Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 916 933
  • 13 924

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Vahalahti Lukossa: 101.26+64=90
Sointu Tepsissä: 100.18+22=40

Tällaisia Arsen hakuja ei tosiaan enää kaivata. Soinnunhan piti niin saatana korvata Ville ylemmissä kentissä. No ei korvannut.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Patrik Moision palkkaus kuulunee myös tähän ketjuun. Voi elämä, yksi neloskentän tuhnu (Karvinen) olisi riittänyt.

NIin no, nelosketjuun riittääkin varsin hyvin yksi Karvinen, loput kenttäpelaajat voivat hyvin istua vaihdossa katsomassa kun Otto nollaa vastustajan viisikon yksinään.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ottakaa jo toi paskakasa Gysbers pois kentältä pliis.
 
Suosikkijoukkue
HC TPS, Lauri Tukonen
Ei edes vituta se, että ei päästä sääleihin, mutta se, että se on nähtävissä (taas) jos tässä vaiheessa kautta. Näin unta, että TPS luovutti ja lopetti kautensa kesken eikä se nyt kovin kaukana tuosta käytännössä ole. Saattaisi olla jopa parempikin kun alotettaisiin kesäloma jo nyt ja keskityttäisiin ensi kauteen kuin se, että kituutellaan väkisin nämä loput pelit Herra Elomo matkanjohtajana.

E:Ja toki tähän kaikkeen liittyen tuo maksukanavan määräaikainen sopimus syksyyn saakka.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
El moloa ja giisselipersettä yhdistää eräs käsittämätön seikka,
miten nämä heput voivat antamiensa näyttöjen jälkeen jatkaa edelleen joukkueessa.?
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Tämä. Mahtaiskohan tuosta päästä irti vetoamalla vaikka El Moloon.

No kyllähän tuote on muuttunut aika olennaisesti siitä mitä se alkusyksystä oli, eli eiköhän tuon pitäisi käydä perusteena.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
eikö voisi gyspersiä laittaa vaikka seiskapakiksi ja lehtonen rosteriin
Auran Aaltojen Markku Silvennoisen mukaan kolmanteen erään Mikko Lehtonen on tullut kentälle ja Simon Gysbers rotaatioon.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse olen nyt siinä tilanteessa että lähinnä toivon että ottavat kunnolla turpaan jokaisessa pelissä. Pelejä en enää seuraa edes paria minuuttia, ainoa joka harmittaa on että nyt ruudun määräaikainen sopimus menee hieman hukkaan.
 

Jonde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Elomon masterplan viimeisellä minuutilla ei yllättäen tuottanut tasoitusta ottelussa.

Kymmenes perättäinen kotitappio, ei huono!
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Melkein voitto taas. Vituttaa kun kahden erän jälkeen näytti siltä että Tepsi voittais tänään.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyvä jääkiekko-ottelu, onnittelut JYP:lle. Todella kova joukkue vastassa ja ja mun joukkue kyllä niinku taisteli ja jälleen kerran saatiin ne paikat, ei käytetty ja vastustaja käytti. Mut kovavauhtinen hyvä jääkiekko-ottelu..joku sanoo et joukkue on heittäny pyhhkeen kehään mut musta se ei siltä näyttäny enkä uskonu et JYPiltäkään tuntu siltä et mun joukkue jätti kesken. Mut tota...öö..meillä jatkuu huomenna. Tää nollataan ja huomenna jatkuu hommat.

Jääkiekkopelihän ratkee aina perustekemiseen. Perustekeminen on se mikä niinkun juniorivaiheessa pitää rakentaa timantinkovaks. Luistelu, laukaus, syöttäminen taklaus. Se perustuu koko...me ollaan molemmat entisiä pelaajia...mä valmennan nyt..jääkiekkoilijan ura perustuu perustaitoihin..ja tota, keväisin sanotaan et pikkuasiat ratkas. Se on just se, yks syöttö lapaan. Mikä ihailtavaa JYP:ssä, kolmas erä ja hyvä johto ja edelleen pelaajat blokkaaa laukauksia. Sekin on perustekemistä, se on sellainen arvo mikä menestyvällä joukkueella on. Pelaajasta riippumatta blokataan laukaus. Mullei muuta.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
TPS:n tulisi palauttaa rahat tuosta viihteestä maksaneille katsojille jälleen kerran, jotka vitun vähästä vapaa-ajastaan tulevat keskelle peltoa asetettuun viljavarastoon katsomaan kymmenettä peräkkäistä kotitappiota ylihintaisilla pileteillä, jossa peliajasta 00:00 ei ole ollut epäselvää, että kumpi ottelun tulee voittamaan; jääkiekkojoukkue vai lauma vitun epäselvästi koutsattuja lampaita.
 

juice_1

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Duunasin vitutukseen tällaisen:
 

Liitteet

  • batman2.jpg
    batman2.jpg
    134,1 KB · kertaa luettu: 3 431

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Hyvä jääkiekko-ottelu, onnittelut JYP:lle. Todella kova joukkue vastassa ja ja mun joukkue kyllä niinku taisteli ja jälleen kerran saatiin ne paikat, ei käytetty ja vastustaja käytti. Mut kovavauhtinen hyvä jääkiekko-ottelu..joku sanoo et joukkue on heittäny pyhhkeen kehään mut musta se ei siltä näyttäny enkä uskonu et JYPiltäkään tuntu siltä et mun joukkue jätti kesken. Mut tota...öö..meillä jatkuu huomenna. Tää nollataan ja huomenna jatkuu hommat.

Jääkiekkopelihän ratkee aina perustekemiseen. Perustekeminen on se mikä niinkun juniorivaiheessa pitää rakentaa timantinkovaks. Luistelu, laukaus, syöttäminen taklaus. Se perustuu koko...me ollaan molemmat entisiä pelaajia...mä valmennan nyt..jääkiekkoilijan ura perustuu perustaitoihin..ja tota, keväisin sanotaan et pikkuasiat ratkas. Se on just se, yks syöttö lapaan. Mikä ihailtavaa JYP:ssä, kolmas erä ja hyvä johto ja edelleen pelaajat blokkaaa laukauksia. Sekin on perustekemistä, se on sellainen arvo mikä menestyvällä joukkueella on. Pelaajasta riippumatta blokataan laukaus. Mullei muuta.

Kuuntelin ton pressin ihan silkkaa uteliaisuuttani. Miesparkahan oli humalassa. Ei muuten voi tuommosta settiä tulla jääkiekko-ottelun pressissä. Pistäkää se mies AA-kerhoon.

Voimia Turkuun.
 

Sure

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sanattomaksi vetää. Kymmenen häviötä peräkkäin kotona ja vierastappiot päälle. Joulutauon jälkeisissä peleissä ei ole näkynyt yhtään elementtiä joilla edes voitaisiin kuvitella peli voitettavan. Ei yhtään. Sokeakin näkee, että ketään ei vaan kiinnosta. Pelataan kun peli on kalenteriin merkitty. Kahden metrin syöttöäkään ei saada lapaan, tai jos saadaan niin haltuunotto "karkaa". Tamin prinsiippi "95 % keskittyminen on 50 % suoritus" pätee tällä hetkellä täydellisesti.
Jumalauta; toistakymmentä matsia jäljellä vielä. Toi jengi häviää ne kaikki. Ei tota käännä enää mikään tai kukaan. Jengi tietää, että on ihan vitun sama onko sijoitus 13 tai 14. Iso osa pelaajista odottaa, että painajainen loppuu ja pääsee vaihtamaan maisemaa. Pahinta voi olla se, että Elomon jatkaessa toi jengi pystyy pelaamaan vieläkin huonommin.
Taitaa olla parasta myydä kaikki rahanarvoiset pois ja pelata junnuilla loput pelit. Tai ihan sama. Ei jaksa enää.
 

Saksipotku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa ihan saatanasti ihmiset, jotka hallille menevät nyt. Minkä takia? Ymmärrän, jos on vastustajan kannattaja tai neutraali katsoja, joka menee vain naureskelemaan tuota touhua, mutta kenenkään ei pitäisi esim. omia lapsiaan viedä tuota paskaa katsomaan, vaan ennemmin vaikka ulkojäille itse pelaamaan. Näin ala-arvoista jääkiekkoa ei TPS ole koskaan liigatasolla pelannut, mitä viimeisen viikon aikana olemme saaneet nähdä, eikä sitä saa tukea nyt sijoittamalla euroakaan mihinkään matsilippuun tai fanikrääsään.

Halli tyhjänä kunnon selkäsaunoja loppukausi, ihan tosissaan en toivo tällä hetkellä tälle lammaslaumalle yhtään mitään muuta kuin kunnon monimaalisia tappioilla, joilla itse voin rahastaa Veikkaukselta. Sanokaa mitä sanotte "vaikeina aikoina tukena olemisesta", mutta joku raja se fanillakin pitää olla. Jos seurajohto fanejakin kohtelee lähinnä vittuilemalla ja joukkue on täynnä toinen toistaan haluttomampia palkkasotureita niin silloin fanienkin kuuluu joukkue hylätä. Ymmärtäisin jos olisi aikaisempina kausina pärjätty, mutta nyt tilanne on niin synkkä, että ilman aivan valtavia muutoksia koko seurassa tästä suosta ei nousta.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Laittakaa nyt se Haapakoski sinne penkin taakse niin voitatte joka kolmannen ottelun. Alkubuustissa jopa enemmän. Elomololla tulette voittamaan tasan 0 ottelua.

Mielestäni ei pitäisi olla vaikea valinta. Joukkue kun alkaa pelata valmentajaa pihalle niin siinä ei ole enää silloin mitään tehtävissä. Vai haluutteko hävitä loput 16 matsia? Mielestäni ei kyllä ole varaa pistää täysin läskiksi kun alkaa vaikuttaa jo ens kauden pelaaja/koutsi halukkuuteen tulla Turkuun sekä sponsorihommiin ym..
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
On tämä surkeaa. El Molo varmaan pitää minua mikkihiirenä, mutta tällä hetkellä minua ei kiinnosta Tepsi paljoakaan. Ei se johdu pelkästään tappioista, sillä olen kyllä käynyt katsomassa esimerkiksi Nordiksen turpasaunojakin vuosikausia ja poistunut sieltä silti joukkueestani ylpeänä. Voittaminen on tärkeää, mutta ei ehkä sittenkään tärkeintä, sillä vielä tärkeämpää on nähdä oman joukkueen taistelevan. Omasta joukkueesta pitäisi voida olla ylpeä silloinkin, kun menee huonosti. Nykyinen Tepsi vain hävettää. Pelit menevät päin v-ua, henki puuttuu, valmentaja syyttää faneja jne. Vaikka jotkut pienemmät seurat eivät pääse maistamaan menestystä kovin usein, niiden tekemisessä on kuitenkin meininkiä ja hyvä asenne - otetaan esimerkiksi vaikka SaiPa. Sieltä Tepsi voisi katsella mallia, jos nöyryyttä löytyisi edes vähän alusta. Tepsi on tällä hetkellä Suomen suurin kiekkovitsi, jonka asenne on edelleen jonkun triplamestaruuden jäljiltä, mutta jonka viimeaikaiset saavutukset oikeuttaisivat korkeintaan mestikseen.

Hävetkää.
 

Takakarvaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Mestis Hockey
Ei muuten enää edes vituta pätkääkään ja verikin kiertää vallan mainiosti pitkin suonia..

Kiitos tästä kuuluu Mielomolle! Nautin jokaisesta hetkestä, kun tuo ihmismuumio saa maistaa karvasta tappion kalkka. Oppiipa poika siinä nöyryyttäkin, halusi tai ei.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Ei muuten enää edes vituta pätkääkään ja verikin kiertää vallan mainiosti pitkin suonia..

Kiitos tästä kuuluu Mielomolle! Nautin jokaisesta hetkestä, kun tuo ihmismuumio saa maistaa karvasta tappion kalkka. Oppiipa poika siinä nöyryyttäkin, halusi tai ei.

Se on liian tyhmä tajutakseen mitään.....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös