Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 847 358
  • 11 314

Canis Lupus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, LuPo
Muut ekonomistit ehdottivat Suomen talouden pelastamiskeinoksi leikkauksia, Patrizio Lainà.
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Nussin viikonloppuna saksalaista tyttöä. Oli kyllä vähän outoa, kun se huusi koko ajan ikäänsä.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Einstein ja savolainen mies istuivat lentokoneessa. Lento oli pitkä, joten Einstein kysyi pelataanko peliä? Jos sinä et osaa vastata kysymykseeni niin joudut maksamaan minulle 5 dollaria ja jos minä en osaa vastata sinun kysymykseesi sinä saat 500 dollaria.
Tämä sopi savolaiselle hyvin. Einstein aloitti ja kysyi "Kuinka pitkä on matka maasta kuuhun?" Savolainen mietti hetken, kaivoi taskustaan viiden dollarin setelin ja ojensi sen Einsteinille. Seuraavaksi oli savolaisen vuoro. "Mikä menee kolmella jalalla mäkeä ylös ja tulee neljällä jalalla alas?" Einstein mietti ja mietti, mutta joutui kaivamaan taskustaan 500 dollarin setelin.
"Noh, mikä se on? kysyi Einstein savolaiselta. Savolainen kaivoi taskustaan viiden dollarin setelin ja ojensi sen Einsteinille.
 
Viimeksi muokattu:

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Venäjän ulkoministeri Sergei Lavrov tuskaili sihteerilleen sitä, kun Venäjä on niin leveä maa, että itäisen ja läntisen venäjän aikaero on yhdeksän tuntia.

Lavrov: Soittelin ystävälle hyvät syntymäpäivät Chukotkaan ja hän totesi synttäreiden olleen jo eilen. Sitten ajattelin soittaa Schröderille Saksaan ja toivottaa hyvät uudet vuodet, mutta Schröder totesi, että vuosi vaihtuu vasta huomenna.

Putin kuuli keskustelun ja totesi: Mä tiedän miltä tuo tuntuu. Mä soittelin Jevgeni Prigozhinin perheelle surunvalittelut ja osanotot, mutta ei se helvetin lentokone ollut vielä edes noussut Moskovasta.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Venäjän ulkoministeri Sergei Lavrov tuskaili sihteerilleen sitä, kun Venäjä on niin leveä maa, että itäisen ja läntisen venäjän aikaero on yhdeksän tuntia.

Lavrov: Soittelin ystävälle hyvät syntymäpäivät Chukotkaan ja hän totesi synttäreiden olleen jo eilen. Sitten ajattelin soittaa Schröderille Saksaan ja toivottaa hyvät uudet vuodet, mutta Schröder totesi, että vuosi vaihtuu vasta huomenna.

Putin kuuli keskustelun ja totesi: Mä tiedän miltä tuo tuntuu. Mä soittelin Jevgeni Prigozhinin perheelle surunvalittelut ja osanotot, mutta ei se helvetin lentokone ollut vielä edes noussut Moskovasta.
Albanian pääministeri heittikin tämän vastikään livenä Balkanin kokouksessa:



 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Macron meni tapaamaan Orbania. Orbanin sihteeri pyysi Macronia odottamaan hetken, ´koska pääministeri oli juuri sanut puhelun Putinilta ja puhuu tämän kanssa´.
Macron jäi sitten odottelemaan, ja kuuli oven takaa Orbanin latelevan tasaiseen tahtiin "da, da, da, da, da, da".
Yhtäkkiä oven takaa kuuluikin kaksi kertaa "njet, njet", mutta sen jälkeen jatkui taas "da, da, da, da, da, da" vielä muutaman minuutin ajan.
Sitten puhelu päättyi, ja Orban pyysi Macronin sisään kabinettiinsa.
Macron ei malttanut olla kysymättä, että "miten uskalsit sanoa Putinille njet, njet?"
- "Hän vain kysyi, että eikö kieleni väsy, kun joudun koko ajan sanomaan "da, da, da, da, da, da".
 

Glove

Jäsen
Muut olivat raskasta sarjaa, Teemu Keskisarja
Muut olivat nilkkoja, Lulu Ranne
Muut olivat kalhuja, Lauri Lyly
Muut olivat parkkipaikkoja, Sakari Puisto
Muut olivat miekkoja, Marko Kilpi

Se kansanedustajista tällä kertaa.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Pannaan nyt vitsiketjuun, vaikka tämä onkin fakta.
Sosialidemokraateilla oli sotavuosina 1939-1945 aika tulinen kolmikko eduskuntaryhmässään:
Edustajat Kekäläinen, Nokelainen ja Hiilelä.
 
Suosikkijoukkue
Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
Mitä transnainen vastasi leikkauspöydällä plastiikkakirurgin kysymykseen "Mitäs laitetaan"? Vitustako minä tiedän.

Mikä huojensi zoofiiliä coitus interruptuksen jälkeen? Mitään ei jäänyt lampaankoloon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös