Joku vois täällä vapaaehtoisesti alkaa opettaa tietyille palstaveljille ja -siskoille sarkasmin jalon taidon. Ei mulla muuta.
Niinpä...
Eikä mullakaan muuta.
Joku vois täällä vapaaehtoisesti alkaa opettaa tietyille palstaveljille ja -siskoille sarkasmin jalon taidon. Ei mulla muuta.
TPS HC on jo luovuttanut.
Miksi fani ei saa heittää hanskoja nurkkaan mutta pelaajat saavat?
Mua vituttaa ailahtelevaa peliä paljon enemmän se vitun valittamisen määrä jokaisessa viestiketjussa!!!
Mä en oo IKINÄ nähnyt, että joku sm-liigajengi on vetänyt pelaajapolitiikkansa niin päin persnettoa, että peliin ei saada 4 kenttää jätkiä :D On siellä joskus jollain ollut yhen miehen vajaus, mutta että näin =)
Mä en oo IKINÄ nähnyt, että joku sm-liigajengi on vetänyt pelaajapolitiikkansa niin päin persnettoa, että peliin ei saada 4 kenttää jätkiä :D On siellä joskus jollain ollut yhen miehen vajaus, mutta että näin =)
Ihan oikea ratkaisu, ettei lähdetty pilaamaan A-junnujen playoffs peliä haalimalla sieltä ratkaisu pelaajia edustuksen merkityksettömään matsiin.
Öhm... älkääkä unohtako sitä, että tänään kehissä olevista ei-junnuista VIISI (5!!!) on hankittu kesken kauden.Pointti ei ollut lähinnä siinä oliko ratkaisu oikea, vaan siinä että mitä on mietitty ennen kauden alkua kun jengiä on koottu. Siellä on nytkin mitä 4 junnua kehissä :D
Tämä on vielä hirveämpi kausi kuin se kuuluisa Leimekausi.
Ilmeisesti tavoitteena on auttaa Suikkanen playoffeihin, ei tällaista perseilyä mitenkään muuten voi käsittää. Siellä pelaa muut vielä playoff-paikoista ja TPS lähettää paikalle ketä nyt sattuu muilta kiireiltä ehtimään. Häpeällistä.
Tämä selvensi. Uskoin ja toivoin, että uskottavuus olisi yhä edelleen HC TPS:lle tärkeä asia.A:n pudotuspelit ovat tässä vaiheessa huomattavasti tärkeämmät, kuin edustuksen ottelut. Ainakin mitä tulee vierasotteluihin, joissa ei tarvi edes yrittää viihdyttää ketään. Ihan sama miten se ottelu siellä Lahdessa päättyy. Vituttaa, kun jengi ei ymmärrä mikä asia on seuralle tärkeä ja mihin kannattaa panostaa.
Vituttaa, kun jengi ei ymmärrä mikä asia on seuralle tärkeä ja mihin kannattaa panostaa.
Ja vaikka kuinka kääntäisi asiaa, ollaan tässä toimistolla kustu urakalla pöntön ohi. Vuori ei todellakaan ole onnistunut joukkueen kasaamisessa. Ei laadussa, mutta kuinka helvetissä voi määrässäkin epäonnistua noin totaalisesti.
Pointti ei ollut lähinnä siinä oliko ratkaisu oikea, vaan siinä että mitä on mietitty ennen kauden alkua kun jengiä on koottu. Siellä on nytkin mitä 4 junnua kehissä :D
TPS:n toimistolla on päätoimisesti hommissa tj, myynti- ja markkinointipäällikkö, markkinointikoordinaattori ja -sihteeri sekä kirjanpitäjä ja tietty ravintolatoimen päällikkö.
Kuka näistä on nyt taas kussut pöntön ohi? Naisista se ei varmaan kukaan ole...
Olisi varmaa järkevää, jos joukkueen rakentamisesta vastaava henkilö olisi myös toimistolla vakituisesti töissä.
Olet siis sitä mieltä, että TPS pitäisi koota niin ettei täydellä rosterilla pelatessa joukkueessa olisi yhtään A-ikäistä pelaajaa ja mielellään niin, että loukkaantumistenkin johdosta seurassa olisi resersvissä ei A-ikäisiä pelaajia tarpeeksi, ettei pääsisi syntymään tilannetta, jossa edustukselle täysin turhassa ottelussa rosteriin ei tulisi aukkoja, jos A-junnuissa on merkityksellinen peli?Kritiikki mielestäni kohdistuu siihen, kuinka vitusta on mahdollista, jottei voida lähettää täyttä joukkuetta vieraspeliin, koska A-junnuilla on peli. Ei nyt helvetissä pitäiusi A-junnujenpelin vaikuttaa edustuksen peleihin.
Olet siis sitä mieltä, että TPS pitäisi koota niin ettei täydellä rosterilla pelatessa joukkueessa olisi yhtään A-ikäistä pelaajaa ja mielellään niin, että loukkaantumistenkin johdosta seurassa olisi resersvissä ei A-ikäisiä pelaajia tarpeeksi, ettei pääsisi syntymään tilannetta, jossa edustukselle täysin turhassa ottelussa rosteriin ei tulisi aukkoja, jos A-junnuissa on merkityksellinen peli?
Vai olisiko sinne pitänyt ottaa B tai C junnuja kentälle?
...mestis jokkueet lainaa kuitenkin ihan mielellään niitä.
Minä olen tuota mieltä, pitäisi olla ihan miehiä reservissä loukkaantumisten varalta, mestis jokkueet lainaa kuitenkin ihan mielellään niitä.