Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 894 769
  • 13 881

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Tuttuun tapaan rankuissa turpaan. Miten vittu voidaan aina hävitä nämä.. Niin, ja olihan varsinaisellakin peliajalla Korpparilla mahdollisuus taputella peli rankkarista ja Kestnerillä jatkoajalla..
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Tasoihin viimeisillä hetkillä ja tappio rankkareilla. Vituttaahan tuommoinen. Toivottavasti seuraava matsi olisi vähän ehjempi.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Yleisöä 2183... onkohan pienin ikinä Tepsin Liigamatsissa? Kyllä käy kalliiksi koronavouhotus.
Mr.Fox varmaan osaa tähän vastata?
Satavarmaksi en sano, mutta taitaa olla. Korjatkaa, jos olen väärässä.

20.03.1980 TPS - KOV 9- 7 (4-2,3-1,2-4) 2279

Mä olen siinä käsityksessä, että SM-liigan ajalta kyseinen KooVee-matsi keväältä 1980 olisi TPS:n alhaisin yleisömäärä runkosarjassa. Pienempiäkin määriä saattaa olla ilmoitettu jossain säälipleijareissa, pronssiotteluissa sun muissa harjoitusmatseissa. Runkosarjan osalta tämän iltainen taitaa tosiaan olla pienin koskaan ilmoitettu. Koronarajoituksista huolimatta kyllä hallilla olisi tilaa ollut, että ei kaikkea niidenkään piikkiin voi laittaa.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Istuiko? Kysyn tyhmyyttäni, koska muistan vastaavan tapauksen Jetsin pelistä, jossa Laineella oli jäähyä jäljellä jatkoajan jälkeen, mutta laukoi silti.

Siellä se tais kyyhöttää yksinäisyyttään. Ei ainakaan jäähyboksin ovi auennut, kun jatkoajan jälkeen siirryttiin heti isoon kuvaan.
 
Siellä se tais kyyhöttää yksinäisyyttään. Ei ainakaan jäähyboksin ovi auennut, kun jatkoajan jälkeen siirryttiin heti isoon kuvaan.

Oli miten oli, niin vittu miten päin vittua tuo tilanne menikään. Pärssinen oli aivan rättiväsynyt kun lähti omista kohti vaihtopenkkiä, mutta mutta... Kyllä nyt perkele pitäisi vähän nopeempaa päästä sinne, tollasessa tilanteessa. Siellä penkillä sitten nelinkontin ottamassa happea ja Bergin taikapullosta sniffaukset nenään ennen rankkareita.
Katselin Pärssisen menoa TV-kuvan reunassa ja ajattelin, että nyt ei pitäisi selän suoristua tuolla tavalla. 5 sek ja tuomari viheltää jäähyn.

Miksi helvetissä Ortega lähti istumaan jäähyä? Pitääkö sinne mennä joku kentällä olleista pelaajista? Kestner ja Korppari olivat molemmat jo tuhlanneet rankkarit pelin aikana. Olisiko voinut heidän tilallaan kokeilla esim Ortegaa? Tai olisiko Ortega jossain vaiheessa rankkarikisaa voinut olla potentiaalisesti hyödyllisempi kuin joku rosterin "möttösistä"?
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Voi teitä höpönassuja.

Mun perhe on pysynyt terveenä. Minä olen vielä terve. Työnantajani maksaa mulle yhä palkkaa. Suomen jalkapallojoukkue voitti. Liigaa pelataan taas. Ja vielä. Eilen saatiin nähdä samaan hintaan 5min ylimääräistä peliä plus rankipotkut.

Mä en näinä outoina aikoina todellakaan aio pahoittaa mieltäni jostain lokakuun arki-illan takaiskuista oranssia Pallokerhoa vastaan. Älkää pahoittako tekään. Elämä on armollisempaa sil viisii. Nautitaan nyt joka pelistä ja joka minuutista, jota tarjolla on.
 

Suurmestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voi teitä höpönassuja.

Mun perhe on pysynyt terveenä. Minä olen vielä terve. Työnantajani maksaa mulle yhä palkkaa. Suomen jalkapallojoukkue voitti. Liigaa pelataan taas. Ja vielä. Eilen saatiin nähdä samaan hintaan 5min ylimääräistä peliä plus rankipotkut.

Mä en näinä outoina aikoina todellakaan aio pahoittaa mieltäni jostain lokakuun arki-illan takaiskuista oranssia Pallokerhoa vastaan. Älkää pahoittako tekään. Elämä on armollisempaa sil viisii. Nautitaan nyt joka pelistä ja joka minuutista, jota tarjolla on.

Olet kyllä oikeassa ja ns. asian ytimessä. Kritiikkiä saa tietenkin esittää sekä pelin ja joukkueen ongelmakohdista saa keskustella. On kuitenkin hyvä muistaa tässäkin asiassa kohtuus varsinkin, kun ottaa huomioon vallitsevat olosuhteet ja sen, että kausi voi päättyä, vaikka huomenna. Tepsi on menossa kuitenkin oikeaan suuntaan ja pelissä on paljon hyvää vaikka ei tuo peli vielä mestariluokan suorittamista ole. Joku toisessa osiossa mainitsi esim. sellaisen positiivisen asian, että Kaskisen aikakaudella, kun saatiin kiekko keskialueella tai omalla sinisellä, niin aina peruutettiin oman maalin taakse seisoskelemaan. Nyt lähdetään yleensä painamaan vauhdilla kohti vastustajan maalia. Tästä kaudesta oli vähän vaikea innostua ja kiinnostua, koska tiedossa on, että kausi voi päättyä milloin vain. Olen nyt katsonut kuitenkin jokaisen Tepsin pelin ja suurimmaksi osaksi olen kuitenkin tykännyt näkemästäni ja pelejä on ollut lopulta kiva katsoa. Tosiaan Huuhkajillakin pyyhkii hyvin, eikä korona ole vielä omaa lähipiiriä kurittanut. Työpaikkakin on vielä olemassa ja palkka tulee tilille kerran kuussa. Ei tämä elämä ole muutenkaan helppoa tällä hetkellä, niin en minä nyt ainakaan lähtisi vetämään ranteita auki yhden tyhmän HPK häviön jälkeen. Tällä hetkellä ilonaiheet elämässä ovat vähissä koronasta johtuen, niin otetaan sitä iloa edes siitä, että Tepsi pelaa paremmin kuin viime kaudella.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Haluaisin tämän Kärppien pelaajan kanssa päästä kahden kesken keskustelemaan aiheuttamistaan seuraamuksista. Koska tämän päivän peli on peruttu, pääsen viettämään laatuaikaa anopin kanssa. Näin ei voi jatkua!

Pilkunviilausta, mutta kyseessä ei tainnut olla pelaaja, vaan muuta henkilöstöä. Hyvin ikävästi silti kävi sulle, noi on pahoja tilanteita.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ai, ymmärsin eilisestä uutisoinnista toisin. Näyttävät jatkiksessa muokanneen otsikkoa, mutta sama "pelaaja" sana lepää vielä uutisessa.
Niinpä. " Kärppien koko liigajoukkue on asetettu karanteeniin pelaajalla todetun koronavirustartunnan vuoksi. Kyseinen joukkueen jäsen on ollut sivussa joukkueen toiminnasta 14.10. lähtien. "
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Tepsin ylivoima myös ihan vitun vitsi. Vastustaja aina läpiajossa.. Parempi ku vastustaja ei ota jäähyjä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös