Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 897 523
  • 13 896

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Niin en mä tätä epäillytkään. Vaan lähinnä sitä, että ehkä vaan helpompi kaikille osapuolille sanoa näin.

En mä tiedä miksi tuossa valehtelisi. Eri asia nyt esimerkiksi Pajuniemellä oli sanoa, että mitään sopimusta Lukkoon ei ollut, kun sitä ei ikinä tullut voimaan. Siinä ei olisi ollut muuta kuin hävittävää Pajulla ja Tepsillä molemmilla. En mä kuitenkaan ymmärrä miksi tuossa kohtaa sanoisi, että ei ollut saanut tarjousta mikäli sellainen olisi ollut pöydällä.
 

apsi71

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kaapo Kakko
En mä tiedä miksi tuossa valehtelisi. Eri asia nyt esimerkiksi Pajuniemellä oli sanoa, että mitään sopimusta Lukkoon ei ollut, kun sitä ei ikinä tullut voimaan. Siinä ei olisi ollut muuta kuin hävittävää Pajulla ja Tepsillä molemmilla. En mä kuitenkaan ymmärrä miksi tuossa kohtaa sanoisi, että ei ollut saanut tarjousta mikäli sellainen olisi ollut pöydällä.
Niin. Vaikea sanoa. En osaa sanoa miten avoimesti näistä puhutaan ulkopuolisten kanssa. Olettaen, että sellainen olet niinkuin minäkin. Mutta Kessu painaa nyt lukon paidassa ja epäilen että ei tule olemaan samanlaista ilotulitusta kuin tepsissä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: O.K!

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
TPS hankki jo isolla rahalla Skaldon ja Ilomäen. Ne olivat ne "ison rahan" hankinnat kärkeen. Toki sentteriin on varattu jotain, mutta Kestner ei enää keskikastin joukkueen budjettiin mahtunut millään. Tiedossa oli, että on tarjolla, mutta ei vain rahkeet riittäneet tehdä järkevää tarjousta.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
TPS hankki jo isolla rahalla Skaldon ja Ilomäen. Ne olivat ne "ison rahan" hankinnat kärkeen. Toki sentteriin on varattu jotain, mutta Kestner ei enää keskikastin joukkueen budjettiin mahtunut millään. Tiedossa oli, että on tarjolla, mutta ei vain rahkeet riittäneet tehdä järkevää tarjousta.
Juurikin näin. Jo oltais laitettu rahat Kessuun, se olisi ollut pois joko pakeista tai sentteristä. Kummasta just sä olisit halunnut tingata tässä kohtaa? Eikä kysymys ollut siis Juipille vaan just sulle?
 

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Hieman ihmettelen tätä Kessun teilaamista poliittisten mielipiteiden takia? Halutaanko me olla poliittinen seura vai urheiluseura? Kai se nyt on ihan sama mitä aatetta äijä kannattaa jos painaa kultapottana koko kauden joukkueen parhaana pelaajana ja muuten tulee joukkueen kanssa toimeen? Ylipäätänsä kaikki politisointi tulisi pitää irrallaan urheilusta. Se ei kuulu millään tavalla työnantajalle mitä työntekijä tekee tai ajattelee jos hommat toimii sovitusti työnantajan suuntaan. Olen aina hieman ihmetellyt Tepsin politisoitumista esim. Priden suhteen. Ko. Instanssihan on nykyään kaikkea muuta kuin kaikkien hyväksymistä ja tasa-arvoa. Hyvesignaloimista vai mitä se on?
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Hieman ihmettelen tätä Kessun teilaamista poliittisten mielipiteiden takia? Halutaanko me olla poliittinen seura vai urheiluseura? Kai se nyt on ihan sama mitä aatetta äijä kannattaa jos painaa kultapottana koko kauden joukkueen parhaana pelaajana ja muuten tulee joukkueen kanssa toimeen? Ylipäätänsä kaikki politisointi tulisi pitää irrallaan urheilusta. Se ei kuulu millään tavalla työnantajalle mitä työntekijä tekee tai ajattelee jos hommat toimii sovitusti työnantajan suuntaan. Olen aina hieman ihmetellyt Tepsin politisoitumista esim. Priden suhteen. Ko. Instanssihan on nykyään kaikkea muuta kuin kaikkien hyväksymistä ja tasa-arvoa. Hyvesignaloimista vai mitä se on?
Pakko tulla sen verran huutelemaan vieraisiin pöytiin, että olen kyllä joka sanasta kanssasi samaa mieltä.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kosmachukista ja Rechistä. 100/100 olisin ottanut Kessun ja sitten alakenttiin joku junnu.
Niinno, koskakohan kenenkin sopimus on tehty ja mitä tuolloin on Kessu tuumaillut pelaamisesta Suomessa kun Kosmachuk ja Rech on meille sopparit allekirjoittanut. Turha näistä on ketään osoittaa sormella kun ei mistään mitään tiedetä.

Taidan muutenkin kuulua vähemmistöön ja olen sitä mieltä että Kessussa haisee iso floppi. Olin sitä mieltä jo talvella kun Kessun perään huudeltiin. Jännä vertailla ensi kaudella kumpi voitti, TPS vai Lukko ja aion ainakin itse vertailla Skaldoa ja Kessua toisiinsa.
 

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Niinno, koskakohan kenenkin sopimus on tehty ja mitä tuolloin on Kessu tuumaillut pelaamisesta Suomessa kun Kosmachuk ja Rech on meille sopparit allekirjoittanut. Turha näistä on ketään osoittaa sormella kun ei mistään mitään tiedetä.

Taidan muutenkin kuulua vähemmistöön ja olen sitä mieltä että Kessussa haisee iso floppi. Olin sitä mieltä jo talvella kun Kessun perään huudeltiin. Jännä vertailla ensi kaudella kumpi voitti, TPS vai Lukko ja aion ainakin itse vertailla Skaldoa ja Kessua toisiinsa.
Itse taas luulen, että Kessu kuuluu ensi kaudella Liigan TOP-10 pelaajiin, niin pisteiden puolesta kuin muutenkin. Moni hämääntyy viime kauden heikoista pisteistä, mutta syy niihin löytyy muustakin kuin ympäristöstä. Liigassa näytöt on jo ensimmäisellä visiitillä annettu eikä mikään puolla sitä etteikö jälki olisi yhtä tuhoisaa ensi kaudellakin.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Itse taas luulen, että Kessu kuuluu ensi kaudella Liigan TOP-10 pelaajiin, niin pisteiden puolesta kuin muutenkin. Moni hämääntyy viime kauden heikoista pisteistä, mutta syy niihin löytyy muustakin kuin ympäristöstä. Liigassa näytöt on jo ensimmäisellä visiitillä annettu eikä mikään puolla sitä etteikö jälki olisi yhtä tuhoisaa ensi kaudellakin.
Ymmärrän hyvin, siksi onkin mielenkiintoista seurata kumpi selviää voittajana tuossa mun seurannassa.

Perustelen floppivaaran siihen että miten Kessun käy jos alku on tahmea eikä osukaan tolppien väliin, yleinen habitus kentällä oli monesti ylimielisen oloinen ja jotenkin vittuuntunut, onko siis mielialapelaaja, sitä ei olla vielä selvitetty. Ja nyt ei Kessu pääse enää yllättämään, kaikki Liigassa tietää mitä tapahtuu jos ukolle antaa vähänkään sitä tilaa, veto kyllä lähtee. Hienoa että saatiin kuitenkin Kessu takaisin Liigaan ja saadaan pimentää se ainakin kuusi kertaa.
 

Viheltää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku + länsirannikko
Ymmärrän hyvin, siksi onkin mielenkiintoista seurata kumpi selviää voittajana tuossa mun seurannassa.

Perustelen floppivaaran siihen että miten Kessun käy jos alku on tahmea eikä osukaan tolppien väliin, yleinen habitus kentällä oli monesti ylimielisen oloinen ja jotenkin vittuuntunut, onko siis mielialapelaaja, sitä ei olla vielä selvitetty. Ja nyt ei Kessu pääse enää yllättämään, kaikki Liigassa tietää mitä tapahtuu jos ukolle antaa vähänkään sitä tilaa, veto kyllä lähtee. Hienoa että saatiin kuitenkin Kessu takaisin Liigaan ja saadaan pimentää se ainakin kuusi kertaa.
Itse ainakin otan pavol skalickyn kessua mielummin TPS:n.
Tässä tilanteessa, kun tarvitaan neljäs keskushyökkääjä Intosen, Jasun ja Ilomäen tueksi olisi tyhmään laittaa viimeiset roposet laituriin. Vielä kun puolustuskin vajaa. Kaikkea hyvää Kessulle Raumalle. Toivotaan ettei Kessun isä ei kritisoi peluutusta enää.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Niinno, koskakohan kenenkin sopimus on tehty ja mitä tuolloin on Kessu tuumaillut pelaamisesta Suomessa kun Kosmachuk ja Rech on meille sopparit allekirjoittanut. Turha näistä on ketään osoittaa sormella kun ei mistään mitään tiedetä.

Taidan muutenkin kuulua vähemmistöön ja olen sitä mieltä että Kessussa haisee iso floppi. Olin sitä mieltä jo talvella kun Kessun perään huudeltiin. Jännä vertailla ensi kaudella kumpi voitti, TPS vai Lukko ja aion ainakin itse vertailla Skaldoa ja Kessua toisiinsa.

Minkä takia pitäisi vertailla Skalickya ja Kessua toisiinsa? Kätisyys huomioimatta ovat pelityyliltään kaksi tyystin erinlaista pelaajaa. Itse vertailisin juuri Kosmachukia ja Kessua. Kosmachuk tehnyt paljon maaleja viimekaudella ja eiköhän hänet hankittu maalintekijäksi ja snaipperiksi. Skalickylta varmasti odotetaan isoa panosta kentän molemmissa päissä ja fyysisyydessä.
 

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Minkä takia pitäisi vertailla Skalickya ja Kessua toisiinsa? Kätisyys huomioimatta ovat pelityyliltään kaksi tyystin erinlaista pelaajaa. Itse vertailisin juuri Kosmachukia ja Kessua. Kosmachuk tehnyt paljon maaleja viimekaudella ja eiköhän hänet hankittu maalintekijäksi ja snaipperiksi. Skalickylta varmasti odotetaan isoa panosta kentän molemmissa päissä ja fyysisyydessä.
Kosmachukin maalinteon näytöt on annettu Itävallan puulaakissa. AHL pisteet taas eivät juurikaan eroa Steenbergenin vastaavista, joten en ole yllättynyt jos taso ei eroa Steenbergenin viime kauden suorituksesta.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Minkä takia pitäisi vertailla Skalickya ja Kessua toisiinsa? Kätisyys huomioimatta ovat pelityyliltään kaksi tyystin erinlaista pelaajaa. Itse vertailisin juuri Kosmachukia ja Kessua. Kosmachuk tehnyt paljon maaleja viimekaudella ja eiköhän hänet hankittu maalintekijäksi ja snaipperiksi. Skalickylta varmasti odotetaan isoa panosta kentän molemmissa päissä ja fyysisyydessä.
Siksi koska TPS ja Lukko. Meillä lukkokasvatti ja Lukolla tepsikasvatti. Siksi. Mä en jaksa perustaa vertailuissa mihinkään kätisyyksiin tai muihin nykyajan hömpötyksiin.. ainoastaan siihen kummalla on tulevalla kaudella parempi pelimies.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: O.K!

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kosmachukin maalinteon näytöt on annettu Itävallan puulaakissa. AHL pisteet taas eivät juurikaan eroa Steenbergenin vastaavista, joten en ole yllättynyt jos taso ei eroa Steenbergenin viime kauden suorituksesta.
Nyt kun tilastoniiloillaan ja tuijotetaan eliteprospectii niin miten meidän tulee suhtautua Kestnerin AHL-tehoihin? Onko Steenbergen sittenkin kovempi?
No joo. Jätetään tähän.
 

jelnausen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kieltämättä Kestnerissä haisee viimekauden Anton Holm. Laukaus on tulinen ja tarkka, mutta 5v5 pelaaminen on aivan karmealla tasolla. Oikeastaan kaikki viittaa täysin samanlaiseen pelaajaan, kuin mitä Holm oli. Toivottavasti saa kiinni 5v5 pelaamisestakin täällä ja tekee siihen päälle roiman määrän maaleja.
Yllä lainaus Kestneristä ennen ekaa peliä.
Kosmachukista ja Rechistä. 100/100 olisin ottanut Kessun ja sitten alakenttiin joku junnu.

Antaa nyt Kosman ja Rechin näyttää ensin.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Jos ny mietitään näitä Tepsin ja Lukon siirtoja, ja jos noita saisi fantasiadraftailla miten sattuu, olisin varmaan heput draftaillut omaan fantsujoukkueeseen järjestyksessä Reunanen, Skalicky, Lehtinen, Kestner, Ilomäki. Tepsin arvat loppuun ihan arpajärjestyksrssä sitten.

Kestner on floppivaara, mutta vielä isompana floppiriskinä pidän Ilomäkeä, joka tapaa kadota kuvasta kun pelit kovenevat. En tajua hankintaa. Marko Kivenmäki kakkonen?

Muuten sitten Kestneristä, no, vasta tästä ketjusta opin että heppu vissiin on joku kristitty konservatiivitrumputtaja. Minä oon ateisti ja liberaali homorummuttaja, joten näkemiin Kessulle vaan, ja sinne perään samanhenkiset ajattelijat tervemenoa myös vaan!
 
Viimeksi muokattu:

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Hieman ihmettelen tätä Kessun teilaamista poliittisten mielipiteiden takia? Halutaanko me olla poliittinen seura vai urheiluseura? Kai se nyt on ihan sama mitä aatetta äijä kannattaa jos painaa kultapottana koko kauden joukkueen parhaana pelaajana ja muuten tulee joukkueen kanssa toimeen? Ylipäätänsä kaikki politisointi tulisi pitää irrallaan urheilusta. Se ei kuulu millään tavalla työnantajalle mitä työntekijä tekee tai ajattelee jos hommat toimii sovitusti työnantajan suuntaan. Olen aina hieman ihmetellyt Tepsin politisoitumista esim. Priden suhteen. Ko. Instanssihan on nykyään kaikkea muuta kuin kaikkien hyväksymistä ja tasa-arvoa. Hyvesignaloimista vai mitä se on?

Kuka täällä on Kestnerin teilannut? Vai onko tämä tapahtunut jossain muualla? Ihan oikeasti kysyn kun en ole tuollaista nähnyt.
 

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Kuka täällä on Kestnerin teilannut? Vai onko tämä tapahtunut jossain muualla? Ihan oikeasti kysyn kun en ole tuollaista nähnyt.
En tiedä onko Kessun teilaajat poistaneet täältä viestejä, mutta ainakin useammassa ketjussa tuli Kestnerin yhteydessä vastaan kommentit, että kun Twitterissä on ollut sitä ja tätä mieltä sekä MAGA tyyppi niin en kaipaakaan pelaajaa Turkuun.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Nyt kun Kessun MAGA-hattuilu selvisi, niin enemmän vituttaa että edes tänne hankittiin ja avaa miksi Kessu menee mieluusti Raumalle, katsomossa kun lienee paremmin kaikupohjaa Kestnerin ajatuksille.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kosmachukista ja Rechistä. 100/100 olisin ottanut Kessun ja sitten alakenttiin joku junnu.

Eli laittomat potkut molemmille ja kessu isolla rahalla sisälle jolloin ei olisi ollut varaa siihen sentteriin/pakistoon ja huudeltu koko kauden et miks vitussa meillä pelaa joku Hakala kolmosessa, kun ei mitään osaa jääkiekosta.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Eli laittomat potkut molemmille ja kessu isolla rahalla sisälle jolloin ei olisi ollut varaa siihen sentteriin/pakistoon ja huudeltu koko kauden et miks vitussa meillä pelaa joku Hakala kolmosessa, kun ei mitään osaa jääkiekosta.

Kukaanhan täällä ei ole mitään laittomia potkuja ollut vaatimassa, vai pystytkö linkkaamaan tämän kyseisen viestin.

Eikö kyseessä ole vain vertailu kumman ottaisi mielumin komssu/recci vs. kessu/junnu?

Mutta ainahan se on mukava alkaa syöttämään toisen, varsinkin tuollaisen mulkun joka on erimieltä asioista, suuhun sanoja mitä ei ole sanottu.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kukaanhan täällä ei ole mitään laittomia potkuja ollut vaatimassa, vai pystytkö linkkaamaan tämän kyseisen viestin.

Eikö kyseessä ole vain vertailu kumman ottaisi mielumin komssu/recci vs. kessu/junnu?

Mutta ainahan se on mukava alkaa syöttämään toisen, varsinkin tuollaisen mulkun joka on erimieltä asioista, suuhun sanoja mitä ei ole sanottu.

Niin. Hän vastasi kysymykseen missä kysyttiin että kummasta pitäisi tinkiä sentteristä vai pakistosta ja hän itse tuo laiturit peliin mukaan. Toki olisihan toimisto pitänyt nähdä tulevaisuuteen, että Kestner voisikin tulla Suomeen vaikka on aikaisemmin sanonut tuskin palaavansa Liigaan. Muutenkaan en ymmärrä kun TPS on enemmän tai vähemmän menestynyt juuri sillä, että kokoonpano on laaja ja pelipaikoista on aitoa kilpailua, pitäisi yhtäkkiä alkaa antamaan junnuille suoria paikkoja kokoonpanoon ja parin loukkaantumisen jälkeen siellä viilettää joka kentässä junnuja.
 

Il Gladiatore

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, AS Roma
Niin. Hän vastasi kysymykseen missä kysyttiin että kummasta pitäisi tinkiä sentteristä vai pakistosta ja hän itse tuo laiturit peliin mukaan. Toki olisihan toimisto pitänyt nähdä tulevaisuuteen, että Kestner voisikin tulla Suomeen vaikka on aikaisemmin sanonut tuskin palaavansa Liigaan. Muutenkaan en ymmärrä kun TPS on enemmän tai vähemmän menestynyt juuri sillä, että kokoonpano on laaja ja pelipaikoista on aitoa kilpailua, pitäisi yhtäkkiä alkaa antamaan junnuille suoria paikkoja kokoonpanoon ja parin loukkaantumisen jälkeen siellä viilettää joka kentässä junnuja.

Meikäläinen jakaa kyllä nämä ajatukset täysin.
Saattaa olla että uin vastavirtaan mutta otan ENNAKKOON Kosmachuk+Rech ennemmin kuin Kestner+"joku junnu". Perusteluna on se että näillä NÄILLÄ RAHOILLA mitä käytössä olemme 2 edellistä kautta pärjänneet sekä runkosarjassa että poffeissa nimenomaan tasaisella ja LAAJALLA materiaalilla. Jos siis tosiaan tällainen valinta pitää tehdä.

Mieluiten ottaisin toki kaikki nuo 3 ulkkaria, mutta meidän realismi taitaa olla jotain muuta. Eli en sano että Kestner olisi turha enkä suuren flopinkaan riskiä näe Lukolle. Tykkään kyllä pelaajana miehestä ja ottaisin TPS:ään jos järkevää ja mahdollista!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös