Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 848 557
  • 11 316

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kaikkien aikojen laukeaminen on kuitenkin ollut Jeesuksen toinen tuleminen. Siitä puhutaan edelleen tuhansia vuosia myöhemminkin.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Mikä vihannes parantaa muistia?

Kurkku. Kun olin kuusi vuotias niin enoni tunki kurkun perseeseeni ja muistan sen edelleen kuin eilisen päivän.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Taikuri työskenteli risteilyaluksella. Koska yleisö oli joka viikko erilainen, taikuri teki samat temput ja esitykset yhä uudelleen ja uudelleen. Oli vain yksi ongelma: kapteenin papukaija näki esitykset joka viikko ja alkoi ymmärtää, miten taikuri teki jokaisen tempun.

Kun papukaija näki tempun, se alkoi huutaa kesken esityksen: ”Katsokaa, se ei ole sama hattu!” tai ”Katsokaa, hän piilottaa kukat pöydän alle!”. Tai: ”Hei, miksi kaikki kortit ovat pata-ässää?” No, ymmärrettävästi taikuri oli raivoissaan, mutta ei voinut tehdä mitään. Olihan kyseessä kapteenin papukaija.

Sitten eräänä myrskyisenä yönä Tyynellämerellä laiva valitettavasti upposi.Taikuri löysi onnekseen itsensä keskellä merta kelluvalta puunpalalta, kuten kohtalo irvaili hieman.. sen saman papukaijan kanssa. Taikuri ja papukaija tuijottivat toisiaan vihaisesti, mutta eivät sanoneet sanaakaan.

Tämä jatkui päivän ajan… Ja sitten kaksi päivää. Ja sitten kolme päivää. Lopulta neljäntenä päivänä papukaija ei pystynyt enää pidättelemään itseään ja sanoi: ”Hyvä on, minä luovutan. Mihin sinä sen vitun laivan kadotit?”
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Harrison naisena Ghia
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mikä juttu nää Harrison-vitsit oikein on? Mä en ole ikinä kuullutkaan muuta kuin tällaisia:

Naapurini osti uuden Toyotan, Harrison Fordin.
 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Mitä tekoäly sanoo kun sitä sattuu?
- AI

Mitä tekoäly käyttää kun bongi hajoaa?
- Tekoälyämpäriä.

Tekoälyhoi älä jätä mitä vitsejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös