Kaukalonreuna
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Itsellesikö kirjoitat?Nyt ei tainnut mennä teikäläisellä ihan putkeen. Onnittelut kuitenkin hyvästä vittuiluyrityksestä.
Itsellesikö kirjoitat?Nyt ei tainnut mennä teikäläisellä ihan putkeen. Onnittelut kuitenkin hyvästä vittuiluyrityksestä.
Totta puhuen en ole koskaan tavannut ketään Ässien fania, joka tulee TPS-HIFK -ottelun jälkeen kyttäämään TPS:n vitutusketjua Jatkoajassa ja heittämään mukahauskoja sivalluksia.
Elämänsä kullakin, ei ole mun asia miten sä sen käytät
Kiitos vain, koska tarkoitukseni ei ollut vittuilla, mutta jos se ihon alle meni, niin eihän se ikinä haittaa.
En, vaan Rosvosektorille, jonka pahan olon purku ei olisi voinut mennä pahemmin pieleen.Itsellesikö kirjoitat?
Jos susta on outoa, että kirjoitan johonkin muuhunkin kuin oman seuran ketjuihin niin hellurei. Hauskaa kyllä tuo sun "kyttäys"-sanan viljely :D Muistan kyllä itsekin kuinka oot tullu mulle vittuilemaan jossain ihan randomketjussa vieläpä täysin siinä epäonnistuen, hyvät naurut niistäkin on kyllä saanu.
Näyttää kuitenkin aika paljon kiinnostavan :D
Jos haluat purkaa pahaa oloasi vielä HIFK-faneille, niin siitä vaan. Miksi kuitenkin alat minulle eli Ässät-fanille puhumaan kuin HIFK-fanille? Voit mennä heidän osioonsa mouhottamaan Selineistä sun muista.
En, vaan Rosvosektorille, jonka pahan olon purku ei olisi voinut mennä pahemmin pieleen.
. Ehkä siis pääsette ottamaan taas puolivälierissä turpaan?
Söpöä kun joku työtön hitsari tulee tänne kommentoimaan itkuja, kun koko Pori itkenyt pari otteluseurantaketjua täyteen miten tuomarit sorsivat heitä. Ja mieluummin otan joka vuosi puolivälierissä turpaan kuin tippuisin jossain sääliplayoffeissa.
En muuten ehkä TPS-fanina alkaisi kuittailemaan lähivuosien menestyksestä,
No niin, on siellä Turussa nähtävästi mennyt todella tunteisiin tämän päivän tappio :D En muuten ehkä TPS-fanina alkaisi kuittailemaan lähivuosien menestyksestä, mutta ylpeile nyt ihmeessä teidän parilla puolivälieräpaikalla. Voi nimittäin olla että parin vuoden päästä koko teidän seuraa ei ole olemassa...
No vaihdetaanko pariin vuosikymmeneen?' Mites yöOllin 'miggiitäggiidoubbiishittii Porissa on mennyt, hä. Hah.
Itseäni kiinnostaa enemmän nykyhetki kuin 90-luku,
Tunteisiin menoa, kun vastaa porilaiselle samalla mitalla. Eli Ässät-fani voi tulla aukomaan päätä miten TPS tippuu pleijareista vuosittain, mutta muistuttaessa, miten Ässät suorittanut pari kautta aletaan heittelemään jotain konkurssiläppää. Kerro toki kuinka monta kautta TPS pitäisi olla playoffeisssa ennen kuin vittuilla takaisin Ässät-fanille?
No nyt selvisi että kaveria pännii kun hässijät ovat ottaneet neljästi kotonaan peräkkäin pataan, voimia..Siitä vaan, runkatkaa mun puolesta ihan rauhassa niille 20 vuoden takaisille mestaruuksillenne. Itseäni kiinnostaa enemmän nykyhetki kuin 90-luku
Siitä vaan, runkatkaa mun puolesta ihan rauhassa niille 20 vuoden takaisille mestaruuksillenne. Itseäni kiinnostaa enemmän nykyhetki kuin 90-luku, mutta ymmärrän kyllä että kun miettii tepsukan menoa 2010-luvulla niin mielellään varmaan muistelettekin sitä ysäriä.
No nyt selvisi että kaveria pännii kun hässijät ovat ottaneet neljästi kotonaan peräkkäin pataan, voimia..
Kun katsoo miten edelliset 2 kautta on mennyt ja tätä kautta niin aika huono argumentti.Siitä vaan, runkatkaa mun puolesta ihan rauhassa niille 20 vuoden takaisille mestaruuksillenne. Itseäni kiinnostaa enemmän nykyhetki kuin 90-luku, mutta ymmärrän kyllä että kun miettii tepsukan menoa 2010-luvulla niin mielellään varmaan muistelettekin sitä ysäriä.