Vitsit suosikkijoukkueestanne , jotka ovat naurattaneet .

• 16 048
  • 23
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki , Liverpool ,sympatiat HPKlle
Niin , nyt olisi tarkoitus kertoa joku vitsi jonka olette kuulleet suosikkijengistänne joka on myös naurattunut sinua tässä malliksi yksi josta repesin kunnolla .

Kaksi pikkupoikaa pelasi lätkää Tampereen Näsijärven jäällä kun rannalta juoksee vesikauhuinen rottweiler ja tarttuu toista poikaa nilkasta .
Toinen pojista ajattelee nopeasti työntää mailansa koiran kaulapannan ja katkaisee yhdellä riuhtaisulla sen niskan .
Tilanteen nähnyt mies kävelee poikien luokse ja aloittaa keskustelun .
-Tuo oli todella rohkeaa toimintaa pelastit juuri kaverisi hengen , minä olen toimittaja ja kirjoittaisi mielelläni tästä kolumniini Aamulehteen .
Koiran taltuttanut poika ilahtuu ja seuraa vierestä kun toimittaja kirjoittaa lehtiöönsä .
"Nuori Tappara-fani pelasti urheasti ystävänsä tappajakoiran kidasta "
Poika keskeyttää toimittajan ja sanoo "en muuten ole Tappara-fani "
-Ahaa , ajattelin vain että olisit toimittaja sanoo ja aloittaa alusta "nuori Ilves-fani"...
Poika keskeyttää taas ja sanoo -eiku mä oon Stadista ja IFK-fani .
Toimittaja vilkaisee poikaa ja kirjoittaa "Helsinkiläinen nuorisorikollinen teurasti perheen lemmikin ".

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Voitte...

vaihtaa tähän haluamanne pelaajat ja joukkueen. Tapahtui aikanaan Tampereella tapparan pudottua playoffeista (oho):

Tapparan mv Jari Halme päätti lohduttautua pullolla koskenkorvaa ja meni alkoon. Jonotti (ennen vanhaan jonotettiin) aikansa ja pyysi pullon. Myyjä sanoi " ei myydä sulle" "miksi ei" hämmästeli Jari. Myyjä vastaa " no kun sä pudottaisit sen ja sitten se kierisi sun jalkojen välistä". Jari lähti hämmentyneenä kotiin ja keksi kuinka saisi viinaa. Hän pukeutuu mummon vaatteisiin ja menee toiseen myymälään. Tulee uusi aamu ja Jari lähtee mummoksi pukeutuneena liikenteeseen. Heti ensimmäisen kulman takana hän melkein törmää toiseen mummoon, joka iloisesti huutaa "terve Jari, miten menee". Halme hämmentyy taas ja kuiskaa "mistä sä tunsit mut.". Toinen mummo vastaa "No mä olen Timo Susi ".

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos olisin IFK-fani, äänestäisin tätä vitsiä:

Miksi Michael Jackson osti HIFK:n lippiksen?
- Hän luuli kirjainten tarkoittavan "Hey, I Fuck Kids!"

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Hilpastahan väännettiin aikanaan vitsejä enemmänkin. Seuraavalle tarinalle ainakin hymyilin:

Tapparan hävittyä Tzzaddissa totuttuun tapaan, joukkue pysähtyi paluumatkalla Linnatuuleen. Halme oli pahasti masentunut ja päätti hypätä rekan alle konetiellä. Tuli kuitenkin muutaman minutin kuluttua takaisin, jolloin Suden Timi kysyi: "Et sitten uskaltanut?" Johon vastaus: "Kyllähän minä, mutta kun se meni längistä."

Lähes ääneen hymyilin kuitenkin kärppäjutulle helvetin jäätymisestä.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Viestin lähetti hanu
Lähes ääneen hymyilin kuitenkin kärppäjutulle helvetin jäätymisestä.
Sama vitsi toimi myös hulluilla porilaisilla ja Ässillä.

Totta puhuakseni en ole koskaan vielä kuullut hauskaa TPS-vitsiä. Olisiko kellään? Tarkoitan siis hyvää, seuraavanlaiset ei kelpaa:

Mitä eroa on Pikku Kakkosella ja Hockey Night ottelulla TPS-**?
-Pikku kakkosessa ei näy edes rintoja, mutta HN-ottelussa näkyy Jortikka. :(

Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä on vuodelta 1988, eikä oikeastaan vitsi vaan Kari Suomalaisen pilapiirros Hesarista mikä liittyi kahteen asiaan: silloin HIFK teki uuden pudotuspelien jäähyennätyksen välieräottelussa Tapparaa vastaan ja Suomessa oli koirilla vesikauhua.

Kari vainaan kuvassa tuomari tuo HIFK:n suu vaahdossa olevaa pelaajaa eläinlääkärille joka kysyy onko se rokotettu?

Kuva oli pitkään työseinälläni mutta sittemmin se on kadonnut. Oli aina ajankohtainen :D !

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Minulle parhaiten on jäänyt mieleen, kun HIFK:n ottelussa 17.9.1995 jaettiin katsojille kiekkoja, missä on HIFK:n logo ja teksti ensi-ilta. HIFK pelasi todella surkeasti (en muista ketä vastaan se oli) ja jossain vaiheessa kun tilanne oli revennyt, alkoi ennen näkemätön kiekkosade. Jäälle lensi varmasti 2-300 kiekkoa, joita sitten lumikolalla kerättiin pois. Seuraavana päivänä oli pilapiirros lehdessä, missä oli kaukalo ja siellä oli kiekkoja enemmänkin ja lisää oli lentämässä ja mahtuipa siihen kuvaan vielä pelaaja, jolla oli HIFK:n paita päällä. Minulla on oma kiekko tallella, siitä ton päivämäärän tarkistin.

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Viestin lähetti Noutaja#9
Minulle parhaiten on jäänyt mieleen, kun HIFK:n ottelussa 17.9.1995 jaettiin katsojille kiekkoja, missä on HIFK:n logo ja teksti ensi-ilta. HIFK pelasi todella surkeasti (en muista ketä vastaan se oli) ja jossain vaiheessa kun tilanne oli revennyt, alkoi ennen näkemätön kiekkosade. Jäälle lensi varmasti 2-300 kiekkoa, joita sitten lumikolalla kerättiin pois. Seuraavana päivänä oli pilapiirros lehdessä, missä oli kaukalo ja siellä oli kiekkoja enemmänkin ja lisää oli lentämässä ja mahtuipa siihen kuvaan vielä pelaaja, jolla oli HIFK:n paita päällä. Minulla on oma kiekko tallella, siitä ton päivämäärän tarkistin.
Minullakin on tuo kiekko! Eikö ottelu ollut Ässiä vastaan? Pitääkin kaivaa se esiin ja laittaa lasikaappiin!:D

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Lapa

Minullakin on tuo kiekko! Eikö ottelu ollut Ässiä vastaan? Pitääkin kaivaa se esiin ja laittaa lasikaappiin!:D

Sama kiekko löytyy meikäläisenkin kaapinkätköistä.
Taitaa muistaakseni olla Venäläinen ns "kova" kiekko, parikertaa lämää ja hajoaa, hajosi sirpaleiksi kaverin vastaava kiekko;)

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jonkin verran nauratti tämä väännös HPK.n maalilaulusta:
"Taas vastustelee hassuttajaa HPK..."

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Viestin lähetti Tatzka

Sama kiekko löytyy meikäläisenkin kaapinkätköistä.
Taitaa muistaakseni olla Venäläinen ns "kova" kiekko, parikertaa lämää ja hajoaa, hajosi sirpaleiksi kaverin vastaava kiekko;)
Joo. Ei löydy enää kiekkoa mutta muistaakseni siihen oli painettu IFK:n silloinen logo ja se päivämäärä ja vielä jotakin. Ryssäkiekko se oli!

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Viestin lähetti Noutaja#9
Ottelu oli HIFK-JyP (silloin kai vielä JypHT) ja peli päättyi muistaakseni 1-3.
Tuon kiekkosateen muistan minäkin ja alarivillä istuessani piti vain toivoa,että ylempää tulleet kiekot jaksoivat lentää kentälle asti.Onneksi omaan kupoliin ei osunut.Ottelu oli kauden ensimmäinen kotiottelu ja sitä ennen HIFK oli jo hävinnyt pelin vieraissa.Yksi syy (ellei ainoa) kiekkojen heittelyyn oli kannattajien turhautuminen HIFK:n pelaajahankintoihin,koska aiemmin kesällä esim.NHL:ään lähteneitä Sami Kapasta ja Ville Peltosta,muista seuran jättäneistä puhumattakaan,ei pystytty korvaamaan läheskään saman tasoisilla pelaajilla.Peter Ahola taisi olla ainoa ns.kova hankinta.

Tuon Sledge Hammerin kertoman Kari Suomalaisen pilapiirroksen olen myös nähnyt ja onhan se huvittava.HIFK oli hävinnyt ottelunsa siis Tapparalle 15-3 ja esim.Iltiksessä oli iso kuva HIFK:n jäähypenkinltä,jossa ukkoa oli todella paljon.

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
Pakko kysyä: Oliko tuo kiekkosade kentälle tosiaan vuonna 95 ja JYP:iä vastaan? Vaikka en IFK-fani olekaan niin itse muistelin (hämärästi) että tuo olisi tapahtunut Mike Eavesin kaudella 96-97 murskatappio-ottelussa Kalpaa vastaan, ja että kiekkojen jakaminen yleisölle olisi liittynyt IFK:n 100-vuotisjuhlakauteen. Sen ainakin muistan saletisti, että kuuntelin tuolloin Radio Suomen kierrosta, jossa Helsingistä kuului kenttäkuuluttajan ääni taustalta kun kiekkoja siivottiin jäältä: "Toivomme että yleisö käyttäytyisi kuten IFK-fanit, eivätkä kuten Jokeri-fanit." Edes se ei tainnut tehota. :p

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän tuo Erkan tarkoittama ottelu ollut se kuuluisa broilerin heittomatsi? Eikö se ollut nimenomaan Eavesin kaudella. Tuosta juohtuikin mieleeni Mobergin lausunto radiossa kauden avauspelin alla syksyllä 99. "Toivottavasti ei taas broilerit lentele kentälle." Eli ei tuo Don Moberg ollut kovinkaan varma jengistään, jonka oli taas halunnut Kekäläisen sijasta koota.

Ja sitten omaan jengiin liittyvä oraakkelimainen heitto:

Hilpeinä Ilman Föönin Kämmejä :D

Viimeksi muokattu:

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Viestin lähetti Erkka
Pakko kysyä: Oliko tuo kiekkosade kentälle tosiaan vuonna 95 ja JYP:iä vastaan? Vaikka en IFK-fani olekaan niin itse muistelin (hämärästi) että tuo olisi tapahtunut Mike Eavesin kaudella 96-97 murskatappio-ottelussa Kalpaa vastaan, ja että kiekkojen jakaminen yleisölle olisi liittynyt IFK:n 100-vuotisjuhlakauteen. Sen ainakin muistan saletisti, että kuuntelin tuolloin Radio Suomen kierrosta, jossa Helsingistä kuului kenttäkuuluttajan ääni taustalta kun kiekkoja siivottiin jäältä: "Toivomme että yleisö käyttäytyisi kuten IFK-fanit, eivätkä kuten Jokeri-fanit." Edes se ei tainnut tehota. :p
No Jypistä vastustajana en mene 100% takuuseen,mutta ajankohta tuolle kiekkopommitukselle on juuri syksy -95.Myöskin KalPan niukka 1-10 voitto HIFK:sta Helsingissä tapahtui 95-96 kaudella.Paikalla oltiin silloinkin ja omalla tavallaan kokemus sekin.Eavesin kaudella(kin) tapahtui kaikenlaista ja voi olla,että tässä nämä vuodet ja kaudet menevät sekaisin keskenään.Ehkä joku toinen muistaa/tietää paremmin?Joskus tuntuu siltä,kun noita aikoja muistelee,että aikaväli syksy 95 - kevät 97 oli yhtä murskatappiota ja kentän siivousta milloin mistäkin tavarasta/elintarvikkeesta.

Vesku

Jäsen
Viestin lähetti Johnny99
Eiköhän tuo Erkan tarkoittama ottelu ollut se kuuluisa broilerin heittomatsi?

Broilerinheittomatsi oli lokakuun alussa 1995 Ilvestä vastaan. On meinaan Tulosruudut nauhalla siitäkin pelistä, ja Jari "skandaalin käryä" Porttila toteaa Ilveksen maalin jälkeen siitä, että broileria lensi jäälle. Kuvaa ei näkynyt missään lähetyksessä. HIFK sen pelin sitten käänsi 3-1 -voitokseen Hämäläisen ja Laukkasen maaleilla.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulla on sellainen mielikuva, että kiekkosadematsissa vastustaja olisi ollut Lukko. Tod. näk. olen taas väärässä... Kyseinen keräilyharvinaisuuskiekko löytyy vielä minultakin. Paljonko tarjotaan? :cool:

Sitten olisin kohtuullisen varma, että sen Tappara-HIFK pelin jälkeisen pilapiirroksen teksti oli tarkalleen "onko se purrut ketään". Tuo kuva taitaa olla jossain Mitä Missä Milloin kirjassa, ehkäpä pitää kaivaa esiin, kun kotiin pääsen.

Suosikkijoukkue
HIFK
Thanks, Moto. Niinhän se puhekupla taisikin olla.

Toinen hyvä Karin jääkiekkoaiheinen pilapiirros liittyi 86 Moskovan MM-kisoihin missä 'Masken' Carlsson teki ne surullisenkuuluisat viimeisen minuutin maalinsa. Seuraavan aamun Hesarissa Suomen Leijonalla ei ollutkaan päänsä päällä yhtä kruunua vaan peräti kolme. Silloin tosin ei naurattanut...

Sykerö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers ja Michael Jordan
HIFK-Jyp

Eikös se ollut kauden koti-avaus. Tähti logolla varustetut kiekot lenteli ja osui pari-riviä edessäni olluta jätkää päähän.

Muistaakseni HIFK otti aikalisän pelin lopussa kun siitä ei ollut enää mitään hyötyä. Siinä sitten kiekkosade alkoi. Itse keräilin näitä lyhyeksi jääneitä heittoja, muistaakseni lähdin hallilta neljän kiekon kanssa. Kaikkihan niistä meni rikki sitten kun kävin niitä lätkimässä kaukalossa.

Jännä juttu siinä mielessä, että olen käynyt katsomassa niin vähän pelejä, mutta olen ollut juuri näissä "broileri" ja kiekkosade peleissä.

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Mulla kans!!!!!

Joop joop,mullakin on tuo kyseinen kiakko.Itseasiassa mulla ompi viisi erilaista Hifk:n kiekkoa,viimeisin tämä nykyinen.Siellä ne on kiltisti maalattuun vanerilevyyn liimattuna,sulassa sovussa meidän NHL pelaajien kanssa.

Ai niin se vitsi........Mähän olen itse vitsi koko äijä!!!!!!

Jori

Jäsen
Suosikkijoukkue
SAIPA
Vitsi, vitsi...

Tässä yks vanha ja kulunut, mutta -ah niin ajankohtainen (ainaki ennen eilistä)

- Mitä eroa on hauella ja Saipalla?
- Hauki saa verkon heilumaan...

Hah hah haha haaah hhaaaa.....

Huuhaa

Jäsen
Mitä yhteistä on Ilveksellä ja James Bondilla?

007.

Siis, kun Ilves hävisi silloin karsintakaudellaan 7 ottelua perättäin=0 voittoa, 0 tasapeliä, 7 tappiota=0-0-7

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Erkka
En muista kautta, mutta ainakin se oli kauden ensimmäinen kotiottelu. Seuraavana päivänä lehdessä kritisoitiin tuota kuulutuksessa ollutta viitausta Jokeri-faneihin, mutta jotenkin on jäänyt voimakas mielikuva, että edelliskierroksen ottelussa (Jokerit-???) oli myös heitelty jäälle tavaraa syystä tai toisesta, ja sen takia tuo viittaus narrien suuntaan.
Ainakaan kyseessä ei ollut se "virallinen" 100-vuotisjuhlaottelu.

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät
Viestin lähetti werther

En muista kautta, mutta ainakin se oli kauden ensimmäinen kotiottelu. Seuraavana päivänä lehdessä kritisoitiin tuota kuulutuksessa ollutta viitausta Jokeri-faneihin, mutta jotenkin on jäänyt voimakas mielikuva, että edelliskierroksen ottelussa (Jokerit-???) oli myös heitelty jäälle tavaraa syystä tai toisesta, ja sen takia tuo viittaus narrien suuntaan.
Ainakaan kyseessä ei ollut se "virallinen" 100-vuotisjuhlaottelu.

Hämärästi muistelisin, että Jokereiden matsissa jäälle olisi lennellyt ruokalautasia tai jotain muuta ruokailuvälinettä. Asiasta nousi muistaakseni melkoinen haloo, ja episodin takia hallin safka- ja juomatarjontaan taisi tulla jotain muutoksia - ainakin siis näiden tarjoiluastioiden suhteen. Kovin on huono meikäläisenkin muisti, mutta kuten joku jo sanoikin, meillä tuntuu kaudesta toiseen tapahtuvan jos minkälaista selkkausta - niin kaukalossa kun sen ulkopuolellakin - ettei näitä episodeja aina tahdo pirukaan muistaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy