Mä oon käynyt ihan väärissä bileissä nuorena huomaan. Tsemppiä vitutukseen ja hyvää jatkoa!
Juu, ei yllätä. Lappeenrannassa parhaat juhlat Teboililla. Kiitti tsempeistä. Eikä pelkästään vituta, hävettää.
Mä oon käynyt ihan väärissä bileissä nuorena huomaan. Tsemppiä vitutukseen ja hyvää jatkoa!
En ole ikinä asunut Lappeenrannassa. En edes Imatralla :)Juu, ei yllätä. Lappeenrannassa parhaat juhlat Teboililla. Kiitti tsempeistä. Eikä pelkästään vituta, hävettää.
Katsojamääräksi ilmoitettu 5322. Ei siltä näyttänyt tv-kuvassa. Oliko siellä oikeasti lähellekään tuota?
Haistakaa kaikki vittu.
TPS on lauantaisin kuin pimppa märkänä kotibileisiin menevä 17-v tyttö, kaikki käy ja koko illan tulee.
Vitutus lievenee näitä lukiessa, kultaa.Mä oon käynyt ihan väärissä bileissä nuorena huomaan. Tsemppiä vitutukseen ja hyvää jatkoa!
Tosiaan unohtu mainita että en tämän ottelun tilanteista syytä mitenkään Forströmiä. Tämä siis koko kauden matseista näkemykseni.Juolevi on ollut näissä molemmissa maalitilanteissa aivan kuutamolla. Filppula menettää kiekkoja omissa pahasti ja Heikkinen hukkasi oman miehen täydellisesti HIFKin maaalissa. Vähiten nämä sähläykset Forren vikoja on ollut. Toki on kiekollisesti olematon ja kankea.
Kyllä Juolevilla on vielä paljon parannettavaa. Omassa päässä miehet hukkuu liian usein. Ja Tallinderin puuttuminen näkyy yllättävän paljon. Ei ole kovuutta maalin edustalla.Juolevi on ollut näissä molemmissa maalitilanteissa aivan kuutamolla. Filppula menettää kiekkoja omissa pahasti ja Heikkinen hukkasi oman miehen täydellisesti HIFKin maaalissa. Vähiten nämä sähläykset Forren vikoja on ollut. Toki on kiekollisesti olematon ja kankea.
On kyllä ihme sähläämistä tuolla kentällä. Moni antaa posia tällä palstalla Forströmille, mutta itse en kyllä oikein mitään hyvää kaverin pelistä löydä, liike huonoa ja etenkin laukaus aivan käsittämättömän surkea.