Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 918 247
  • 13 924

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Alkaa ainakin itseäni vituttamaan tämä kausittain uusiutuva surkuttelu Joonas Järvistä (ja näköjään vast'edes tullaan nyt sitten Lehkosta surkuttelemaan ja kiroamaan) kohtaan. Mies on menetetty jo kaksi vuotta sitten ja edelleenkään en ole ainakaan minä nähnyt tekstiä, jossa kerrottaisiin faktana, että TPS on jotenkin kussut Järvisen. Muistissa on lähinnä joku vanha teksti jossa kerrottiin, että Joonas itse koki parhaimmaksi uralleen, että hän lähtee hakemaan vauhtia muualta.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Alkaa ainakin itseäni vituttamaan tämä kausittain uusiutuva surkuttelu Joonas Järvistä (ja näköjään vast'edes tullaan nyt sitten Lehkosta surkuttelemaan ja kiroamaan) kohtaan. Mies on menetetty jo kaksi vuotta sitten ja edelleenkään en ole ainakaan minä nähnyt tekstiä, jossa kerrottaisiin faktana, että TPS on jotenkin kussut Järvisen. Muistissa on lähinnä joku vanha teksti jossa kerrottiin, että Joonas itse koki parhaimmaksi uralleen, että hän lähtee hakemaan vauhtia muualta.

Lisäksi kun juniorityö on parantunut huomattavasti, niitä tyrkyllä olevia on loppujenlopuksi aika paljon. Lehkosen ja Ristolaisen kaltaisia timantteja on toki harvassa, mutta niitä joiden rahkeet riittää jonain päivänä hyväksi liigapelaajaksi on joka ikäluokassa useampi. Kaikista ei tule liigapelureita, kaikista ei tule niitä tepsissä, jonkun on vaihdettava maisemaa löydäkseen läpi mutta sitä tarjontaa on, eikä jokaiselle voi antaa tasavertaista näyttöaikaa.
 

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Makkonen sai suuren mahdollisuuden kaudella 10-11. 27 peliä ja 1+4=5. Ei kauheasti vakuuttanut.

No oliko riittävästi aikaa vakuuttaa? Taitoa kuitenkin oli ja on (SM-liigan maalikuninkuus, KHL, maajoukkue). Mieluummin oma poika kun jotain helkkarin kiertolaisia.

Alkaa ainakin itseäni vituttamaan tämä kausittain uusiutuva surkuttelu Joonas Järvistä (ja näköjään vast'edes tullaan nyt sitten Lehkosta surkuttelemaan ja kiroamaan) kohtaan. Mies on menetetty jo kaksi vuotta sitten ja edelleenkään en ole ainakaan minä nähnyt tekstiä, jossa kerrottaisiin faktana, että TPS on jotenkin kussut Järvisen. Muistissa on lähinnä joku vanha teksti jossa kerrottiin, että Joonas itse koki parhaimmaksi uralleen, että hän lähtee hakemaan vauhtia muualta.

Lähtökohtaisesti omia superjunnuja ei vain voi menettää. En tiedä onko syy pelaajissa vai Tepsissä, mulle se on ihan sama. Voidaan kyseenalaistaa koko junnutoiminta jos ei parhaita voida hyödyntää edustuksessa.

Lisäksi kun juniorityö on parantunut huomattavasti, niitä tyrkyllä olevia on loppujenlopuksi aika paljon. Lehkosen ja Ristolaisen kaltaisia timantteja on toki harvassa, mutta niitä joiden rahkeet riittää jonain päivänä hyväksi liigapelaajaksi on joka ikäluokassa useampi. Kaikista ei tule liigapelureita, kaikista ei tule niitä tepsissä, jonkun on vaihdettava maisemaa löydäkseen läpi mutta sitä tarjontaa on, eikä jokaiselle voi antaa tasavertaista näyttöaikaa.

Ei sitä tarjontaa hyvistä miehistä niin paljoa voi olla että parhaita pitäisi pois lähettää. Jätetään tuollaiset Tuomiset hankkimatta.

Minä ruikutan OMIEN hyvien pelimiesten perään, olen siinä mielipiteessä yksin tai en.

Fu*k the system jne.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Ei sitä tarjontaa hyvistä miehistä niin paljoa voi olla että parhaita pitäisi pois lähettää. Jätetään tuollaiset Tuomiset hankkimatta.

Minä ruikutan OMIEN hyvien pelimiesten perään, olen siinä mielipiteessä yksin tai en.
Et ole mielipiteinesi yksin, mutta...

...en nyt ole aivan varma, mutta eikö Henri Tuominen ole kuitenkin käynyt läpi TPS:n juniorimyllyn? Jotenkin muistelisin, että Tuominen on RNK:n kasvatteja, kuten esim. Marco Tuokkokin. Saa korjata, jos muistan täysin päin persettä!
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
No oliko riittävästi aikaa vakuuttaa? Taitoa kuitenkin oli ja on (SM-liigan maalikuninkuus, KHL, maajoukkue). Mieluummin oma poika kun jotain helkkarin kiertolaisia.

Makkonen sai kaksi kertaa mahdollisuuden olla johtava sentteri TPS:ssä, kummallakin kerralla homma meni persiilleen. Makkosesta on voinut tehdä kaksi johtopäätöstä:

A)Mies ei henkisellä tasolla vain kestä kotikaupungin paineita ja menestyy paremmin muualla

B) Makkonen on vain niin hyvä kuin miehet laidoilla ovat, tai toisinsanoen ei pysty itse olemaan kiekollinen johtava pelaaja.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täytyypä todeta, ettö kerrassaan perseestä tuo Tps kohellus tänään.. Ihan haista v touhua!

Nojoo samaa mietin itse ensimmäisen erän aikana. Toisessa erässä loppupuolella alkoi vähän jotain tapahtumaan jalkojen suhteen.

Mutta Tapparan puolustuspelaaminen on ollut tänään erittäin hyvää, ovat riisuneet TPS:n lähdöt käytännössä kokonaan pois. Ts. Pajuoja ei ole löytänyt keinoja millä päästä keskialueen läpi ja se saa TPS:n pelin näyttämään huonolta.

Mutta vitutukseen auttaa aina jokin asia. Juuri nyt mulla helpottaa se että Seppänen on joko penkitetty tai ainakin se oli helvetin näkymätön toisessa erässä. Ja jos Seppänen ei pelaa, on maailma aina paljon parempi paikka.


...itseasiassa nyt alkoi vituttamaan kun ajattelin tuota Seppästä viihottamassa kentällä ja tekemässä loistavia ratkaisuja kerrasta toiseen.

VOI VITTU:
 

Arengee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Maajoukkueet, NHL:n Suomalaiset
Tappio huonon pelin jälkeen jollekkin kahvaralle.

Hyi vittu pojat mitä menitte taas tekemään.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Tappio huonon pelin jälkeen jollekkin kahvaralle.

Hyi vittu pojat mitä menitte taas tekemään.

Trendi taisi sentään olla nouseva, ensimmäinen erä oli niin huono että laitoin Urhon kiinni, kolmas erä tilastojen valossa TPS:n. Vituttaa se joka kerta silti hävitä Tampereella.
 

Arengee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Maajoukkueet, NHL:n Suomalaiset
Trendi taisi sentään olla nouseva, ensimmäinen erä oli niin huono että laitoin Urhon kiinni, kolmas erä tilastojen valossa TPS:n. Vituttaa se joka kerta silti hävitä Tampereella.

Olihan se nouseva tosiaan joo. Tätä ailahtelevuutta en oikein jaksa ymmärtää. Esim. Kärppiä vastaan oli suht miehekäs peli vieraissa ja sieltä palkinnoksi 3 pistettä. Nyt siiten taas tämä Tappara peli oli 2 erää melko paskaa peliä ja asenne näytti olevan '' hei vittu meitä ei ihan oikeasti kiinnosta tämä peli '' ja pahimmillaan TPS näytti mestisporukalta.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Peli olisi ollut voitettavsissa, jos olisi jätetty Seppänen Turkuun.

Kenties TPS oli Seppäsen ja Engren > Niittymäen takia huonompi. Pikkarainen Sepän paikalla ja Engren maalissa piste olisi voinut tulla.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kenties TPS oli Seppäsen ja Engren > Niittymäen takia huonompi. Pikkarainen Sepän paikalla ja Engren maalissa piste olisi voinut tulla.

Tappara teki kaksi maalia, ja molemmissa Seppänen mukana, eli ilman Seppästä tästä se piste olisi voinut tulla.

Toki ensimmäisen maalin kohdalla ei voi koko paskaa kaataa Seppäselle. Oli alin puolustaja mutta pelasi mielestäni tilanteen päin vittua (lähti höntyilemään sensijaan että olisi peittänyt syöttölinjan). Jäähyyn johtanut tilanne olikin sitten taas niin vitun tyhmä idiotismin huippu että ansaitsisi sillä vuoden spedein kiekkoilija tittelin. Jatkuvastihan tuo oli jäljessä jokaisesta asiasta..

Tosin nämä kaksi tilannetta eivät vielä hyllyttämiseen riittäneet, viimeinen kerta kun itse näin seppäsen kentällä oli se kun kaverilla oli kiekko keskialueella. Ja sen sijaan että olisi levittänyt peliä ja antanut kiekon pakkiparilleen, päätti tämä saatanan tunari viedä kiekon siihen kohtaa laitaa jossa oli pahin ryysis. Tämä TPS:n hyökkäys päättyi siis siihen että Seppänen lahjoitti kiekon vastustajalle.

En vaan ymmärrä miksi tuollaiselle maksetaan rahaa pelaamisesta. Kyllä se niinpäin pitäisi olla että ton pitäisi maksaa seuralle rahaa. Aina tulee paha mieli kun Seppänen on kentällä..
 

Cannonpowder

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ekassa maalissa jäi vain jotenkin mieleen eräs suoraselkäinen lokki... hyökkäyspäässä jäi kaiketi miettimään lottonumeroita tai jotain... muistan vain huutaneeni seinille, jotain että "liiku ny stana"... sitten oltiinkin jo toisessa päässä ja 1-0... seppäsistä tms en tiiä, ohimo sykki liikaa..
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olihan se nouseva tosiaan joo. Tätä ailahtelevuutta en oikein jaksa ymmärtää. Esim. Kärppiä vastaan oli suht miehekäs peli vieraissa ja sieltä palkinnoksi 3 pistettä. Nyt siiten taas tämä Tappara peli oli 2 erää melko paskaa peliä ja asenne näytti olevan '' hei vittu meitä ei ihan oikeasti kiinnosta tämä peli '' ja pahimmillaan TPS näytti mestisporukalta.
En nyt ihan ymmärrä tätä näkökulmaa. Olihan TPS Kärppiä vastaan toisessa erässä paljon pahemmin purjeessa kuin Tapparaa vastaan tänään missään vaiheessa. Esim. laukaukset menivät silloin toisessa erässä Kärpille 30-3, nyt ensimmäisessä Tapparalle 19-12. Molemmissa peleissä kuitenkin hädän hetkellä TPS puolusti tiukasti ja niin vain TPS tänäänkin kampesi itsensä mukaan taisteluun pisteistä, vaikka oli alkuun pahasti alakynnessä. TPS on ollut Pajuojan aikana todella sitkeä joukkue, jota vastaan saa tehdä hitosti hommia jokaisen maalin eteen. Tänään TPS tosiaan tuli otteluun aavistuksen mukavoituneena, kuten joku täällä jo totesi, josta 1-0 maali oli oiva esimerkki. Uskon, että Engren muuten olisi ottanut sen kiinni, en tällä mitenkään syytä Niittymäkeä, mutta Engren vain on ollut niin jäätävässä vireessä. Eikä tuo TPS:n tulo otteluun sentään niin huono ollut kuin Kärpillä viimeksi, kun TPS:lle hävisivät.

No joo, sitä lähinnä meinaan, että TPS on ollut Pajuojan aikana poikkeuksellisen tasaisesti esiintyvä joukkue, ts. hyvin vähän ailahteleva otteissaan. Sitkeä vastus mille tahansa porukalle. Toki alkukauden Peksi-kiekko oli myös hyvin tasaista, tasaisen paskaa siis. Sen sijaan jos muistelee Suikkasen aikaa niin huhhuh sitä ailahtelevaisuutta... Ja esim juuri Kärppiä vastaan TPS oli pahimmillaan paljon pahemmin purjeessa kuin nyt tässä Tappara-ottelussa. Silloin jopa tosiaan maali tuntui välillä ns. roikkuvan ilmassa, kun yleensä saa nykyään aika levollisin mielin matsia seurata, vaikka TPS olisi kuinka kovassa pyörityksessä, sillä puolustus pitää eikä edes alivoimalla tarvitse pelätä.

Niin joo, Seppäsen kymmenen ottelun maaliton putki tosiaan katkesi. Siis tarkoitan, että kymmeneen otteluun Seppäsen ollessa kentälle ei TPS:ää vastaan oltu tehty yhtään maalia, mutta nyt pääsi livahtamaan.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Seppänen taisi järsiä tuppia kaksi viimeistä erää...

Kyllä. En uskalla edes ajatella mitä olisi tapahtunut jos tuo olisi pelanut koko pelin. Ymmärtäisin Seppäsen peluuttamisen jos kyseessä olisi kehittyvä nuori. Mutta kyseessä on kokenut liigapeluri, jonka taso ei ole noussut mihinkään parin kauden aikana. Huomiseen peliin katsomoon ja tilalle vaikka Karhu, ei voi mennä huonommin.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Jos Pikkarainen ei huomenna ole pelikunnossa, niin Niko Karhu Seppäsen tilalle ja vähän äkkiä. Ei vittu paska-Timo!
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Vituttaa jo nyt huomenna hallilla debytoivat pahviläpsyttimet, vittu!
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Se että vaihdettiin tähtisentteri Hauhtonen Filppulaan, eikun päinvastoinko se oli..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös