Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 916 605
  • 13 924

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ja sanokaa minun sanoneeni ensi kaudella Setänen on Raumalla ollessaan liigan paras maalivahti, valitaan maajoukkueeseen, Setäsen avulla ja ansiosta Lukko voittaa historiansa toisen suomen mestaruuden. Lisäksi kesällä 2019 Setänen kirjoittaa 3 kauden NHL sopimuksen Pittsburghiin jossa voittaa Vezina trophyn sekä Stanley cupin. Ja sitten minä heräsin...
Tervetuloa takaisin karuun todellisuuteen..
 

tunsbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS&NHL, #11, #9, #96, #55, #24, #8, #44, #20, #86
Ja sitten minä heräsin...
No joo sitten todellaki heräsit.

Mä vaadin jo monta peliä sitten et olis voinu lähettää Setämiehen helvettiin täältä. Mestikseen tai Suomisarjaan ni taso ehkä riittäis. Vois se mennä vaikka Sandvikin jäävuorollekin harjoittelee.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässä pitkin viikkoa miettinyt, että pitäisikö tulla huomenna hallille katsomaan matsia. No Tepsi päätti asian mun puolesta. Antaa olla sitten vaan.
 

Taikajim

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Luleå
Nyt olisi vielä mahdollisuus tehdä maalivahtipeliin muutos. Setänen vittuun ja Tirroselle sanotaan, että sä oot nyt ykkönen. Vahva osoitus luotosta. Jonkun ok veskan vois sitte vielä kakkoseks palkata.

Näin ei kuitenkaan tapahdu. Tuntuu Norrena ja Setänen olevan bestiksiä keskenään. Siellä ne kahestaan heittää läppää läpi pelin, silloin kun Tirronen pelaa. Ei mitään elkeitä siitä, että itse peli kiinnostaisi.

Ihan oikeutetusti ruiskutti Kallio vettä Norrenan päälle.
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässä pitkin viikkoa miettinyt, että pitäisikö tulla huomenna hallille katsomaan matsia. No Tepsi päätti asian mun puolesta. Antaa olla sitten vaan.
Samaa puntaroinut tässä, eipä tarvitse mennä kun tuota munatonta lammaslaumaa kehtaa edes ruudun välityksellä katsoa. Jos olisi yritystä, asia olisi ihan eri.
 

Bonsai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikon muut joukkueet
Kevät tulee ja papat uupuu, molarit vuotaa, peli sekaisin.............ei ole pitkä kevät.
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Olen monen monta kertaa kauden aikana ihmetellyt että eikö tuota joukkuetta edes hävetä tuollaiset suoritukset illasta toiseen kentällä?
Maksaako Kaskinen nyt oppirahoja joista ensi kaudella saadaan hedelmää vai mikä on kun ei saa tuota nuorta joukkuetta pelaamaan?
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Vähä meni tänään perseelleen.
 

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tappio vituttaa minuakin mutta vielä enemmän hävettää muutaman nimimerkin(jotka tulevat AINA hävityn pelin jälkeen paikalle) puolesta.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tämän aavisti jo alkuviikosta, kun Ässät voitti Jukurit. Siitä kova kiima perjantaille kotiin ja TPS polvilleen.
Jos Filari meni pahasti, niin se oli kausi siinä.
Huomenna iso kasvojen pesun paikka.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Plääh. Menipä taas kaikki orastava optimismi viemäristä alas. Vituttaa kun runkosarjaa on vielä viikkoja jäljellä, tekisi mieli samantien hoitaa pleijarit alta pois, kävi miten kävi. Tuntuu niin kuin löysässä hirressä roikkuisi kun odottelee tosipelien alkamista. Ei sillä että niistä mitään uskaltaa odottaa, mutta ainakin saadaan lopullinen vastaus joukkueen tasosta.

Turhauttaa kun joutuu nykyään tekemään hirveästi duunia että innostuisi tästä hommasta. Ja sitten kun jostain löytää sitä entisaikojen paloa, niin seuraava peli on taas täyttä kuraa.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Plääh. Menipä taas kaikki orastava optimismi viemäristä alas. Vituttaa kun runkosarjaa on vielä viikkoja jäljellä, tekisi mieli samantien hoitaa pleijarit alta pois, kävi miten kävi. Tuntuu niin kuin löysässä hirressä roikkuisi kun odottelee tosipelien alkamista. Ei sillä että niistä mitään uskaltaa odottaa, mutta ainakin saadaan lopullinen vastaus joukkueen tasosta.

Turhauttaa kun joutuu nykyään tekemään hirveästi duunia että innostuisi tästä hommasta. Ja sitten kun jostain löytää sitä entisaikojen paloa, niin seuraava peli on taas täyttä kuraa.

Tämän viestin allekirjoitan kokonaisuudessaan. Heikosta jaksosta huolimatta joku naiivi optimismi takaraivossa kolkuttaa että ehkä parempaan pystytään pudotuspeleissä, mutta toisaalta pitkä on ollut tämä vaikea jakso ja vielä monta matsia jäljellä. Paria viime matsia en nähnyt, mutta tärkeät voitot niistä ja edessä olivat hienot back-to-back matsit Ässiä vastaan, joka nyt kuitenkaan ei ole mikään hmv-jengi, niin pitkästä aikaa oikein odotti matsia ja sitten tällainen esitys.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Jos Tepsi pelaa yhtä kehnosti huomenna kotona, niin mahtaa jälki olla tylyä. Nykänen ei kestä kyllä selvin päin tuota katella ja taitaa raivoraitis Juha Mietokin vedellä törkeät pleksit.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Tallinder pelaa helvetin pehmeästi ja Perrin heittää lätyn vastustajalle, ei hyvää päivää.

Parempi olisi vähän harmittaa ketju.

Perrin ja Kallio erotettava toisistaan.
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
No niin papat ovat nyt seuranneet kahden maalin syntyä omiin ihan lähietäisyydeltä. Kyllä on Kallio ja Perrin kuin varjoja alkukauteen verrattuna. Peluuttiko valmennus papat avan puhki vuoden vaihteen tienoilla?
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Vähän näyttää siltä, että TPS oikein haluaa päätyä runkosarjassa sijalle 5., edellä Kärpät, Tappara, Jyp ja HIFK. Puolivälierissä vastaan IFK ilman kotietua....
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No niin papat ovat nyt seuranneet kahden maalin syntyä omiin ihan lähietäisyydeltä. Kyllä on Kallio ja Perrin kuin varjoja alkukauteen verrattuna. Peluuttiko valmennus papat avan puhki vuoden vaihteen tienoilla?
Minusta taas Kallio ollut ihan pirteä tänään Budishin kanssa..Perrin pitäis tiputtaa johonkin kolmosen laitaan sitten kun Filppula tervehtyy, ja Virta pitää keskellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös