Tää Malmivaara...ainoa vaara mikä tuosta kaverista on, on oman pään pelaaminen. Jumalauta mikä kasa paskaa.
Tuntuu vähän että Malmivaaran agentti tarjosi Antsalle psykedeelisiä huumeita kun neuvotteli diiliä ja tarjoilee ilmeisesti Selinille samaa kamaa päivittäin.
Siis Malmi-vitun-vaara. Olihan se viltissä pelin lopun? Itse en anakaan huomannut että olisi kentällä pyörinyt. Ei hevonhelvetti että oli paska esitys. Muutenkin joukkue voisi ottaa sitten seuraavaan peliin itseään niskasta kiinni.
Vittu mitä velliperseitä. Ei kiinnostanut ketään pätkääkään tämä peli. Lukko painaa näillä otteilla kevyesti kuudenneksi ja en olisi ihan hirveän varma siitäkään, että pysyykö KalPa takana.
Jatkoaikojen 4v3 vituttaa. Kyllä tuolla olis Nummelinin paikka laittaa peli nippuun. Muuten, onko vaan mun silmissä, että yveet on aikalailla seisomista ja syöttelyä ollut viime aikoina?
Jatkoaikojen 4v3 vituttaa. Kyllä tuolla olis Nummelinin paikka laittaa peli nippuun. Muuten, onko vaan mun silmissä, että yveet on aikalailla seisomista ja syöttelyä ollut viime aikoina?
Kärppiä vastaan 0-0
Rauhoitti sopivasti tuo pelin jälkeinen studio-osuus, kun Kallio puhui hienona miehenä asiaa. Huikea kapteeni kyllä Turussa pitkästä aikaa. Kokonaisuutena vitutus tuosta silti jäi Spinan ansiosta.
Ihan samoja fiiliksiä täälläkin. Fiksu mies tuo Kallio. Spinasta ei voi sanoa ihan samaa