Vituttaa niin kympillä!

  • 1 044 801
  • 5 447

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vituttaa, kun vitutusketjussa taas kerran paremmat ihmiset kertoo huonommilleen, kuinka suosikkijoukkuettaan pitää tukea.
Vituttaa, kun McTorsoa koetetaan laittaa aina tuohon samaan valheellisen paska muottiin. En minä ole kenenkään yläpuolella tai kohtele muita nimimerkkejä itseäni huonompina. Minä olen kertonut, miten minä kannatan joukkuettani, sekä miten koen kannattajuuden ja urheilun. @oukka kannattaa tavallaan ja kuten jo aiemmin kerroin, se on hyvä se. Saisinko siis myös minä, kannattaa omalla tavallani.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Tänään ensimmäistä kertaa Kärppäpeliä katsomassa paikan päällä. Voi jeesus mitä syöpää tuo Kärppien peli. Galimovia kävi kyllä sääliksi. Huippuveska joka joutuu pelaamaan ihan vitun onnettoman joukkueen edessä.

Mikkola on selvästi valmentaja joka ei saa siirrettyä pelifilosofiaansa kentälle, ei tuossa ole mitään tolkkua.

Mutta isoin syypää on seurajohto. Aho ja Virkkunen, olkaa hyvä ja lähtekää jo pois.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En oikein tiedä miten tämän muotoilisi, mutta otan esimerkiksi vaikka tämän illan, kun suolasin Leskistä huonoista syötöistä ja huonosta peli-ilmeestä. Vaikka negaa annoinkin hänelle, niin silti taustalla piilee toivo ja kannustus siitä, että hänen pelinsä kulkisi hyvin ja että onnistumisia tulisi. Negan antaminen ja joukkueen tukeminen eivät ole toisiaan poissulkevia asioita sinänsä.
Miten sinä tahdot itseäsi kannustettavan vaikeilla hetkellä? Onko vittuilu välittämistä? Autttaako sinua, jos sinun todetaan olevan sellaista paskaa, ettei sinua haluta enää tulla katsomaan? Saatko itsestäsi parhaan irti, jos perheesi haukkuu sinua kilpaa ja palkitsee selkään taputuksilla parhaan letkautuksen keksijän?

Eikä tässä ole kyse siitä, haukutko sinä tai joku muu Leskisen huonoa syöttöä. Sellainen on ihan yes. Kuuluu kuvaan. Se, että oman suosikkijoukkueen päälle syljetään kollektiivisesti sen omassa keskusteluosiossa, on mielestäni kummallista kannattamista. Eikä siinä ole mitään väärää, sillä jokainen kannattaja ja yhteisö kannustaa omalla tavallaan.
 
Viimeksi muokattu:

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Vituttaa, kun McTorsoa koetetaan laittaa aina tuohon samaan valheellisen paska muottiin.
Ensinnäkin, en maininnut sinua nimeltä, joten tunsit selvästi piston sydämessäsi. Toiseksi, nyt jos haluat kerta tehdä tästä henkilökohtaista, niin luepas nämä uudestaan, mutta koeta asettaa itsesi lukijan asemaan kirjoittajan sijaan:

Nimeomaan. Tuet seuraa, tai kuvittelet tukevasi. En usko, että boikottisi on hirveän hyvä keino.
Kärppien joukkue kaudelle 2021-2022 ansaitsee meidän kaikkien tuen, siis minun urheilumaailmassa. Siinä maailmassa tuetaan omaa joukkuetta myös vastamäessä.
Kyllä nuo minun korvaani kovasti itsensä toisten yläpuolelle nostamista ovat, pahoittelut nyt vaan. Jos taas et tarkoittanut niitä muiden ohjeistamiseksi ja arvostelemiseksi, niin pyytäisin jatkossa oikolukemaan viestisi pariin kertaan ennen kuin lähetät. Näin vältyttäisiin väärinkäsityksiltä.

Saisinko siis myös minä, kannattaa omalla tavallani.
Minun puolestani sinä saat, mutta toivoisin täydestä sydämestäni, että et ohjeista muita miten se kuuluisi tehdä. Sinun tiesi kannustaa ei välttämättä ole oikea. Minunkaan tieni ei välttämättä ole oikea. Ehkä meidän kummankaan tiemme kannustaa ei välttämättä ole oikea. Vaihtoehtoja on monia.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
@avail , sinä taisit viedä tämän henkilökohtaiselle tasolle, en minä. Se, ettet mainitse nimeltä, ei tarkoita mitään. Kyllä sinä, minä ja varmasti aikalailla kaikki palstaa seuraavat nimimerkit tiesivät, mistä viestissäsi oli kyse. Ei täällä typeryksiä olla. Minua vituttaa tuollainen yleisellä tasolla kirjoittelu ilman, että uskalletaan tai halutaan edes merkata kohdetta.

En saanut kiinni, mitä yritit noilla lainauksilla todentaa. Minun puolestani jokainen saa kannustaa juuri niin kuin haluaa. Mitä tuohon mainittuun boikottiin tulee, niin en usko moisen toimivuuteen. Jokainen voi siitä huolimatta boikotoida juuri niin paljon kuin haluaa.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Kärppien joukkue kaudelle 2021-2022 ansaitsee meidän kaikkien tuen, siis minun urheilumaailmassa. Siinä maailmassa tuetaan omaa joukkuetta myös vastamäessä.
Haluaisin edelleen kuulla ne merkit ja ennusmerkit siihen, miten Kärppien peli lähtee tästä nousuun. Sinä kun ne merkit näit aiemmin. Itse en usko tähän Laten aikana pystyvän, mutta kerro sinä nyt tämä.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Haluaisin edelleen kuulla ne merkit ja ennusmerkit siihen, miten Kärppien peli lähtee tästä nousuun. Sinä kun ne merkit näit aiemmin. Itse en usko tähän Laten aikana pystyvän, mutta kerro sinä nyt tämä.
Huikea materiaali on varmasti se tärkein menestystä puoltava tekijä. Sarjan paras erikoistilannejoukkue, siis Ohtamaan kanssa, sekä sarjan paras maalivahti auttavat myös. Joukkueen kyky voittaa pelejä ennen henkistä notkahdusta ja lopulta Mikkolan täydellistä romahdusta, luovat myös pilkahduksen mahdollisuudesta parempaan.

Kyllä Kärpät edelleen kilpailukykyinen joukkue olisi, varsinkin Mäenalasen ja Ohtamaan kanssa. Sen vuoksi harmittaa, että tilanne on tällainen. Nyt ei ole kuitenkaan aika luovuttaa. Kaikki kivet on käännettävä kurssin muuttamiseen. Meillä on mahdollisuus tehdä historiaa, eli olla ensimmäinen sääleistä mestaruuteen ponnistanut joukkue.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Huikea materiaali on varmasti se tärkein menestystä puoltava tekijä. Sarjan paras erikoistilannejoukkue, siis Ohtamaan kanssa, sekä sarjan paras maalivahti auttavat myös. Joukkueen kyky voittaa pelejä ennen henkistä notkahdusta ja lopulta Mikkolan täydellistä romahdusta, luovat myös pilkahduksen mahdollisuudesta parempaan.

Kyllä Kärpät edelleen kilpailukykyinen joukkue olisi, varsinkin Mäenalasen ja Ohtamaan kanssa. Sen vuoksi harmittaa, että tilanne on tällainen. Nyt ei ole kuitenkaan aika luovuttaa. Kaikki kivet on käännettävä kurssin muuttamiseen. Meillä on mahdollisuus tehdä historiaa, eli olla ensimmäinen sääleistä mestaruuteen ponnistanut joukkue.
Lähtökohtaisesti samaa mieltä. Eihän tässä pudotuspelien kynnyksellä puutu kuin päävalmentaja, ykkössentteri ja pakki. Nuo kun saataisiin kuntoon niin Kärpäthän olisi suurimpia mestarisuosikkeja. Ykkössentteri ja leveyspakki mahdollisia, päävalmentajaan en usko sitten yhtään, koska en jaksa uskoa että nykyinenkään saisi potkut kauden aikana. Toivossa on kuitenkin hyvä elää.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Nyt ei ole kuitenkaan aika luovuttaa. Kaikki kivet on käännettävä kurssin muuttamiseen.
Sori, että tuppaudun vieraille hiekkalaatikoille, mutta eikö yhden kiven alta löytyisi kurssinmuutos valmennusta vaihtamalla? SaiPa nyt ei ole Kärpät, koska viimeksi mainittu on suurseura, mutta meilläkin on suhde valmentajiimme ollut viime vuodet suht kompleksinen, niin olen alkanut miettimään tuota kannattamisen ja vaatimusten esittämisen välistä suhdetta.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sori, että tuppaudun vieraille hiekkalaatikoille, mutta eikö yhden kiven alta löytyisi kurssinmuutos valmennusta vaihtamalla?
Tuo on tietenkin se tärkein kivi. Se avaa kuitenkin vain mahdollisuuden monen muun kiven kääntämiseen. Niiden kivien alta löytyy sitten pelitavallisia ja henkisen puolen haasteita.
SaiPa nyt ei ole Kärpät, koska viimeksi mainittu on suurseura, mutta meilläkin on suhde valmentajiimme ollut viime vuodet suht kompleksinen, niin olen alkanut miettimään tuota kannattamisen ja vaatimusten esittämisen välistä suhdetta.
Tuo dilemma se tuntuu olevan monen eripuran alkujuuri saman joukkueen kannattajien välisissä keskusteluissa läpi koko Jatkoaika.comin. Se, että SaiPa osui lähes napakymppiin Tirkkosen valmentajakaudella pelaten mitaleista ja haastaen kukoistuksessaan olevan pohjoisen suurseuran todella hienosti, ei tarkoita sitä, että samanlaista menestystä olisi tarjolla joka vuosi. Sama Kärpillä, mutta luonnollisesti seuran koon vuoksi isommalla vaatimustasolla. Unelmoida voi ja vaatiakin, mutta entä sitten, kun unelmat ja vaateet eivät vaikuta toteutuvan.
 

Itäpuu

Jäsen
Salomäen pelejä riittävästi nähneenä voin sanoa, että kyllä vituttaa, että ei tullut Kärppiin. Jotain väheksyntää täällä on kuulunut, mutta verrattuna vaikka Sakun peleihin ja statseihin NHL:ssä, niin ei häviä yhtään. Tai Junttila muualla kuin Kärpissä. Jne.. Vittu.
 

Hoki-Hemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Todella pettynyt olen, jos Salomäki menee hifk:n. Aina olen kaivannut voimahyökkääjää Kärppiin ja tämän kauden alla Salomäki oli toivelistalla Pekka Rinteen jälkeen kakkosena.
 

Bobi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kiekko-Ketut, Edmonton Oilers
Todella pettynyt olen, jos Salomäki menee hifk:n. Aina olen kaivannut voimahyökkääjää Kärppiin ja tämän kauden alla Salomäki oli toivelistalla Pekka Rinteen jälkeen kakkosena.

Haba arvostaa toisenlaisia vahvistuksia ja Salomäen kaltaiset ei sovi Mikkolan pelikirjaan.

Kyllä v,,,,taa.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Pikkasen pistää kyllä vituttaan tämmöstäkin yltiöposiitiivista ihmistä.
Nyt kyllä pitäs joku radikaali liikku tehä Kärpiltä. Joo, kaikille vittu kenkää ja isosti niin ettei näy hetkeen missään.
Vituttaa kattoo pelejäkin. No eilen en kattonu ku eka erän...
 
H

Hidas_ja_kankea

Kerrankin olisi tarjolla fyysinen voimahyökkääjä, ja vieläpä oma kasvatti, niin eihän sitä tänne saada, koska joukkueeseen on hommattu kaikenmaailman mikkihiiri Slepetsejä 6 kenttään. On tämä Kärppien touhu aivan järkyttävää paskaa.

Salomäen joukkueeseen tulemisen jälkeen olisi joukkueessa ollut 3,5 fyysistä hyökkääjää. Tällä hetkellä on yksi kpl ja kolme puolikasta.

Junnupeleissä asenne oli, että tästä mennään ja muut väistää. Seurannut olen ajoittain jopa läheltä 25 vuotta.

Sitä en tiedä kuinka hyvin kroppa on kestänyt pelityylin. Roolitettuna ykkösketjuun tai alemman ketjun fyysinen pelaaja.

Laittoiko kukaan merkille kamppailutilanteiden häviöitä eilisessä pelissä? Pelaajatyypit, asenne vai mukavoituminen? En tiedä.
 

Bobi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kiekko-Ketut, Edmonton Oilers
Salomäen joukkueeseen tulemisen jälkeen olisi joukkueessa ollut 3,5 fyysistä hyökkääjää. Tällä hetkellä on yksi kpl ja kolme puolikasta.

Junnupeleissä asenne oli, että tästä mennään ja muut väistää. Seurannut olen ajoittain jopa läheltä 25 vuotta.

Sitä en tiedä kuinka hyvin kroppa on kestänyt pelityylin. Roolitettuna ykkösketjuun tai alemman ketjun fyysinen pelaaja.

Laittoiko kukaan merkille kamppailutilanteiden häviöitä eilisessä pelissä? Pelaajatyypit, asenne vai mukavoituminen? En tiedä.

Ainoa asia eilisessä pelissä mikä nauratti oli Mikko Niemelän maalineduspelaaminen. Galimov tajusi sulkea kiekon ja pillin vihellyksen jälkeen Mise naureskeli HPK hyökkääjälle tyyliin: ” tsot tsot ”

Kamppailupelaaminen ja Kärpät vuosimallia 2021-2022 ei kuulu samaan lauseeseen.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Väitän kyllä, että tuohon kamppailupelaamiseenkiin vaikuttaa pelitavalliset ongelmat. Huono sijoittuminen, ajoitukset, liike-etu vastustajalle. Yleisesti sekin, että on raskaampaa kun kiekko on enemmän vastustajalla. Miettikää nyt vaikka jotakin Ilvestä, kun äijät tulee vauhdilla organisoidusti jatkuvasti päälle tai sisään hyökkäysalueelle - siinä voi sitten koittaa kamppailla voittoisasti oman sekametelipelitavan tukemana.

Ei yksi kova taklaaja juuri mitään muuta. Toki hyödyllinen pelaaja Salomäki olisi ja ottaisin mielelläni Kärppiin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Vai niin se Ronkainen epäili, ettei tässä tarvi huolestua vielä. Vittu noi on sekasin koko porukka!
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Vituttaa ihan isosti kun ei kukaan kirjottele mitään että vois lukea. Vittu saatana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös