Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 874 277
  • 13 835

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lauantaina tulee taas klo 17.00, siinä aikataulu ole hyvä.

Jos meidän ollessa finaaleissa heräät taas seuraamaan, niin hetken voit komerossasi pyöriä.
Mä olen sen tason fakiiri, et joka riivatun matsin tältäkin kaudelta olen katsonut. Lauantaina taas ns. psykoosit tulille ja huippukiekon parissa.

Viestillä viittasin tuohon jengin tapaan pelata ja siihen, että niilot haluaa sitä aikaa antaa. Mille hitto ne antaa sitä aikaa? Ketä ne yrittää sillä kusettaa? Ittensä lisäksi?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Mä olen sen tason fakiiri, et joka riivatun matsin tältäkin kaudelta olen katsonut. Lauantaina taas ns. psykoosit tulille ja huippukiekon parissa.

Viestillä viittasin tuohon jengin tapaan pelata ja siihen, että niilot haluaa sitä aikaa antaa. Mille hitto ne antaa sitä aikaa? Ketä ne yrittää sillä kusettaa? Ittensä lisäksi?

Ymmärrän hyvin. Niin sitä itsekin palaan jokaisen pelin alkaessa ajatukseen, että josko tänään. Harvoin se menee maaliin ja pelin jälkeen olisi hyvä fiilis.
Se mitä täällä on huudeltu on välikausi ja siksi sen kummempia muutoksia on turha odotella. Jos/kun Ahokas ensi kaudella meitä kipparoi, niin iloitaan nyt niistä vuoden diileistä, että kaikista paskoista päästään eroon viimeistään kauden päätyttyä. Tän kauden uusista jatkoon Bohm ja Kestner, muilla isosti vielä todistettavaa.
 

tamme

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jumalauta tuo Lajunen on PASKA. Miten ”khl” pakki voi olla noin huono? Ei osaa puolustaa, eikä tuo mitään lisäarvoa hyökkäykseen. Joka ikinen kutikin menee plekseille. *saatanan vihainen hymiö*
Selostajahan sitä kovin kehu, että kun ollaan oltu pulassa omassa päässä, niin on hoitanut hyvin tällöin omissa tilanteet. Olen eri mieltä.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jallitin itseni taas katsomaan peliä. On oluet, popparit ja fiilis et nyt nautitaan lauantai-illan viihteestä ansaitusti raskaan viikon jälkeen.

Ja vittu että on paskaa lätkää. Alkaa päätä särkeä kun katsoo tota taaperrusta. Kummankaan joukkueen pelissä mitään tolkkua vaan tasaisen paskoja suorituksia vuorotellen.

Tätä kai se Liiga nykyisin on. En tiedä miksi mä olen masokisti ja jaksan kiusata itseäni tällä.
 

Viheltää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku + länsirannikko
Jumalauta tuo Lajunen on PASKA. Miten ”khl” pakki voi olla noin huono? Ei osaa puolustaa, eikä tuo mitään lisäarvoa hyökkäykseen. Joka ikinen kutikin menee plekseille. *saatanan vihainen hymiö*
Onneks uutisoitiin isosti ulkomaan Optiosta, mikä on sopimuksessa. Sen suhteen ollaan aikataulussa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Kävelkää kotiin. Voiko paskempaa ylivoimaa edes olla? Kapteenin hieno jäähy vielä siihen loppuun. Ensi ylivoimalla vois koittaa vaikka Kurua.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jallitin itseni taas katsomaan peliä. On oluet, popparit ja fiilis et nyt nautitaan lauantai-illan viihteestä ansaitusti raskaan viikon jälkeen.

Ja vittu että on paskaa lätkää. Alkaa päätä särkeä kun katsoo tota taaperrusta. Kummankaan joukkueen pelissä mitään tolkkua vaan tasaisen paskoja suorituksia vuorotellen.

Tätä kai se Liiga nykyisin on. En tiedä miksi mä olen masokisti ja jaksan kiusata itseäni tällä.

Tähänhän se on mennyt. Ja ylimielinen liiga ei reagoi mitenkään. Saattaa olla koronan jälkeen vähän isompi työsarka saada ihmiset takaisin katsomoon.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
0+2 tänään.. on se paska.

Odottelinkin kuittia tuosta. Pisteitä joo, mutta aivan saatanallinen määrä virheitä ja huolimattomuutta ottaen huomioon oletetun roolin ja vastuun. Syötöt on tosi usein huonoja, menettää myös kiekkoja huolimattomuudesta johtuen, josta mm. 2min tänään.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mihin hävisi toisen erän taisteluilme? Ihan telineissä kolmannen erän alku ja Luukkonen vaihteeksi siirsi maalin...
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Jo valmiiksi vituttaa kun HPK lopussa tasoihin ja jatkoajalla/rankkareissa turpaan. Aivan purjeessa tällä hetkellä ja Luukkonen jatkaa tota vitun maalin potkimista.
Saisko illan lottonumerot myös....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös