ILIMAVEIVI
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Ei vituta. Ilves on ollut tähänastisista joukkueista ylivoimaisesti paras. Teki TPS:sä täysin aseettoman.
Sama pätee Bibiciin ja Bohmiin onko kumpikaan hurri taklannut kertakaan tämän kauden aikana?Iso mies ja liikkuu kuin olisi paskat housuissa pelosta. Ei jatkoon
Ketuttaa, kun lähes puolet TPS-osion viimeisen vuorokauden kirjottajista on ilvesläisiä.
Miks tän Waheebin pitää selostaa jatkuvasti Tepsin matseja? Jotenkin todella ankea äijä...
Miks tän Waheebin pitää selostaa jatkuvasti Tepsin matseja? Jotenkin todella ankea äijä...
Ennemmin Waheeb kuin Mika "pelikatko" Saukkonen, tai Mertsi joka ei ole vaivautunut opettelemaan edes pelaajien nimiä. Nämäkin kauhukuvat ovat nyt mahdollisia että joutuisi Anu Saukkoa kuuntelemaan maksullisessa lähetyksessä...
Mun mielestä Waheeb ja Alkio on heittämällä parhaat selostajat mutta kai nää on mielipideasioita.
1. erän puolivälissä vedot oli 3-9, erän lopussa 25-10. Taisi tulla jonkin sortin väsähtäminen vaihteeksi?
Ja oman ylivoiman jälkeen kaveri johtoon. Liekö tuli yhtään kutia Lukon veskaria kohti.
Tämä Tepsin ylivoima alkaa olla jo legendaa. Ei ihan mustasurman tai Nurminen-Rintanen-Kallio tasoa, mutta kyllä tässäkin tulosta tulee jatkuvasti. Omiin. Ihan saatanan käsittämätöntä ettei tuolle saada tehtyä mitään. Jatkuvasti huolimattomia syöttöjä, ja jatkuvasti parhaimmat paikat vastustajalle.
Aleksi Anttalainen.. Luokatonta menoa tänään. Äskenkin meinasi Tammela (?) päästä miehen sekoilujen takia iskemään 4-1
Siellähän se Rintsi itse patsastelee laittamassa yv:tä kuntoon. Mua on aina huvittanut näissä valmentajissa nämä ”yv - expertit”. Puheet on kovia, mutta näytöt muuta.
Vituttaa maalin tekemisen vaikeus. Tänäänkään ei voitettu tekemällä huikeat yksi maalia.
Muut joukkueet vahvistuvat lainapelaajilla, mutta kai me pärjätään. Kai se parempi näin on. Ehkä. Toivottavasti.
Samaa mieltä, huomenna täydellä höyryllä valtraa turpaan!Ei kannata huudella kvittoa. Ihan hyvä peli kovaa vastustajaa vastaan.