Koska ei tuo ole niin shittiä mitä monet sanoo. Uskon että kevään lähestyessä meillä on ihan toisenlainen meno täällä palstallaIhmettelen ettei tämän enempää vituta? Ehkä mulla on prosessi kesken
Prosessi etenee. Pelicans, HPK ja JYP on ihan takakontissa kiinni.
Jotain samanlaista täällä. Peli ei ole paskaa, siksi ei kai vituta (vielä). Tänään loppui bensa ja usko kun ei saatu ratkottua tokassa erässä.Ihmettelen ettei tämän enempää vituta? Ehkä mulla on prosessi kesken
Oli tänään kiekollisesti parempi mitä pitkään aikaan. Pelasi ylöspäin eikä pyörinyt omissa edestakas kunnes on paniikki. Mutta totta, ei todellakaan ole valmis vielä.Classic Hitsin sepät siellä äimistelevät kuinka valmis Mitja Jokinen tähän sarjaan onkaan. jaaha.
Kaksi erää pelattiin oikeasti hyvällä asenteella. Mitähän kolmannessa sitten tapahtui?Ihmettelen ettei tämän enempää vituta? Ehkä mulla on prosessi kesken
Me pelattiin eilen, vastustaja keskiviikkona. Annettiin pukukoppimaali josta levännyt sai virtaa. Bensa loppui.Kaksi erää pelattiin oikeasti hyvällä asenteella. Mitähän kolmannessa sitten tapahtui?
Joo tässä tuli tuo KooKoon lepoetu aika karulla tavalla silmille. Levännyt tappioputkessa tarpova vastustaja haistoi veren. Eilen sentään samantapaisesti itse hyödynnettiin lepoetu Ipaa vastaan.Kaksi erää pelattiin oikeasti hyvällä asenteella. Mitähän kolmannessa sitten tapahtui?
Se johtuu siitä, että on menty välittämiskynnyksen yli. Tarpeeksi paskaa kun on.Ihmettelen ettei tämän enempää vituta? Ehkä mulla on prosessi kesken
Tääkin vituttaa, että 40 minuutin hyvällä pelillä jatkuvasti hävitään, ja vastustajat voittavat pelaamalla hyvin 20 minuuttia.Taas kerran pelattiin 40 min hyvin, muutama virhe puolustusalueella ja siitä heti vastustajalle maalit. Aivan liian helpolla päästetään maaleja. Ja se vituttaa että noista ei oteta oppia ja muuteta mitään puolustusalueella, vaan sama saa jatkua pelistä ja erästä toiseen.