Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 907 342
  • 13 923

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Nyt ei tainnut mennä teikäläisellä ihan putkeen. Onnittelut kuitenkin hyvästä vittuiluyrityksestä.

Kiitos vain, koska tarkoitukseni ei ollut vittuilla, mutta jos se ihon alle meni, niin eihän se ikinä haittaa.

Kun otit esille Tepsin historian puolivälieristä, niin totesin siihen perään, että tällöin koutsina oli Atu. Tuliko nyt vasta mieleen?

Jos ei täällä mene putkeen, niin siellä se putki taitaa olla jo hieman pidempi. Hauskaa illanjatkoa siis sinne.
 

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
Totta puhuen en ole koskaan tavannut ketään Ässien fania, joka tulee TPS-HIFK -ottelun jälkeen kyttäämään TPS:n vitutusketjua Jatkoajassa ja heittämään mukahauskoja sivalluksia.

Jos susta on outoa, että kirjoitan johonkin muuhunkin kuin oman seuran ketjuihin niin hellurei. Hauskaa kyllä tuo sun "kyttäys"-sanan viljely :D Muistan kyllä itsekin kuinka oot tullu mulle vittuilemaan jossain ihan randomketjussa vieläpä täysin siinä epäonnistuen, hyvät naurut niistäkin on kyllä saanu.

Elämänsä kullakin, ei ole mun asia miten sä sen käytät

Näyttää kuitenkin aika paljon kiinnostavan :D

Kiitos vain, koska tarkoitukseni ei ollut vittuilla, mutta jos se ihon alle meni, niin eihän se ikinä haittaa.

Jos haluat purkaa pahaa oloasi vielä HIFK-faneille, niin siitä vaan. Miksi kuitenkin alat minulle eli Ässät-fanille puhumaan kuin HIFK-fanille? Voit mennä heidän osioonsa mouhottamaan Selineistä sun muista.

Itsellesikö kirjoitat?
En, vaan Rosvosektorille, jonka pahan olon purku ei olisi voinut mennä pahemmin pieleen.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Jos susta on outoa, että kirjoitan johonkin muuhunkin kuin oman seuran ketjuihin niin hellurei. Hauskaa kyllä tuo sun "kyttäys"-sanan viljely :D Muistan kyllä itsekin kuinka oot tullu mulle vittuilemaan jossain ihan randomketjussa vieläpä täysin siinä epäonnistuen, hyvät naurut niistäkin on kyllä saanu.



Näyttää kuitenkin aika paljon kiinnostavan :D



Jos haluat purkaa pahaa oloasi vielä HIFK-faneille, niin siitä vaan. Miksi kuitenkin alat minulle eli Ässät-fanille puhumaan kuin HIFK-fanille? Voit mennä heidän osioonsa mouhottamaan Selineistä sun muista.


En, vaan Rosvosektorille, jonka pahan olon purku ei olisi voinut mennä pahemmin pieleen.

Dääm, ajoin elämäni miinaan hienosti piiloutuvan ässäfanin toimesta. Rasti seinään ja Luxrayn putki vain jatkuu.

Söin äsken liikaa karkkia, niin sen takia on vähän huono olo. Täytyy seuraavalla kerralla tunnistaa rajat jo aiemmin. Laita sinäkin tikkari suuhun ja koita vähän hymyillä. Siitä tulee hyvä mieli.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Joo. Tänne on ihan turha tulla minkään hesalaisten kertomaan mitään stooreja. Tepsi hävisi tänään, ja tässä vaiheessa kautta mentiin ensimmäistä kertaa ilman pisteitä, Ei kyllä oikeasti tunnu missään. Jos oltaisiin joku HIFKi, niin voitto sinne tänne voisi olla isokin juttu, mutta kiintiötappio tuli. Ja sen kyllä Atu Selinille ihan hyvin kyllä suokin.

Thorellin filmaamiselle -, mutta aika saleen itsekin ottaisin makuuasentoa, jos Talkkari lakaisisi taipeeseen.
 

Taikajim

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Luleå
Voi sitä otteluohjelmaa nyt sitte lähteä syyttämään jos lohtua haluaa. Juu peli oli täysin munaton kummaltakin joukkueelta etenkin tepsiltä. Mun mielestä usein B2B-pelejä pelaavat on ihan vahvoilla pelirytmin takia, vaikka vähän jalka painaisikin. Tässä nyt ehkä alkoi sitten näkyä kahden kärkisentterin puute jo jonkin verran.

Ja älkää tuijottako sarjataulukkoa, mun papereissa HIFK on tekemässä kovaa nousua. Onneksi löin pikkurahat tänään hifkin voitolle, niin ei niin paljoa kirpase. Vituttaa silti vitusti.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
. Ehkä siis pääsette ottamaan taas puolivälierissä turpaan?

Söpöä kun joku työtön hitsari tulee tänne kommentoimaan itkuja, kun koko Pori itkenyt pari otteluseurantaketjua täyteen miten tuomarit sorsivat heitä. Ja mieluummin otan joka vuosi puolivälierissä turpaan kuin tippuisin jossain sääliplayoffeissa.
 

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
Söpöä kun joku työtön hitsari tulee tänne kommentoimaan itkuja, kun koko Pori itkenyt pari otteluseurantaketjua täyteen miten tuomarit sorsivat heitä. Ja mieluummin otan joka vuosi puolivälierissä turpaan kuin tippuisin jossain sääliplayoffeissa.

No niin, on siellä Turussa nähtävästi mennyt todella tunteisiin tämän päivän tappio :D En muuten ehkä TPS-fanina alkaisi kuittailemaan lähivuosien menestyksestä, mutta ylpeile nyt ihmeessä teidän parilla puolivälieräpaikalla. Voi nimittäin olla että parin vuoden päästä koko teidän seuraa ei ole olemassa...
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No niin, on siellä Turussa nähtävästi mennyt todella tunteisiin tämän päivän tappio :D En muuten ehkä TPS-fanina alkaisi kuittailemaan lähivuosien menestyksestä, mutta ylpeile nyt ihmeessä teidän parilla puolivälieräpaikalla. Voi nimittäin olla että parin vuoden päästä koko teidän seuraa ei ole olemassa...

Tunteisiin menoa, kun vastaa porilaiselle samalla mitalla. Eli Ässät-fani voi tulla aukomaan päätä miten TPS tippuu pleijareista vuosittain, mutta muistuttaessa, miten Ässät suorittanut pari kautta aletaan heittelemään jotain konkurssiläppää. Kerro toki kuinka monta kautta TPS pitäisi olla playoffeisssa ennen kuin vittuilla takaisin Ässät-fanille?
 

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
No vaihdetaanko pariin vuosikymmeneen?' Mites yöOllin 'miggiitäggiidoubbiishittii Porissa on mennyt, hä. Hah.

Siitä vaan, runkatkaa mun puolesta ihan rauhassa niille 20 vuoden takaisille mestaruuksillenne. Itseäni kiinnostaa enemmän nykyhetki kuin 90-luku, mutta ymmärrän kyllä että kun miettii tepsukan menoa 2010-luvulla niin mielellään varmaan muistelettekin sitä ysäriä.
 

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
Tunteisiin menoa, kun vastaa porilaiselle samalla mitalla. Eli Ässät-fani voi tulla aukomaan päätä miten TPS tippuu pleijareista vuosittain, mutta muistuttaessa, miten Ässät suorittanut pari kautta aletaan heittelemään jotain konkurssiläppää. Kerro toki kuinka monta kautta TPS pitäisi olla playoffeisssa ennen kuin vittuilla takaisin Ässät-fanille?

Alkaisin itse TPS-fanina vittuilemaan muille siinä vaiheessa kun oman jengin menestys on vähän parempaa kuin "turpaan puolivälierissä". Ottaen kuitenkin huomioon millaisilla budjeteilla TPS ja Ässät pelaavat ja minkä kokoisista seuroista on kyse, niin itse en ehkä ylpeilisi TPS-fanina sillä että "me päästään puolivälieriin ja te vaan sääleihin, lällälällällää."

Ei muuten todellakaan ollut mitään läppää tuo konkurssijuttu, mutta ehkä se valkenee sinullekin siinä vaiheessa kun parin kauden päästä aihe alkaa olla yhtä ajankohtainen kuin Ilveksellä viime kaudella.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Siitä vaan, runkatkaa mun puolesta ihan rauhassa niille 20 vuoden takaisille mestaruuksillenne. Itseäni kiinnostaa enemmän nykyhetki kuin 90-luku
No nyt selvisi että kaveria pännii kun hässijät ovat ottaneet neljästi kotonaan peräkkäin pataan, voimia..
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siitä vaan, runkatkaa mun puolesta ihan rauhassa niille 20 vuoden takaisille mestaruuksillenne. Itseäni kiinnostaa enemmän nykyhetki kuin 90-luku, mutta ymmärrän kyllä että kun miettii tepsukan menoa 2010-luvulla niin mielellään varmaan muistelettekin sitä ysäriä.

Niinjoo, ymmärrän sun katkeruuden. Vituttaisi muakin kannattaa ÄSSIÄ.
 

Elkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Teepeeäs
Ässät peli näyttää todellisen suunnan. Hifk peli oli surkea. Setänen oli väärä valinta. Tirrosta enemmän vaan kehiin.
 

Emu1

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siitä vaan, runkatkaa mun puolesta ihan rauhassa niille 20 vuoden takaisille mestaruuksillenne. Itseäni kiinnostaa enemmän nykyhetki kuin 90-luku, mutta ymmärrän kyllä että kun miettii tepsukan menoa 2010-luvulla niin mielellään varmaan muistelettekin sitä ysäriä.
Kun katsoo miten edelliset 2 kautta on mennyt ja tätä kautta niin aika huono argumentti.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
HAH, hyvää settiä ollut taas tarjolla. Porilainen puhuu menestymisestä ja vittuilee pudotuspeleistä. Oliko tämä jokin putouksen hahmo??
 

12961

Jäsen
Hämmentävän moni lähtenyt porilaiseen provoon. Luxray lienee jo nauttimassa suosimastaan erittäin tyylikkäästä paikallisesta tissibaarista.

Päivän peli oli perseestä monin tavoin. Muistetaan kuitenkin, että hyökkäyksen terävintä kärkeä puuttui jo alussa kahden kärkisentterin verran ja tuskin Forsströmkään olisi otteillaan päivän Bergerille hävinnyt.

Takkiin tuli, mutta vittumaiselta vierasjoukkueelta ja vajaalla tulivoimalla. Ensi keväänä painetaan julleja turpaan niin että tukka lähtee!
 

Sienihattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ennen päivän peliä omi vahva kutina että tänään tulee turpaan. Hifk vahvistunht heiskasella ja sopasella ja
Voiton nälkää varmasti löytyy. Tps taas eilinen vieraspeli jaloissa ja Perrinin/Filppulan poissa olo alkaa vakuttamaan (vastuu kasaantuu liikaa nuorille ja suorittamisen taso laskee samalla). Harmillisesti osui tällaiseen peliin kun saatiin hallille normaalia enemmän porukkaa. Vituttaa satunnaiskatsojaa varmasti ja vaikuttaa tuleviin katsojamääriin.

Vielä väsyneempää on jotku hifki/ässä?? provot tässä keskustelussa. Hifki tulee nousemaan kun jengi tervehtynyt ja heiskanen/sopasen tasoiset pelaajat nostavat tasoa väistämättä. Ässä ulostusta en ymmärrä alkuunkaan. Kummallakin joukkueella 1 mestaruus viime vuosikymmenellä, toisella suunta ylös toisella ei mestaruus edes tavoiteltavissa niin aika surullista tulla itkemään tps osioon omaa pahaa oloa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös