Nurmi ois kuulunu joukkueeseen..
Kenen paikalle ja miksi?
Kenen paikalle
TPS pelottelee...tuli puhelimeen tieto että Tepsi jakanut uuden tarinan, sen kun avoin niin tuli esittelyvideo Ushenin veljeksistä Tepsin pelipaidat päällä!!! Mitä vittua??!! Ei kai nyt niin sekaisin siellä olla että jatkot tehty?
Mulle tuli vaan tieto että TPS lisännyt tarinan, klikkasin siitä sen auki ja lähti filmi pyörimään.. paniikissa katkaisin sen ja kun menin hetken päästä katsomaan oliko se totta, ei löytynyt enää mistään. Hyvin pelottava hetki eikä mene edes krapulan piikkiin kun ei ole sellaista. Se oli käsittääkseni se sama video mikä tuli helmikuussa jo ulos, kun jätkistä kuvia otettiin.Missä tällainen tarina on nähtävissä?
Hyi perkele ja mä luulin että mulla on pahoja painajaisia!Mulle tuli vaan tieto että TPS lisännyt tarinan, klikkasin siitä sen auki ja lähti filmi pyörimään.. paniikissa katkaisin sen ja kun menin hetken päästä katsomaan oliko se totta, ei löytynyt enää mistään. Hyvin pelottava hetki eikä mene edes krapulan piikkiin kun ei ole sellaista. Se oli käsittääkseni se sama video mikä tuli helmikuussa jo ulos, kun jätkistä kuvia otettiin.
Mulle tuli vaan tieto että TPS lisännyt tarinan, klikkasin siitä sen auki ja lähti filmi pyörimään.. paniikissa katkaisin sen ja kun menin hetken päästä katsomaan oliko se totta, ei löytynyt enää mistään. Hyvin pelottava hetki eikä mene edes krapulan piikkiin kun ei ole sellaista. Se oli käsittääkseni se sama video mikä tuli helmikuussa jo ulos, kun jätkistä kuvia otettiin.
Tämä totta, joukkue on vielä varmasti kesken ja yhtäkään peliä ei ole vielä pelattu. Joulukuussa voi alkaa valittamaan, jos ei olla pudotuspelipaikassa kiinni, mutta vielä ei ole valituksen aika. Eikä ole vielä yli kahteen kuukauteen.Vituttaa lukea miten kausi on hävitty ja kaikki on aina paskaa. Kesäkuussa.
Näin unta että TPS otti Lukolta turpaan 5-0 ja Lehtinen imuroi todella helppoja. Muistan jo miettineeni unessa että "Miksi ei otettu Karri Rämöä kun se oli saatavilla" (????)
Vitutusketjuun tämä menee siksi että hävittiin ja sen takia ettei tätä lajia saa mielestä ilmeisesti edes kesällä.
Älä huoli, osa Lukon kannattajista sun kanssa samaa mieltä.Ottaa kyllä päähän aika pahasti jos Josh Kestner tulee Liigaan Tepsin sijasta jonnekin Lukkoon...
Saiko se noin pahat traumat kovasta treenauksesta? :DOttaa kyllä päähän aika pahasti jos Josh Kestner tulee Liigaan Tepsin sijasta jonnekin Lukkoon...
Voi vittu. Nää on just niitä pelaajia joita ei vaan saa päästää muualle varsinkin jos eroa palkassa on joku 20k....Ottaa kyllä päähän aika pahasti jos Josh Kestner tulee Liigaan Tepsin sijasta jonnekin Lukkoon...
Voi vittu. Nää on just niitä pelaajia joita ei vaan saa päästää muualle varsinkin jos eroa palkassa on joku 20k....
Ottaisi kyllä päähän ja ihan huolella. Kyllähän tuo, että Tepsin entinen huippupelaaja siirtyy kilpailijan leiriin ärsyttää aina. Vaikka hyvä pelaaja Skalicky varmasti onkin, olisin silti mielluummin ottanut Kestnerin joukkueeseen. Mielellään molemmat tottakai. Lueskelin äsken tota Lukon huhuketjua ja siellä moni oli jopa Kestneriä vastaan ja oli sitä mieltä, että Kestner ei ole huippupelaaja. Kyllä 24+25=49 pisteet ainakin omasta mielestäni ovat huippupelaajan pisteitä. Nyt kun Slafkovsky tulee lähtemään, jää mielestäni yhdelle laiturille meillä vielä tarvetta.Ottaa kyllä päähän aika pahasti jos Josh Kestner tulee Liigaan Tepsin sijasta jonnekin Lukkoon.