Huolestuttavinta tässä on vielä se, että joukkueen kokenein osa (Kallio, Perrin, Heikkinen) ovat kaikkein huonoimpia.
Totta ja miksi? Ja neljä sekuntia tämän jlk Kallio tekee maalin
Huolestuttavinta tässä on vielä se, että joukkueen kokenein osa (Kallio, Perrin, Heikkinen) ovat kaikkein huonoimpia.
Mua kiinnosti jo hetken, mutta jalkapallon pariin tästä mars mars itse itseäni komentaen. Tämä kausi oli taas tässä. Peli on surkeaa paskaa. Miksi me koottiin melkein hyvä liigajoukkue, mutta jätettiin 2 sentteriä palkkaamatta? Mikä helvetin järki tällaisessa touhussa on? Kuka tästä vastaa? Ei kukaan. Vitun ääliöt, todelliset ääliöt.
Edit: ja millä järjenjuoksulla kaukalon hitaimman pelaajan Jontte Virtasen kanssa keksittiin tehdä NELJÄN vuoden jatkosopimus??? Siis oikeasti saatanan pellet jumalauta.
Noniin, hyvä jos sinun kautesi päättyi tähän. Älä odota että joku jäisi kaipaamaan.
Tsemppiä!
Onneksi kaikki meistä palstalaisista ei ole tuollaisia pessimistejä kuin sinä, Georgievillä saattaa välillä lipsahtaa helppoja maaleja, mutta niin lipsahtaa (lähes) kaikilla muillakin molareilla. Tänään Alex näytti kuitenkin liigakelpoisuutensa ja pelasi tasavarman pelin. Sinä voisit ennenaikaisen tuomitsemisen sijaan keskittyä kannustamiseen ja toivoa omalle joukkueelle menestystä, etkä epäonnistumisia. Hyi.Georgiev maalissa. Ässille +1 maali siitä.
Onnea Valioliigaan.Mua kiinnosti jo hetken, mutta jalkapallon pariin tästä mars mars itse itseäni komentaen. Tämä kausi oli taas tässä. Peli on surkeaa paskaa. Miksi me koottiin melkein hyvä liigajoukkue, mutta jätettiin 2 sentteriä palkkaamatta? Mikä helvetin järki tällaisessa touhussa on? Kuka tästä vastaa? Ei kukaan. Vitun ääliöt, todelliset ääliöt.
Edit: ja millä järjenjuoksulla kaukalon hitaimman pelaajan Jontte Virtasen kanssa keksittiin tehdä NELJÄN vuoden jatkosopimus??? Siis oikeasti saatanan pellet jumalauta.
Ottamatta kantaa käyttäjän kausi vittuimaisuuteen, älä nyt rupea vittuilemaan futisvertauksilla, tänään kun meni miten meni. Samaa seuraa tässä ollaan.Onnea Valioliigaan.
Ottamatta kantaa käyttäjän kausi vittuimaisuuteen, älä nyt rupea vittuilemaan futisvertauksilla, tänään kun meni miten meni. Samaa seuraa tässä ollaan.
Juu, en itsekään tiedä mitä vertausta nyt oikein käytin ja ketä se loukkasi, mutta olen pahoillani mikäli niin tein.Ottamatta kantaa käyttäjän kausi vittuimaisuuteen, älä nyt rupea vittuilemaan futisvertauksilla, tänään kun meni miten meni. Samaa seuraa tässä ollaan.
YV... Eka näytti pyörivän ihan hyvin mutta vittu että on vaikeaa taas. Pelkkää roiskimista kaukalon reunaa pitkin, eikä sitä kiekkoa tunnu kukaan kiinni saavan.
Tänään päätuomarina #5 Jouni Saukkonen..
Sama kuka töhöili IFK:ta ja KalPaa vastaan Turussa.
Saa nähdä vaikeuttaako kuinka paljon peliä tänään.
3:49 jäljellä, tasoitus pitäisi saada ja Ahtola ottaa illan toisen jäähynsä. Ottaisko Lukko ton jätkän takas ihan vaikka vaan siivoojaks?