Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 852 920
  • 11 328
Naapurin lesbopariskunta haluaa lapsen ja tottakai tarjouduin auttamaan.

He sanoivat että on ihan sama kumpi tulee raskaaksi ja että on ihan ok hoitaa homma perinteisellä tavalla.

Olen harrastanut seksiä kummankin kanssa vuorotellen nyt puolisen vuotta, en oikein tiedä missä vaiheessa raaskin kertoa että minulle on tehty vasektomia 10 vuotta sitten.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mikä Ari kuuluu bändiin?

roudAri
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tiku palasi lamppuostoksilta kotiin hyvin vittuutuneena. Miksi?

- Takuukuitti jäi kauppaan.
 
Kristillisdemokraatit ovat vaatineet tiedeyhteisöä muuttamaan koulukirjat vastaamaan totuutta.

Eli nykyihmistä ennen ei ollut muita ihmislajeja ja nykyihmisen tieteellinen nimi tulee olla hetero sapiens.
 

Motti-Masa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, PeTo
Kolme vankia vankisellissä Moskovassa. Yksi vangeista kysyy toiselta: «Miksi sinä olet täällä?» «Siksi että arvostelin Gerasimovia. Entä sinä, miksi olet täällä?» «Siksi, että ylistin Gerasimovia.»
Tämän jälkeen molemmat kääntyvät kolmannen vangin puoleen ja kysyvät, miksi tämä oli joutunut vankilaan.
«Minä olen Gerasimov», hän vastaa.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kolme vankia vankisellissä Moskovassa. Yksi vangeista kysyy toiselta: «Miksi sinä olet täällä?» «Siksi että arvostelin Gerasimovia. Entä sinä, miksi olet täällä?» «Siksi, että ylistin Gerasimovia.»
Tämän jälkeen molemmat kääntyvät kolmannen vangin puoleen ja kysyvät, miksi tämä oli joutunut vankilaan.
«Minä olen Gerasimov», hän vastaa.

Vähän samaan tyyliin vitsi, jonka kuulin Jussi Halla-Aholta:


Amerikkalainen ja neuvostoliittolainen väittelivät siitä, kumpi maa on avoimempi. Amerikkalainen sanoi, että USA:ssa voit missä tahansa julkisella paikalla huutaa ja haukkua Reagania idiootiksi eikä sinua pidätetä.
Johon neukku puolestaan totesi:
"Mitä sitten? Meillä Neuvostoliitossa voi tehdä samoin"
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Vähän samaan tyyliin vitsi, jonka kuulin Jussi Halla-Aholta:


Amerikkalainen ja neuvostoliittolainen väittelivät siitä, kumpi maa on avoimempi. Amerikkalainen sanoi, että USA:ssa voit missä tahansa julkisella paikalla huutaa ja haukkua Reagania idiootiksi eikä sinua pidätetä.
Johon neukku puolestaan totesi:
"Mitä sitten? Meillä Neuvostoliitossa voi tehdä samoin"
Ja tuo taitaa olla puolestaan muunnelma Reaganin (yhdestä) kuuluisasta neukkuvitsistä.



 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös