Vituttaa niin kympillä!

  • 1 047 129
  • 5 447

Bobi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kiekko-Ketut, Edmonton Oilers
Vituttaa kun nämä muualle kulkeutuneet ” ylijäämä ” junnut kurmuttavat liian usein Kärppiä ihan kuin vittuillakseen. Nyt Suni räppäsi voittomaalin ja Saarijärvi pitää Kärppiä ihan pilkkanaan.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hyvitykset loppu, vaikka tuote edelleen epäkunnossa. Vituttaahan se.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tällainen ei kyllä vituta tippaakaan - päinvastoin. Mahtavaa, että osumat tulevat kärppätaustaisille pelaajille, jos jollekin.
Ja sehän kertoo vain sen faktan, että Kärppien juniorituotanto voi hyvin ja on maan ehdotonta eliittiä, kun niitä 'ylijäämiä' löytyy muista joukkueista.

Se miksi he pelaavat toisessa joukkueessa, onkin sitten ihan toinen asia.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niinpä se sitten jää Kuopion reissu tekemättä. Tyttärellä korona ja itsellä kurkku kipeä, eli viimeistään huomenna positiivinen tulos. Näin siinä usein käy, kun jostain kunnolla innostuu. Vituttaahan tämä!
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä palstaveli @McTorso jos kuka olisi ansainnut nähdä nämä pelit.
Näin se on. Ihan samalla tavalla kuin ansaitsin nähdä paikan päällä Aaltosen ja Ahon mestaruusmaalit jatkoajalla. Tai kuunnella hiljennettyä Raksilaa, kun Lukon Generous päätti Kärppien kauden sääliplayoffien jatkoajalla. Tai nähdä finaalisarjassa paremmin kuin Kaukokari, kenen maila jatkoerässä osuu HPK:n pelaajan kasvoihin. Olen joukkueen mukana katsomossa niin myötä- kuin vastamäessä. Mites sinä? Mitä sinä ansaitset nähdä?
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
En tiedä. Onhan tämä kyllä noloa. Miten vitussa näillä resursseilla voidaan puppeloida näin pahasti toista kautta putkeen? Herätkää nyt aidosti siellä päättävissä elimissä, ei tässä ole mitään järkeä.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Näin se on. Ihan samalla tavalla kuin ansaitsin nähdä paikan päällä Aaltosen ja Ahon mestaruusmaalit jatkoajalla. Tai kuunnella hiljennettyä Raksilaa, kun Lukon Generous päätti Kärppien kauden sääliplayoffien jatkoajalla. Tai nähdä finaalisarjassa paremmin kuin Kaukokari, kenen maila jatkoerässä osuu HPK:n pelaajan kasvoihin. Olen joukkueen mukana katsomossa niin myötä- kuin vastamäessä. Mites sinä? Mitä sinä ansaitset nähdä?

Kaikkea tuota on nähty divarista asti. Tämän viikonlopun pelit ansaitsivat ne, jotka tätä nykymeininkiä tukevat. Minä tuen seuraa tällä hetkellä parhaiten kertomalla seuran toimivalle johdolle, että suunnan on muututtava heti. Eivät sitä näytä itse huomaavan.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kaikkea tuota on nähty divarista asti. Tämän viikonlopun pelit ansaitsivat ne, jotka tätä nykymeininkiä tukevat. Minä tuen seuraa tällä hetkellä parhaiten kertomalla seuran toimivalle johdolle, että suunnan on muututtava heti. Eivät sitä näytä itse huomaavan.
Nimeomaan. Tuet seuraa, tai kuvittelet tukevasi. En usko, että boikottisi on hirveän hyvä keino. Samalla jätät joukkueen vaille tukeasi. Minä tuen joukkuetta myötä- ja vastamäessä. Sellainen kuuluu urheilussa kannattajuuteen, tai siis minun mielestä. Sinulla on toisenlaiset arvot ja se on ihan hyvä.
 

Håkanhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Altavastaajat
Kärppien joukkue kaudelle 202i-2022 ansaitsee meidän kaikkien tuen, siis minun urheilumaailmassa. Siinä maailmassa tuetaan omaa joukkuetta myös vastamäessä.

Tässä ei ole kysymys mistään tuesta "vastamäessä". Tässä on kyse, että lähdemmekö sen alkoholistin kanssa vetämään märkää vai teemmekö selväksi, että hänellä on ongelma ja me emme hyväksy kyseistä toimintaa. Lyhyellä aikavälillä aiheuttaa kireät välit, mutta pitkällä aikavälillä sieltä tulee raitistunut ja terve ihminen.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Kärppien joukkue kaudelle 2021-2022 ansaitsee meidän kaikkien tuen, siis minun urheilumaailmassa. Siinä maailmassa tuetaan omaa joukkuetta myös vastamäessä.
Kyllä. Joukkuetta tuetaan aivan loppuun asti. Mites sitten puusilmäinen seurajohto? No jätän sanomatta, koska mitään kirjoituskelpoista ei ole sanottavana.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Nimeomaan. Tuet seuraa, tai kuvittelet tukevasi. En usko, että boikottisi on hirveän hyvä keino. Samalla jätät joukkueen vaille tukeasi. Minä tuen joukkuetta myötä- ja vastamäessä. Sellainen kuuluu urheilussa kannattajuuteen, tai siis minun mielestä. Sinulla on toisenlaiset arvot ja se on ihan hyvä.

Kärpät on nyt se juoppo eno. Hän, joka tukee enoa kaikessa mitä hän tekee ja lainaa enolle rahaa viinaan tekee enolle karhunpalveluksen. Enoa pitää tukea raitistumisessa.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä. Joukkuetta tuetaan aivan loppuun asti. Mites sitten puusilmäinen seurajohto? No jätän sanomatta, koska mitään kirjoituskelpoista ei ole sanottavana.
Minusta yhteinen suosikkijoukkueemme ansaitsisi myös täällä Jatkoaika.comin Kärppien osiossa ennemmän tukea. Sitä poljetaan vaikeuksissa maahan, kun pitäisi ojentaa kättä, että nyt noustaan. Hiljaista on ollut tuolla kannustusketjussa ja muut ketjut peittyvät negaatioon. Ei siinä, tiedän, etten siihen voi vaikuttaa, kunhan vain hoksautan, kun sinäkin kirjoitat tukevasi loppuun asti. Astu veneeseen, täällä on tilaa!
 
Viimeksi muokattu:

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Vituttaa, kun vitutusketjussa taas kerran paremmat ihmiset kertoo huonommilleen, kuinka suosikkijoukkuettaan pitää tukea. Tähän voisi heittää vertauksen ravihevosesta laput silmillään, mutta en heitä. Jatkakaa toki radan kiertämistä, jokainen tavallaan.

Joukkueen takana olen edelleen, mutta tällä hetkellä en valmennuksen, enkä seurajohdon. Eletään helmikuun loppupuoliskoa eikä reagointia tapahdu, joten pitäisi olla jo viimeisimmillekin selvää, että sepalusta avaamalla ja pyllistämällä muutosta ei tapahdu. Siinä vaiheessa kun teet viihdettä eikä asiakkaita enää ole, pitäisi viimeistään ymmärtää että on muutoksen aika. Tätä minä toivon. Ja tällä nimenomaan ajattelen joukkuetta, että sillä olisi parempi olla.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siis, miten joukkuetta pitäisi tässä tilanteessa tukea oikein? Todeta Kärppien ollessa sarjataulukon sijalla 8., että kyllä tämä tästä vielä tällä kaudella iloksi muuttuu? En ymmärrä.

Kukaan ei täällä käännä seuralle selkäänsä, vaan pyytää sekä vaatii sitä palaamaan takaisin loistoonsa tavalla tai toisella.

Mielestäni ajattelemme seuran parasta, kun pyydämme seurajohtoa tekemään kovia päätöksiä seuran yhteisen hyvän eteen.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpät on nyt se juoppo eno. Hän, joka tukee enoa kaikessa mitä hän tekee ja lainaa enolle rahaa viinaan tekee enolle karhunpalveluksen. Enoa pitää tukea raitistumisessa.
Ja jättää lapsi juopon enon haltuun? Ei, kyllä minä näen, että lapsesta huolehditaan tuollaisessakin tilanteessa ja erityisesti tuollaisessa. Minä en käännä selkää.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Toimiston löysäperseily on nyt viimeistään realisoitunut myös joukkueen tekemiseen. Kyllä kannustuskin pitää ansaita. En ole noin huonoa Kärppää kuin vaikkapa tänään nähnyt pahimman Suikkas-alhon jälkeen. Jos jätkät ei kentällä edes yritä, miksi kannattajien pitäisi yhä sokeasti hokea positiivista mantraa? Näyttihän tuo toki enimmäkseen siltä, että ihan jokaisella on tullut mitta täyteen Mikkolan ammattitaidottomuutta. Jos liikkuja ei tapahdu tänään, tai huomisen aikana, loppuu myös oma rahallinen tukeni Kärppien suuntaan.

Emme me fanitkaan ihan kaikkea paskaa ansaitse.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Minusta yhteinen suosikkijoukkueemme ansaitsisi myös täällä Jatkoaika.comin Kärppien osiossa ennemmän tukea. Sitä poljetaan maahan vaikeuksissa maahan, kun pitäisi ojentaa kättä, että nyt noustaan. Hiljaista on ollut tuolla kannustusketjussa ja muut ketjut peittyvät negaatioon. Ei siinä, tiedän, etten siihen voi vaikuttaa, kunhan vain hoksautan, kun sinäkin kirjoitat tukevasi loppuun asti. Astu veneeseen, täällä on tilaa!
En oikein tiedä miten tämän muotoilisi, mutta otan esimerkiksi vaikka tämän illan, kun suolasin Leskistä huonoista syötöistä ja huonosta peli-ilmeestä. Vaikka negaa annoinkin hänelle, niin silti taustalla piilee toivo ja kannustus siitä, että hänen pelinsä kulkisi hyvin ja että onnistumisia tulisi. Negan antaminen ja joukkueen tukeminen eivät ole toisiaan poissulkevia asioita sinänsä.

Organisaatio on surkeassa tilassa, hankala olla varsinaisen positiivinen kirjoituksissa valitettavasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös