Ketjun aiheeseen, että mikä vituttaa tällä hetkellä.. No ei ihan kauheasti mikään ja syy siihen on selvä. Sama varmaan kaikilla muillakin, luulen. No siis tuo juttu, että Liigalla on uusi toimitusjohtaja. Se on kyllä sellainen asia, josta olen tykännyt lukea.
No mutta yksi asia kyllä vituttaa, täytyy myöntää. Varmaan kaikilla on tääkin sama juttu.. Eli kun miettii, että mikä TPS:n kannattamisessa on ollut parasta tällä kaudella ja ylipäänsä TPS:n toiminnassa, ei pelkästään jäällä, vaan ihan koko organisaatiossa.. Niin se on kyllä Kärpät. No mikäs siinä vituttaa? Tosi hyvinhän Kärpillä on mennyt ja olen kyllä tykännyt lukea siitä, eli ei Kärpät itsessään vitutakaan, totta. Tiedän, että tästä alkaa olla jo aikaa ja olisi pitänyt päästä tästä yli, mutta jotenkin jostain syystä juuri tänään alkoi vituttaa juuri tämä asia, en tiedä miksi. Eli siis se, että 21.9. voitettiin Kärpät vieraissa. Jotenkin kun on juuri siitä tykännyt lukea, että Kärpillä menee hyvin, niin oli se aika harmi, että voitettiin 21.9. Kärpät vieraissa. En ole jotenkin siitä toipunut ja se kyllä vituttaa.