Tämä on totta. Materiaali on heikko suhteutettuana käytettyyn rahaan, mutta ei oikeastaan sen huonompi, mitä vaikkapa KalPalla, tai Pelicansilla on käytössään. Hävyttömän surkea suoritus valmennustiimiltä.Joukkue oli materiaaliltaan tätä parempi, mutta nyt valmennus oli enemmänkin esteenä kuin mahdollistajana.
Voittajan on helppo hymyillä. Manner ei kehdannut edes saapua pressiin.Tuli tehtyä virhe ja katseltua ottelun jälkeinen lehdistötilaisuus. Tapolan virne tulee varmaan ensiyönä painajaisiinkin, toki tämä Kärppien järkyttävä kausi on muutenkin tarjonnut hyviä aihioita painajaisille, ei sen puoleen.
Jaettu tuska on pienempi tuska, vai miten sitä nyt sanotaankaan.@aurora borealis oliko pakko laittaa vahinko kiertämään tuon kuvan muodossa :D vituttaa!
Voittajan on helppo hymyillä. Manner ei kehdannut edes saapua pressiin.
Eikun veljeys kantaahan se oli!Jaettu tuska on pienempi tuska, vai miten sitä nyt sanotaankaan.
Siis ei vittu. Pakko oli käydä vilkuilemassa tuo pressi vaikka siellä Tapola virnuileekin.
Oikeesti luulin ensin, että tää oli läppä ettei Mikkoa siellä näkynyt. Kertoo kyllä kaiken oleellisen tästä miehestä.
Ei oo jätkällä sen vertaa munaa, että tulis kameroiden eteen kertomaan miten tähän päädyttiin. Uskomaton ukkeli.
Oon sanaton.
Anu on kyllä aika rasittava.En tiedä kumpi vituttaa enemmän, Kärppien koheltaminen vai Saukkonen.
Joo olin tulossa sanomaan että 10 minuuttia, mutta taitaa olla yläkanttiin sekin.Vituttaa, että kuudestakymmenestä minuutista pelattiin kunnolla taas ihan vain muutama.
Tämä x 1000. Jonkun Lesen kairatessa meitä voitaisi edes ajatella, että oma poika ja onnistumiset on kuin rahaa pankkiin laittaisi blablabla. Mutta joku Hifkin paskin jämärymistelijä pari maalia iltaan, niin onhan tämä nyt nöyryyttävää.Ja hei saatana ihan oikeasti.
Kolmen miljoonan pelaajabudjetti.
Joku vitun Micke-Max Åsten pitää Kärppiä ihan pilkkanaan.
Ei jumalauta.
Käsittääkseni Saukkonen ja Mertaranta ovat aika lailla vakiokasvoja selostajina noissa HIFK:n peleissä tätä nykyä. Tai no ainakin kun itse olen runkosarjassa HIFK:n pelejä vilkuillut niin jompikumpi siellä tuntuu aina olevan äänessä.Mitä pahaa Kärppäkannattajat ovat tehneet? Miten ihmeessä meitä rangaistaan Saukkosella, Vallinilla ja tänään kidutusta jatkaa Mertaranta. Hyi helekutti.