Suuri punainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IFK Helsinki , Liverpool ,sympatiat HPKlle
Niin , nyt olisi tarkoitus kertoa joku vitsi jonka olette kuulleet suosikkijengistänne joka on myös naurattunut sinua tässä malliksi yksi josta repesin kunnolla .
Kaksi pikkupoikaa pelasi lätkää Tampereen Näsijärven jäällä kun rannalta juoksee vesikauhuinen rottweiler ja tarttuu toista poikaa nilkasta .
Toinen pojista ajattelee nopeasti työntää mailansa koiran kaulapannan ja katkaisee yhdellä riuhtaisulla sen niskan .
Tilanteen nähnyt mies kävelee poikien luokse ja aloittaa keskustelun .
-Tuo oli todella rohkeaa toimintaa pelastit juuri kaverisi hengen , minä olen toimittaja ja kirjoittaisi mielelläni tästä kolumniini Aamulehteen .
Koiran taltuttanut poika ilahtuu ja seuraa vierestä kun toimittaja kirjoittaa lehtiöönsä .
"Nuori Tappara-fani pelasti urheasti ystävänsä tappajakoiran kidasta "
Poika keskeyttää toimittajan ja sanoo "en muuten ole Tappara-fani "
-Ahaa , ajattelin vain että olisit toimittaja sanoo ja aloittaa alusta "nuori Ilves-fani"...
Poika keskeyttää taas ja sanoo -eiku mä oon Stadista ja IFK-fani .
Toimittaja vilkaisee poikaa ja kirjoittaa "Helsinkiläinen nuorisorikollinen teurasti perheen lemmikin ".
Kaksi pikkupoikaa pelasi lätkää Tampereen Näsijärven jäällä kun rannalta juoksee vesikauhuinen rottweiler ja tarttuu toista poikaa nilkasta .
Toinen pojista ajattelee nopeasti työntää mailansa koiran kaulapannan ja katkaisee yhdellä riuhtaisulla sen niskan .
Tilanteen nähnyt mies kävelee poikien luokse ja aloittaa keskustelun .
-Tuo oli todella rohkeaa toimintaa pelastit juuri kaverisi hengen , minä olen toimittaja ja kirjoittaisi mielelläni tästä kolumniini Aamulehteen .
Koiran taltuttanut poika ilahtuu ja seuraa vierestä kun toimittaja kirjoittaa lehtiöönsä .
"Nuori Tappara-fani pelasti urheasti ystävänsä tappajakoiran kidasta "
Poika keskeyttää toimittajan ja sanoo "en muuten ole Tappara-fani "
-Ahaa , ajattelin vain että olisit toimittaja sanoo ja aloittaa alusta "nuori Ilves-fani"...
Poika keskeyttää taas ja sanoo -eiku mä oon Stadista ja IFK-fani .
Toimittaja vilkaisee poikaa ja kirjoittaa "Helsinkiläinen nuorisorikollinen teurasti perheen lemmikin ".