Mua ei enää edes vituta toi mitä kentällä tapahtuu. Vituttaa se mitä toimistolla ei tapahdu. Miten helvetissä yritystä voidaan johtaa näin? Tämähän on ihan oikeasti liikeyritys, vaikka toimialaan urheilu kuuluukin. Säälittää tuo Kaskinenkin jo, vaikka valmentajana vihaan sitä ihan helvetisti - kaveri on nyt laitettu aivan tekemättömään paikkaan, eikä kukaan tee minkäänlaisia ratkaisuja homma avaamiseksi. Eikö yrityksessä ole sen takia johto - toimitusjohtaja ja hallitus - joiden pitäisi pystyä toimimaan ilman, että joku saatanan konsultti tulee kertomaan milloin ja miten olisi hyvä tulla ulos jotain sanomaan. Jos on tehty virheitä rektytoinneissa, on johdon vastuulla tilanne korjata. Onko kukaan koskaan tullut muuten kertomaan, missä vaiheessa ja miten päädyttiin tekemään täydelliselle noviisille suora kolmen vuoden sopimus? Ei. Eikä kukaan näköjään aio ottaa siitä edes vastuuta. Täälläkin kuvitellaan, että siitä oli vastuussa Niittymäki, mutta niinhän ei asia taida olla... Kyllä tuo Niittymäen lähtö ja siihen liittyvä lausunto todistaa melko kiistattomasti, ettei hänellä ollut UTJ:n valtuuksia seurassa, jotta olisi voinut vapauttaa Kaskisen valmennustiimin tehtävistään. Nykyinen tj on tehtävässään jopa huonompi kuin pankkineiti Österblad aikoinaan. On lausunnoissaan ja julkisissa esiitymisissään kuin puhuva pää - ei varmasti edes itse muista niiden jälkeen sanomaansa. Ja tuo hallitus on varsinainen valtakunnan vitsi, joka on nähtävästi päättänyt tuhota Palloseuran toiminnan pyrkiessään ajaa Ratapihahankettaan.
Tässä sirkuksessa unohtuu ilmesesti kokonaan seuran muut tärkeimmät työntekijät, pelaajat. Joiden pitäisi pelata myös tulevaisuudestaan jääkiekkoilijoina. Moniko noista nyt kykenee neuvottelemaan sopimuksia seuraaville kausille? Vedoten siihen, että olen oikeasti hyvä ja olen kehittynyt, mutta mulla oli vain paska valmentaja?
Itselle alkaa nyt riittämään tämä sonta, jota seuran johto yrittää kaksin käsin kannattajille syöttää. Olisi vielä helvetisti kirjoitettavaa, mutta pää niin jumissa, ettei tule enempää ulos - ainakaan ymmärrettävästi.