Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 848 294
  • 11 315

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
YK:n sponsoroima Learjet 60 palaa ansiorikkaalta neuvottelumatkaltaan Kiinan, P-Korean ja E-Korean keskeisistä neuvotteluista. Koneessa on mukana Dalai-lama, Paavi Franciscus, Vladimir Putin sekä koneen miehistö. Vieraat tutustuvat lennon aikana kylmään salmiakkikossuun, Rocky 17 –elokuvaan ja kertovat kommenttejaan lentoemon pepusta, kun alkaa tapahtua.
Jokin iskeytyy koneen siipeen juuri Itäisen Ukrainan kohdalla. Se ei missään tapauksessa ollut Novator 9K37 M1 eli ”Buk”, vaan täysin harmiton meteoriitti, joka lähti maan pinnalta osuen koneeseen.

Pelastautuminen on pikaista, mutta puutteellista: laskuvarjoja on vain yksi! Miehistö antaa käskyn poistua koneesta.
Dalai-lama: Olen idän iki-aikanen johtaja. Olemassaoloni on tärkeää, koska tasapainotan kaikkia Aasiassa olevia uskontoja, luon harmoniaa ja rauhaa kaikkien uskovien kesken…
Paavi: Olen länsimaiden hengellinen johtaja. Minun kautta kulkee harmonia kaikkien länsimaiden välillä ja olen yhdys idän, lännen ja etelän välillä – olen siis korvaamaton!
Vladimir Putin: Olen maailman demokraattisimman valtion, demokraattisimmin valittu presidentti. Edustan siis epäitsekkyyttä ja muiden tahtoa. Ehdotan siis pikaisia vaaleja.

Näin käy ja Putin hyppää laskuvarjoineen syöksyvästä koneesta. Ilmavirran kiskoessa koneen sisäpuolen osia, jolloin Dalai-lama ja Paavi katselevat käsistä häviäviä äänestyslippuja.
- ”Hei, Paavi saimme siis molemmat yhden äänen, mutta miten vitussa tuo Putin sain ne 2056 ääntä?”
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tää taitaa olla jo pari päivää vanha ja somessa paljon kiertänyt, mutta itseäni nauratti, kun sen eilen kuulin, vaikka aihe onkin vakava.

Mikä erottaa insinöörin ja diplomi-insinöörin?

-Micsosoft
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Miksi Newcastle United FC putosi Valioliigasta?
- Syötöt EIVÄT menneet Harakoille.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tää taitaa olla jo pari päivää vanha ja somessa paljon kiertänyt, mutta itseäni nauratti, kun sen eilen kuulin, vaikka aihe onkin vakava.
Mikä erottaa insinöörin ja diplomi-insinöörin?

...mutta aina ah, niin ajankohtaista?!

Millä lauseella luonnontieteiden maisteri karkottaa kasvatustieteiden kandidaatin työpisteeltään?
- ”Pummi, jollet maksa pizzaasi, niin en anna takkiasi narikasta!”
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Naiset, siis vittu mitä sakkia. Ne vetää hirveet kilarit kun nussiessa huutaa jonkun toisen nimee, mutta tietävät kyllä varsin hyvin ettei mun nimeni ole "Apua Auttakaa!" tai "Ei Rukoilen Älä Älä!!!"

I caught my teenage daughter masturbating with a carrot.
I got totally pissed and yelled at her: "Whatta fuck you're doing?! I was supposed to eat that thing but now it tastes like carrot!!!
 
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mies meni kauppaan ja lapio.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kolme yleisintä selitystä mann… kröhm, kansallispukuun somistautuneen eläkeläisen kuulusteluissa.
- Onhan minulla ajokortti, mutta se ei juuri nyt ole mukana.
- Löysin tämän kännykän juuri äsken tuolta puiston penkiltä.
- Olin juuri auttamassa pikkusiskoani aidan yli, kun housuni putosivat.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Kolme yleisintä selitystä mann… kröhm, kansallispukuun somistautuneen eläkeläisen kuulusteluissa.
Eiköhän se Valten sekoaminen liene edelleenkin ykkösenä...

- "Hain vain veitsen, kun piti leipää leikata. Just kun olin tulossa kulman takaa, niin Valte sekosi aivan täysin. Hän otti ja juoksi selkä edellä minun leipäveitseeni. Hän toisti tämän vielä 76 kertaa..."
 

Ihmepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sokea ja kierosilmäinen törmäsivät kadulla.
- Kato mihin kävelet, kierosilmäinen ärähti.
- Kävele, mihin katot, sokea vastasi.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Sadan metrin finaalissa koettiin varaslähtö. Toimitsija tuli juoksijan eteen, näytti hänelle punaista lappua ja sanoi:
- You are Kilty. Richard is guilty!

Kristian oli viides ja uhosi:
- I will be Bäck.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lainaus nettiohjeita jakavan Alma-tädin palstalta:
- Hei! Olen 18-vuotias Senni-Susanna ja olen jo viidettä kuukautta raskaana. Iltaisin tuntuu, että haluaisin viedä vuoteeseen pari kourallista siivutettuja keltasipuleja ja valkosipuleja. Onko vasta ilmennyt himoni aivan normaalia?
- Hyvä Senni-Susanna! Se riippuu aivan siitä, että mitä aiot siivutetuilla sipuleillasi tehdä.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Neil Amstrong runkkasi kerran kuussa.

Tästäpä jotenkin johtui mieleeni:

- Pitäisiköhän lähteä hakemaan uutta autoa oikein pidemmän matkan takaa
- Ai ihan Saksasta asti vai?
- Ei, ei.. kun televisiomainoksessa sanottiin, että uuden Avensiksen hinnaksi tulee vain 400€ kuussa
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kommunistisen NeuvostoVenäjän kansalainen joutui oikeuteen vaimonsa murhasta. Perusteena 1024 kuoliniskuun oli, että hän ei tiennyt kuinka keittiön sähköveitsi sammutetaan.

Terkkuja Krimille.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jeesusksella oli syntymäpäivä niin Pietari päätti järjestää hupia Jeesukselle. Hän kysyikin nopeasti Magdalenen Marialta hintaa tunnista ja niin asia oli sovittu. Maria näyttäisi Jeesukselle lihan iloja!

Kun sopiva aika oli kulunut niin Pietari lähti kohti Jeesuksen mökkiä. Hän oli kuitenkin hyvin hämmentynyt kun Maria Magdalene käveli häntä vastaan tiellä hyvin vihaisen näköisenä. Päästyään mökkiin Pietari kysyi Jeesukselta minä Marian oli suututtanut. Jeesus vastasi:
-Maria näytti minulle haavaa jalkovälissään niin minä paransin sen.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Smör Fittan, kiitos @Ollakseni!

Raumalaisäiti toruu lastaan buffet-pöydässä:
- Älä napsi paljain sormin! Ole korrekti ja käytä lapiota niin kuin kaikki muutkin!
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaksi viestiä peräkkäin samaan ketjuun... ei kai ystävälliset moderaattorit huomaa?

Sademetsässä keskellä "ei mitään", kannibaalit lopettelevat paistoateriaa, jonka nimi oli flambed teuvohakkarainen.
Maiskuttelun ja turhan jutustelun jälkeen porukka katsoo toisiaan ja toteaa:
- Paskaakos tässä enää enempää jauhamaan.

Edit
 
Viimeksi muokattu:

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Väliin murrevitsi, haastan muita pistämään jotain omilla murteillanne:

- tiäräkste mikä o porilaise vampyyri kaikkeist tärkein keittiöväline?
- no tiätenki verenkeitin
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
En tiedä millä murteella tämä, mutta kuvitellaan että on savoa. Koska savolaisia on kiva pilkata.

Mikä on savolaisten vastine He-Manille?

Vituix-Män
 

Baldrick

Jäsen
Mitä yhteistä on Savon Sellulla ja savolaisella poikamiehellä?
Iliman pilluu.

Millä nimellä Tarzan, viidakon kuningas, tunnetaan Savossa?
Tartsani, pöhheikön piällysmies.

Puhun savolaisittain, vaikken sellainen ole. Toisin sanoen ulosanti on veikeä, mutta puhun totta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös