Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 897 631
  • 13 896

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Joulukuussa tilastossa Liigan paras joukkue on nyt helmikuun alussa Liigan huonoin. Vai onko joku sitä mieltä, että Tepsin nykyvire on parempi kuin jonkun muun Liigajoukkueen?
 

MarkoPalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU, Hammarby IF, Jokerit
Kyllä mä vaan ihmettelen miksi Patrik Virta pelaa Tapparassa. En alunperinkään ajatellut, että jannun TPS-ura olisi kovin pitkä, kun ajattelin että Virta menee ulkomaille. Vittu, kolmas kausi Tapparassa jo. Syitä en tiedä, miksei Virtaa kotiutettu takaisin Turkuun, mutta kyllä se vähän kaivertaa.

Ja mä ihmettelen, että miksi aikoinaan ylipäätään meni Turkuun. Olis pysynyt kasvattajaseurassaan vaan, niin olis koossa jo 7 kautta HPK:ssa! Ja yksi mestaruuskin!

No, isänsä neuvot painoi vaa'assa. Sekä iso sopimustarjous
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Ja mä ihmettelen, että miksi aikoinaan ylipäätään meni Turkuun. Olis pysynyt kasvattajaseurassaan vaan, niin olis koossa jo 7 kautta HPK:ssa! Ja yksi mestaruuskin!

No, isänsä neuvot painoi vaa'assa. Sekä iso sopimustarjous
Olihan se aika ironista, että Palvekin tuli Turkuun hakemaan mestaruutta ja mikäs joukkue sen sillä kaudella veikään...
 

Arengee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Maajoukkueet, NHL:n Suomalaiset
Liekö Virtakin yks noista suututetuista. Siis täähän perustuu vaan omaan mutuun, mut seurallahan oli ilmeisesti tapana kettuilla huonojen sopimusten muodossa. Case Vahalahti jne
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Ja mä ihmettelen, että miksi aikoinaan ylipäätään meni Turkuun. Olis pysynyt kasvattajaseurassaan vaan, niin olis koossa jo 7 kautta HPK:ssa! Ja yksi mestaruuskin!

No, isänsä neuvot painoi vaa'assa. Sekä iso sopimustarjous
Onko kukaan edes pelannut Kerhossa yli sataa peliä? Sinänsä en ihmettele ettei siellä saa jatkoja pelaajille. Kattoonkin nostetaan pelaajia joilla lähes yhtä monta peliä Jokereissa kuin Hämeenlinnassa.
Kapteeni Jasukin haukkui Pallokerhon podcastissa.
Paskoja seuroja molemmat.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kalpa peliin tulossa takaisin korona-ukot joten Vainari ensimmäisenä hevon vittuun kokoonpanosta, seuraa katsomoon hänelle pitäisi tehdä vitun flegmaattinen Hults.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuten myös Ahokkaan. Aikalisä hä? Pärssinen kentälle puolustamaan maalin johtoa, täh?

Oikeasti tänne tarvittaisiin myös nauruhymiö tuon peukutuksen lisäksi. Mutta voiko tuota enää paremmin sanoa.

Joku joskus sanoi, että on hulluutta tehdä sama asia uudelleen ja uudelleen ja odottaa erilaisia tuloksia. Tepsissä ollaan joko hulluuden partaalla tai Ahokas haluaa hävitä tahallaan ja haistattaa näin vitut TPS-johdolle…
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Rafkinin sekoilu joukkueen kustannuksella käy kalliiksi.
Kultapoika Tammela on annettu olla yllättävän rauhassa täällä. Lumipallo lähti vyörymään ihan käsittämättömästä harhasta jonka antoi. Mutta joo, pizzakeisari on helpompi uhrattavaksi.
 

Bonsai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikon muut joukkueet
Tuleekohan tänä keväänä myyntiin "Pojat pelas huonosti" t-paitoja ?
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Keskiviikkona ilmoitin päättäväni kauden omalta osaltani Jukurimatsiin. perjantaina mulla todettiin koronatartunta ja tällä hetkellä olo on ihan paska. Kostaako karma tässä ja vihjaa, että on aika palata takaisin joukkueen matkaan? :D.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös