Voi kun edes vituttaisi, koska se tarkoittaisi, että jotain tunteita HC TPS:n suuntaan olisi jäljellä. Mutta kun ei vituta, ei edes sureta. Ei jaksa enää kiinnostaa. Jos Tepsin konttaamisesta haluaa jotain positiivista henkilökohtaisella tasolla hakea, niin tänäänkin Veikkaus yliarvioi Tepsiä pahasti ja antoi KalPan voitolle lähes kolmen kertoimen, johon tartuin mielelläni.
Olen niin helvetin pettynyt Tepsin toimintaan, että isken tässä vaiheessa tämän kauden osalta hanskat tiskiin. Voitte mieltää mut gloryhunteriksi jos tahdotte, se ja sama mulle. Totuus kuitenkin on, että sydämeni on mustavalkoinen, ensikosketukseni Turun Palloseuraan olen ottanut 80-luvulla Kupittaan jäähallissa ja siitä saakka olen Tepsiä kannattanut. Aion niin tulevillakin kausilla tehdä, mutta kyllä tämä kausi on mun osaltani tässä, on itse asiassa ollut jo muutaman kierroksen ajan.
Noh, taas kerran saa jo tässä vaiheessa kautta alkaa odottamaan ensi kautta. Taas kerran sitä jotenkin lapsenomaisesti toivoo, että ensi kaudella homma hyppäisi raiteilleen ja Tepsi aloittaisi nousun kohti vakavasti otettavan pääsarjajoukkueen titteliä. Arvostan kyllä niitä kannattajia, jotka vastoinkäymisistä huolimatta jaksavat käydä peleissä ja seistä Tepsin tukena. Oon vaan ite nyt niin saatanan täynnä tätä seuraa ja sitä kautta koko Liigaa, että keskitän jääkiekkohuomioni NHL:n suuntaan.
Kiitti ja kuitti, palataan kesän korvilla asiaan, kesä kun on viime vuosina ollut sitä TPS:n kannattajan parasta aikaa.