Moderaattorit pitäköön huolen trolleista.
Niin kauan kun täällä joku saa luvan kirjoittaa, on hänellä oikeus ilmaista mielipiteensä.
Itse olen kuli nettikirjoittelussa ja somessa ym, mutta olen ymmärtänyt, että trolli on onnistunut tehtävässään jos onnistuu saamaan soraääniä ja esimerkiksi samaa kannattavat tappelemaan keskenään.
Olen ymmärtänyt, että tämä on Tepsien fanipalsta ja yhteinen juttumme on TPS tai turkulainen kiekko. Olkoonkin, että asioista ollaan välillä täysin eri mieltä ja välillä vain pieniä mauste-eroja. Ja niinhän se on. Asioista voi keskustella ja pikku debattia. Kuuluu asiaan. Moni saattaa ajatella, että hän on oikeassa, mutta kuka on täysin ja missä asiassa? Jos joku kirjoittaa faktana pelaajahuhun tai palkan, niin jokainen harkitkoon sen tiedon paikkaansapitävyyden. Itse mietin, että kuka kertoo omaa palkkaansa eteenpäin. Jälkeenpäin sen voi tarkistaa verottajalta kyllä.
Tämä nimimerkki, joka monen ihokarvat saavat pystyyn on välillä minusta ihan aiheessa kiinni. Tyylistä voi olla montaa mieltä ja kärjistämisestä.
Kun ottaa ison kuvan esille, niin mitä on tapahtunut tällä kaudella(&varmaan monta muuta juttua)
-Toimistolla yt eli organisaatio oli selkeästi liian raskastekoinen. Miksi näin sai olla?
-peli-ilme ja suoritukset ovat ailahdelleet todella paljon.
-voittoputkia (yes, hyväksyn), mutta pitkiä tappioputkia jotka eivät katkenneet edes jämäpään joukkueille
-Joukkueen pelaajien sekä valmennuksen purkaantumisia /paljastuksia medialle ja somessa
-Loukkaantumiset
-myös Kaskinen myönsi virheensä pelaajien uudelleen loukkaantumisissa A. Aaltojen haastattelussa. Kunniamaininta rehellisyydestä.
-loputtomiin jatkuva viisikkopelin sekä ehjän 60 minuutin puuttuminen varsinkin loppukaudesta. (ehjä 60 min=ei pelkkää hyökkäyksen rumputulta, vaan Puolustuksessakin ehjää viisikkopuolustamusta, oman sinisen voittamista, oikeissa paikoissa kiekosta luopumista tyhjään tilaan tai päätyyn, typerien jäähyjen poisjääminen etc).
Ketjun aiheeseen eli vituttaahan se kun kevään tärkeimmät pelit ja joukkue on sulanut samaa tahtia kuin lumet maasta.
Kunpa saisi olla kärpäsenä katossa joukkueen bussissa mikä oli henki menomatkalla Hämeenlinnaan. Aina tässä pieni optimismi nostaa päätään .. Entäpä jos.