holynordic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Україна
Jinx jinx on aina paras tapa saada tulosta aikaan!Kuka keksi tämän Lindsten - Lasu - Koblizek- ketjun? Kenkää välittömästi. Aivan surkeasti pelattu koko erän avaus.
Jinx jinx on aina paras tapa saada tulosta aikaan!Kuka keksi tämän Lindsten - Lasu - Koblizek- ketjun? Kenkää välittömästi. Aivan surkeasti pelattu koko erän avaus.
Jinx jinx on aina paras tapa saada tulosta aikaan!
Kuka keksi tämän Lindsten - Lasu - Koblizek- ketjun? Kenkää välittömästi. Aivan surkeasti pelattu koko erän avaus.
Ei se toimi jos jinxaa tarkoituksella.Ihan paskoja kaikki. Koblizek ei ole tehnyt yhtään maalia. (montakohan kertaa tämä toimii?)
Aivan. Nyt monoa näille jätkille ja ketjun keksijälle.
Tjaa, minäpä kokeilen. Ei jumalauta, että Koblizek on turha jätkä. Haahuilee missä sattuu jäällä, paska luisteleen, eikä osuisi edes tyhjään käsipallomaaliin läpiajosta!Ei Koblizekia saa jinxattua tekemään maaleja. Lähes 100% oddseilla jinxaileva @Huml71 ei ole siihen vielä pystynyt, joten ei siihen pysty kukaan muukaan.
Olen todennut tämän tapauksen jo toivottomaksi kovasta yrityksestä huolimatta. Yritän toisella suosikillani.In Huml we trust. Voisit kunnostautua tällä saralla @Huml71
Spontaani repeäminen tälle :DSelänne sanoi aikanaan, ettei ole mitään hätää niin kauan kun päästään maalipaikoille. Ei tainnut Teukka tietää Radekista.
Kupari on siitä helppo tapaus vastustajalle, että sieltä tietää aina mitä on tulossa. Aina itse ja aina veto, ellei menetä kiekkoa ennen vetoa. Kerho voisi paineestaa Rassea vaikka viidellä miehellä, kun pelkoa syöttämisestä vapaaseen tilaan ei ole.Olen todennut tämän tapauksen jo toivottomaksi kovasta yrityksestä huolimatta. Yritän toisella suosikillani.
Kuparin kiekolliset ratkaisut ovat järjestään heikkoja. Laukauksia huonoista paikoista yli, ohi, taikka logoon. Syöttönappi myös liian usein hukassa, sekä turhia jäähyjä.
Saa suorittaa.
Arvostaisin kovasti mikäli Jarno Pikkarainen aukaisisi sanaisen arkkunsa mieheen liittyen. Ilmeisen hyvin toimi ainakin Veinin kohdalla (psyykkaus siis, ei maalitykiksi muuttaminen).Ei Koblizekia saa jinxattua tekemään maaleja. Lähes 100% oddseilla jinxaileva @Huml71 ei ole siihen vielä pystynyt, joten ei siihen pysty kukaan muukaan.
Joo, on se saatana kumma, että ei parempaa kommentaattoria saada studioon kuin Tomi "Turhapuro" Kallio. Ei mitään annettavaa muutenkaan kiekkokeskusteluille, joten äkkiä vaihtoon koko turhake. Ensi kaudella en enää maksa kyllä hänen väsyneen lärvinsä katselemisesta...Itse aiheutettua vitutusta, kun mikään pakko ei ole katsoa ja kuunnella mutta Tomi Kallio. Aivan järkyttävä antipatia paistanut koko kevään kommentoinnista läpi. Samanlaista itkua kuin viimeiset vuodet pelaajana. En arvosta kyllä yhtään. Nyholm ja Ika joutuu pitämään Turhapuroa aisoissa, että fanitus ei lähde laukalle ja se on paljon sanottu se.