kärpille ihan yhtä helvettiä, oli siellä sitten millaisia pelaajia tahansa.

Mutta näinhän se toki menee että jos vähän erehtyy pahasti sanomaan, niin kaikenmaailman sivustaseuraajat tulee pahoittamaan mielensä, ei mitään uutta sillä saralla. Tsemppiä!
 

Mac

Jäsen
Tule ihmeessä. Myönnän että minulla on välillä kärkäs tapa kommentoida asioita ja ehkä joskus läikkyy yli. Mua vaan ihan oikeasti vituttaa tämä kun joukkueella olisi eväitä niin paljon parempaan, mutta etenkin tietyt joukkueet on viime vuosina olleet Kärpille ihan yhtä helvettiä, oli siellä sitten millaisia pelaajia tahansa.

Mutta näinhän se toki menee että jos vähän erehtyy pahasti sanomaan, niin kaikenmaailman sivustaseuraajat tulee pahoittamaan mielensä, ei mitään uutta sillä saralla. Tsemppiä!
Niinkuin sanoin, niin tietenkin saa kritisoida kun on aihetta, mutta mun silmään täällä on lähtenyt aivan lapasesta siihen nähden mikä tilanne on oikeasti. Se on silti vaan minun silmä ja se voi olla myös erittäin väärässä.

Kärpät on oppinut edelliskausien virheistä ja koonnut pitkästä aikaan huikean joukkueen ja siitä iso kiitos toimistolle. Tottakai me kaikki odotetaan, että Kärpät dominois sarjaa, mutta aina se ei vaan ole niin helppoa. Toivotaan, että keväällä tuo porukka on kehittynyt siihen pisteeseen, että Oulussa taas nähdään mitalipelejä.

Kaikkee hyvää sinne!
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mutta näinhän se toki menee että jos vähän erehtyy pahasti sanomaan, niin kaikenmaailman sivustaseuraajat tulee pahoittamaan mielensä, ei mitään uutta sillä saralla. Tsemppiä!
Tämä. Lainaamasi kirjoittajan anti on ollut palstalle parin vuoden aikana yhteensä kolme viestiä, joten lienee aiheellista kritisoida muiden antia.

Tsempit minunkin puolestani @Mac !
 

Mac

Jäsen
Tämä. Lainaamasi kirjoittajan anti on ollut palstalle parin vuoden aikana yhteensä kolme viestiä, joten lienee aiheellista kritisoida muiden antia.

Tsempit minunkin puolestani @Mac !
Niinhän minä juuri kirjoitinkin, että olen sivustaseuraaja? Jos se vähentää kommenttini arvoa sinun silmissäsi, niin sille en voi mitään.

Toivon, että sinäkin joskus löydät jotain iloa jääkiekosta ja Oulun Kärpistä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Niinkuin sanoin, niin tietenkin saa kritisoida kun on aihetta, mutta mun silmään täällä on lähtenyt aivan lapasesta siihen nähden mikä tilanne on oikeasti. Se on silti vaan minun silmä ja se voi olla myös erittäin väärässä.

Kärpät on oppinut edelliskausien virheistä ja koonnut pitkästä aikaan huikean joukkueen ja siitä iso kiitos toimistolle. Tottakai me kaikki odotetaan, että Kärpät dominois sarjaa, mutta aina se ei vaan ole niin helppoa. Toivotaan, että keväällä tuo porukka on kehittynyt siihen pisteeseen, että Oulussa taas nähdään mitalipelejä.

Kaikkee hyvää sinne!
Joo siis nostan nyt lapasta pystyyn sen merkiksi että Junttilan kohdalla käytin turhan voimakasta kielenkäyttöä, mutta jos nyt noin niinku asiallisesti asian muotoilee niin ikävä tosiasia on se että Junttila on pelaaja joka ennen tunnettiin liigatasolle jopa poikkeuksellisen hyvästä liikkeestään. Nykyään tuosta liikkeestä ei ole lähellekään niin paljoa jäljellä, ja tämä on sinänsä melko erikoinen asia koska pelaajan Junttila on edelleen ihan hyvässä iässä ja mitään isompia loukkaantumisia ei ole ollut. Syitä voidaan sitten pohtia että miksi näin on käynyt.

Junttila on liigatasolle edelleen luokkaa "ihan hyvä", mutta valitettavasti Kärpissä tuon roolin pelaajan ei pidä olla mikään "ihan hyvä". Lisäksi Junttilasta valitettavasti paistaa ehkä sellainen lievä mukavoituminen, onhan se nyt sinänsä melko erikoista että tuosta JJJ-ketjusta Donskoi on tehnyt uran NHL:ssä ja Kemppainenkin siellä parin kauden ajan oli ihan siinä tyrkyllä tehdä läpimurtoa, mutta ihan ei siellä riittänyt. Siitä huolimatta oli vuosikausia KHL:ssä ihan kärkisenttereitä. Junttila sen sijaan on epäonnistuneiden ulkomaankeikkojen jälkeen palannut aina suoraan Kärppiin, koska ilmeisesti siinä ympäristössä tuollainen "höntsäily" on ollut ihan riittävää ja tulosta on tullut, ja lisäksi tästä on miehelle maksettu varmasti ihan hyvää liksaakin.

Kyllä Junttila varmaan voisi edelleen palata siihen muutaman vuoden takaiseen vireeseen tai edes lähelle sitä, mutta se vaatisi oikeasti töitä ja sitä kautta parannusta juurikin siihen entiseen vahvuuteen eli luisteluun.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Edelleenkin seison sen takana, että sen alkukauden Tappara pelin jälkeen tuo joukkue ei ole näyttänyt merkkiäkään siitä miksi se muka taistelisi keväällä suomenmestaruudesta.

- Puolustuspelaaminen on liian staattista ja hyvin liikkuva vastustaja saa helposti sen pakotettua merkkausvirheisiin.

- Hyökkääminen on aika näennäistä kulmissa pyörimistä ja harvakseltaan tuottaa minkäänlaisia maalipaikkoja. Vedot kilpistyy ensimmäiseen blokkaajaan ja irtokiekkoihin ei päästä.

- Trap ei toimi jos sitä vastaan hyökätään rintamassa ja vauhdilla.

- Ylivoimasta ei tarvinne sanoa mitään. Paremmalla ylivoimalla voisi raapia yksittäisiä pisteitä vaikeista otteluista.

- Meriläinen ei riitä kovimpiin otteluihin. Maalivahtipelissä ei oikein olisi vara hävitä oikeastaan yhtään pitkässä juoksussa.

Melkein sanoisin, että nähdyn kaltaisilla otteilla TOP-6 joukkueita vastaan hävitään enemmän kuin voitetaan. Kaukana valmiista tuo peli mutta aikaahan toki on.
 

Mac

Jäsen
Joo siis nostan nyt lapasta pystyyn sen merkiksi että Junttilan kohdalla käytin turhan voimakasta kielenkäyttöä, mutta jos nyt noin niinku asiallisesti asian muotoilee niin ikävä tosiasia on se että Junttila on pelaaja joka ennen tunnettiin liigatasolle jopa poikkeuksellisen hyvästä liikkeestään. Nykyään tuosta liikkeestä ei ole lähellekään niin paljoa jäljellä, ja tämä on sinänsä melko erikoinen asia koska pelaajan Junttila on edelleen ihan hyvässä iässä ja mitään isompia loukkaantumisia ei ole ollut. Syitä voidaan sitten pohtia että miksi näin on käynyt.

Junttila on liigatasolle edelleen luokkaa "ihan hyvä", mutta valitettavasti Kärpissä tuon roolin pelaajan ei pidä olla mikään "ihan hyvä". Lisäksi Junttilasta valitettavasti paistaa ehkä sellainen lievä mukavoituminen, onhan se nyt sinänsä melko erikoista että tuosta JJJ-ketjusta Donskoi on tehnyt uran NHL:ssä ja Kemppainenkin siellä parin kauden ajan oli ihan siinä tyrkyllä tehdä läpimurtoa, mutta ihan ei siellä riittänyt. Siitä huolimatta oli vuosikausia KHL:ssä ihan kärkisenttereitä. Junttila sen sijaan on epäonnistuneiden ulkomaankeikkojen jälkeen palannut aina suoraan Kärppiin, koska ilmeisesti siinä ympäristössä tuollainen "höntsäily" on ollut ihan riittävää ja tulosta on tullut, ja lisäksi tästä on miehelle maksettu varmasti ihan hyvää liksaakin.

Kyllä Junttila varmaan voisi edelleen palata siihen muutaman vuoden takaiseen vireeseen tai edes lähelle sitä, mutta se vaatisi oikeasti töitä ja sitä kautta parannusta juurikin siihen entiseen vahvuuteen eli luisteluun.
Erittäin hyviä pointteja ja olen täysin samaa mieltä, että Junttila ei ole päässyt lähellekään sitä tasoa mitä odotetaan ja mihin Jullella olisi mahdollisuudet.

Toivotaan, että kevääseen mennessä taso löytyy ja pystyy suorittamaan sillä tasolla mitä Kärpät ja kannattajat odottaa.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niinhän minä juuri kirjoitinkin, että olen sivustaseuraaja? Jos se vähentää kommenttini arvoa sinun silmissäsi, niin sille en voi mitään.

Toivon, että sinäkin joskus löydät jotain iloa jääkiekosta ja Oulun Kärpistä.
Eli kyseessä on legendaarinen 'väärin kannatattu' -tapaus. Ei siinä mitään. Toivottavasti sinä kannatat seuraa sillä oikealla tavalla.
 

Ukkopekka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Carolina Hurricanes
Lähtökohtaisesti peliin, jossa eilen pelannut joukkue vastassa. Pitäisi luistella jalat alta ja älytö pyöritys päälle mutta ei
 

Mac

Jäsen
Eli kyseessä on legendaarinen 'väärin kannatattu' -tapaus. Ei siinä mitään. Toivottavasti sinä kannatat seuraa sillä oikealla tavalla.
Sinä sanoit tuon, en minä.

Mielestäni oman joukkueen kannattamiseen ei ole oikeeta eikä väärää tapaa, mutta haluan vilpittömästi kysyä sinulta, että onko tuo sinun jokapäiväinen kaikkien haukkuminen mielestäsi se tapa, josta joukkue saisi lisää energiaa?

Ajattelen myös omassa päässäni, että pääsääntöisesti urheilun seuraaminen kuuluisi olla kivaa, eikä aiheuttaa ahdistusta.

Nämä siis vain minun ajatuksia eikä todellakaan mitään totuuksia.
 

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
Vituttaa koko saatanan pelin ajan jahtaaminen perästä kun kaveri päästetään karkuun. Vituttaa kun ei tule tällä joukkueella jalka riittämään mitenkään myöskään keväällä. Saatana että vituttaa!
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sinä sanoit tuon, en minä.

Mielestäni oman joukkueen kannattamiseen ei ole oikeeta eikä väärää tapaa, mutta haluan vilpittömästi kysyä sinulta, että onko tuo sinun jokapäiväinen kaikkien haukkuminen mielestäsi se tapa, josta joukkue saisi lisää energiaa?

Ajattelen myös omassa päässäni, että pääsääntöisesti urheilun seuraaminen kuuluisi olla kivaa, eikä aiheuttaa ahdistusta.

Nämä siis vain minun ajatuksia eikä todellakaan mitään totuuksia.
Jos Kärppien matsien seuraaminen aiheuttaisi vain pahaa oloa sekä itsetuhoisia ajatuksia, niin jättäisin varmasti koko homman sikseen.

Jos matsin aikana totean vaikkapa Junttilan ja Byströmin olleen aivan lapasia, niin mitä sitten? Mielestäni tuo on aivan normaalia, että jos jokin asia ei miellytä silmää, niin siitä myös puhutaan. Eletään tunteella mukana.

Joukkue ei myöskään saa keskustelupalstalta yhtään mitään energiaa. Ei positiivista, tai negatiivista. Varsinkaan kesken pelin!
 

Snopek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arttu Hyry
Pakko tulla palstan sivusta seuraajana kommentoimaan. Monta vuotta näitä keskusteluja on tullut luettua ja vituttaa, että millään urheiluseuralla on näitä Roger Mooren Ja Huml71 kaltaisia "kannattajia". Päivästä toiseen haukutaan ihan kaikki omat pelaajat, valmentajat, toimistot jne ja nykyään jopa pelaajien ulkonäköjä haukutaan. Kritisoida saa tietenkin, mutta joku raja helvetti sentään.

Kärpillä on upea joukkue ja varmasti haluaisivat voittaa jokaisen ottelun, mutta tässä sarjassa nyt sattuu vaan olemaan muitakin hyviä joukkueita.

Tapansa kullakin, mut jos Kärpät keväällä taas pärjää, niin toivon että nämä Humlit ja roger mooret pysyy todella kaukana juhlista ja itkevät vaikka itsensä uneen.

Ps. Faniporukalla kuulostaa olevan aina hieno meno riippumatta siitä mitä tulostaulu näyttää.
Minä ainakin arvostan kirjoittajia, jotka kommentoivat asioita niinkuin he itse tilanteet näkevät. Jotkut yrittävät kaivaa aina sen positiivisen asioista, vaikka ei ehkä aihetta olisi ja jotkut sanovat suoraan sen mitä ajattelevat mielessään. En minäkään aina ole kaikkien kirjoittajien samaa mieltä asioista, mutta keskustelupalstalla jokainen saa sanoa oman mielipiteensä, eikä kellään ole mitään siihen mussutettavaa. Aivan naurettavaa tulla tänne maalittamaan tiettyjä nimimerkkejä. Jatka "sivusta seuraajana", jos pahoitat mielesi toisen kirjoituksista.
 
Viimeksi muokattu:

Mac

Jäsen
Jos Kärppien matsien seuraaminen aiheuttaisi vain pahaa oloa sekä itsetuhoisia ajatuksia, niin jättäisin varmasti koko homman sikseen.

Jos matsin aikana totean vaikkapa Junttilan ja Byströmin olleen aivan lapasia, niin mitä sitten? Mielestäni tuo on aivan normaalia, että jos jokin asia ei miellytä silmää, niin siitä myös puhutaan. Eletään tunteella mukana.

Joukkue ei myöskään saa keskustelupalstalta yhtään mitään energiaa. Ei positiivista, tai negatiivista. Varsinkaan kesken pelin!
Hienoa kuulla, että Kärpät aiheuttaa sinulle myös positiivia tunteita! Olisi kiva lukea niistä myös täältä joskus!

Ei varmasti vaikuta kesken pelin millään tavalla, mutta tiedät varmasti itsekin että pelaajat kyllä näitä lukevat.

Ja edelleenkin, kaikki saa kannattaa just niinkuin haluaa, mutta osunut vaan silmään tuo sinun jatkuva pelkän negatiivisen löytäminen. Ymmärrät sen varmasti itsekin, jos oman viestihistoriasi luet läpi.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja edelleenkin, kaikki saa kannattaa just niinkuin haluaa, mutta osunut vaan silmään tuo sinun jatkuva pelkän negatiivisen löytäminen. Ymmärrät sen varmasti itsekin, jos oman viestihistoriasi luet läpi.
Kärppien viimeaikaiset otteet eivät ole herättäneet juurikaan luottamusta. Aivan varmasti kehuin joukkueen otteita Tappara-, ja Kerho -kotimatsien jälkeen, mutta viime aikoina peli on ollut melko heikkoa.

Otetaan nyt vaikkapa tämä Lukko -matsi. Tuosta olisi varmaan pitänyt löytää ne positiiviset asiat, jotta olisit tyytyväinen..? Mielestäni se oli kauttaaltaan vaisu esitys, ja Lukko oli parempi.
 

Mac

Jäsen
Minä ainakin arvostan kirjoittajia, jotka kommentoivat asioita niinkuin he itse tilanteet näkevät. Jotkut yrittävät kaivaa aina sen positiivisen asioista, vaikka ei ehkä aihetta olisi ja jotkut sanovat suoraan se mitä ajattelevat mielessään. En minäkään aina ole kaikkien kirjoittajien samaa mieltä asioista, mutta keskustelupalstalla jokainen saa sanoa oman mielipiteensä, eikä kellään ole mitään siihen mussutettavaa. Aivan naurettavaa tulla tänne maalittamaan tiettyjä nimimerkkejä. Jatka "sivusta seuraajana", jos pahoitat mielesi toisen kirjoituksista.
Kiitos mielipiteestäsi. En yritä enkä ole yhtään sen parempi kannattaja, mutta alkoi vaan kuvottamaan lukea täältä kuinka pelaajien ulkonäköjä jo haukutaan. Mutta jatkakaa toki samaan malliin jos se mielestäsi on oikea tapa kommentoida oman suosikkiseuran pelaajia.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kiitos mielipiteestäsi. En yritä enkä ole yhtään sen parempi kannattaja, mutta alkoi vaan kuvottamaan lukea täältä kuinka pelaajien ulkonäköjä jo haukutaan.
Esimerkiksi tästä olen kirjoittanut enemmän rakentavaan sävyyn. Junttila näyttää lihoneen sitten viime visiittinsä, mikä vaikuttaa kyllä suoraan liikkeeseen sekä räjähtävyyteen. Ja siltä se on myös näyttänyt.
 

Snopek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arttu Hyry
Ei varmasti vaikuta kesken pelin millään tavalla, mutta tiedät varmasti itsekin että pelaajat kyllä näitä lukevat.
Joo ja heille maksetaan tästä touhusta sellaisia rahoja, että kritiikkiä pitääkin hiukan kestää, jos peli ei oikein kulje.

Kiitos mielipiteestäsi. En yritä enkä ole yhtään sen parempi kannattaja, mutta alkoi vaan kuvottamaan lukea täältä kuinka pelaajien ulkonäköjä jo haukutaan. Mutta jatkakaa toki samaan malliin jos se mielestäsi on oikea tapa kommentoida oman suosikkiseuran pelaajia.
Ole hyvä. Jokainen saa täällä kannattaa ja kommentoida miten itse haluavat. Kyllä modet hoitaa asiansa, jos johonkin pitää puuttua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös