Rupsahtaneen muijan tyydyttäminen.
Tuon unohdin omastani, olen täysin samaa mieltä.Ehdottomasti imurointi pitkälle miehelle kun joutuu selkä mutkalla kyykkimään kaikki nurkat läpi.
Tuo riippuu osittain myös imurista. Mulla on kotona Dyson-merkkinen laite, ei ollut ihan halpa, mutta imee kiltisti ja toimii hienosti. Varren mitan säätäminen onnistuu helposti ja nopeasti, samoin suulakkeen irrottaminen ja kiinnittäminen on vaivatonta. Tuo on lisäksi pölypussiton imuri, minkä ominaisuuden olemme kotona todenneet erittäin toimivaksi. Olen joutunut imuroimaan paljon paskemmallakin imurilla ja silloin vitutti, mutta tuon laitteen kanssa homma toimii ja imurointivitutuskin on poistunut.Ehdottomasti imurointi pitkälle miehelle kun joutuu selkä mutkalla kyykkimään kaikki nurkat läpi.
Ruoanlaittohan on nastaa hommaa ja pieksee mm tänne kirjoittamisen, vaikka sitä ei laskisikaan kotitöiksi.
Meillä myös Dyson. Kyykkimisen lisäksi ääni on aika vittumainen, 4v muksu kilahtaa ihan täysin jos imuroi hänen ollessa kotona, joku äänenvaimennin pitäisi olla. Ei riitä säädöt mulle, olen ilmeisesti sen vajaat 10cm sua pidempi ja niin kuin mainitsin eihän imurointia selkä suorassa voi mitenkään tehdä, vaan siihen sisältyy sohvan imurointia, sänkyjen alla ryömimistä, kamojen siirtelyä. Seuraavan kämpän tavarat suunnittelen niin että joku roboimuri mahtuu kulkemaan kamojen alle.Tuo riippuu osittain myös imurista.
Asia selvä. Kovasti pitkälle miehelle kaikki kyykkimistä edellyttävät toimet ovat paskamaisia, se on selvä. Ja olemme näköjään molemmat samaa mieltä siinä, että tavaroiden siirtelyn ja nostelun minimoiminen on imurointia ajatellen vain eduksi. Elämä se on minuakin neuvonut näissä kysymyksissä, vaikka en ole varsinaisesti optimoinut omaa asujaimistoa imurointiystävälliseksi.Meillä myös Dyson. Kyykkimisen lisäksi ääni on aika vittumainen, 4v muksu kilahtaa ihan täysin jos imuroi hänen ollessa kotona, joku äänen vaimennin pitäisi olla. Ei riitä säädöt mulle, olen ilmeisesti sen vajaat 10cm sua pidempi ja niin kuin mainitsin eihän imurointia selkä suorassa voi mitenkään tehdä, vaan siihen sisältyy sohvan imurointia, sänkyjen alla ryömimistä, kamojen siirtelyä. Seuraavan kämpän tavarat suunnittelen niin että joku roboimuri mahtuu kulkemaan kamojen alle.