Ainakin eilisessä Red Bull-läpimurto jaksossa itse Räty sanoi, että tod näk Ouluun olisi jäänyt ilman Rindell-treidiä.Onko tästä nyt jotain faktaa vai onko vain palstatotuus? Jostakin luin, että Räty olisi vaihtanut maisemaa joka tapauksessa
Ainakin eilisessä Red Bull-läpimurto jaksossa itse Räty sanoi, että tod näk Ouluun olisi jäänyt ilman Rindell-treidiä.Onko tästä nyt jotain faktaa vai onko vain palstatotuus? Jostakin luin, että Räty olisi vaihtanut maisemaa joka tapauksessa
Aatua varmaan ketjun mukaisesti vituttaisi niin kympillä pelata täällä 8 minuuttia joka kolmannessa pelissä. Hyvin meni Rätyn kannalta.Ainakin eilisessä Red Bull-läpimurto jaksossa itse Räty sanoi, että tod näk Ouluun olisi jäänyt ilman Rindell-treidiä.
Eikä ole edes asia mikä vituttaa eniten. Silloin tietää että menee huonosti.Mika Saukkonen.
Veit sanat suustani.Vituttaa koko organisaation munattomuus. Saatana!
Ja siihen vielä pitkäjänteisyyden periaate ja sen noudattaminen (lue: äärimmäisen korkea kynnys antaa valmentajapotkut) päälle tulosurheilussa.Lisätään bonuksena päävalmentajan harjoittelujakson mahdollistaminen liigan suurseuran pääkäskijän paikalla.
Joo - ei ole pienintäkään pelkoa, että jäisivät tähän farssiin yhtään pidemmäksi aikaa. Siinä ei olisi yksinkertaisesti mitään järkeä tuhota omaa kauttaan toista vuotta putkeen.Nyt kuitenkin rupesi vituttamaan, että tällä valmennuksella on ihan turha toivoa, että tiettyjä pelaajia (Bourke, Emanuelsson, Galimov) saataisiin pidettyä Oulussa.
Älä unohda veljeyttä. Se kantaa ja yhteinen tie....helvettiin.Valmentajapolku
Ilta pilalla jo ennen kuin ehti edes alkaa.Mertaranta selostamassa liigaa (etenkin Pelicansin fanina ”oman joukkueen” pelejä)