Mainos

Vitsiä pukkaa – part II

• 4 030 402
  • 11 992

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kolme kiinalaista kaverusta nimeltään Bu, Chu ja Fu muutti Amerikkaan. Perille päästyään he päättivät muuttaa nimensä amerikkalaisiksi. Bu muutti nimekseen Buck, ja Chu muutti nimekseen Chuck. Fu päätti lähteä takaisin Kiinaan.
Tarinalla on todellisuudessa kauniimpi loppu.

Fu päätti lopulta muuttaa Kouvolaan, ja hän perusti kiinalaisen ravintolan nimeltä Fu Lam.

Tarina ei kerro kuinka paljon herra Fu:lle on jäänyt hampaankoloon Thomas Lamin paskoista esityksistä futiskentällä, mutta ravintolan nimestä päätellen todella paljon!

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kaksi koiraa tapasi ja toinen esitteli itsensä:
”Minun nimeni on Musti, entä sinun?”
”En ole ihan varma, mutta epäilen, että se on Istu.”

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pikku-Kalle tulee kouluun monen päivän lintsaamisen jälkeen.
”Koulussa on käytävä!”, opettaja raivoaa kovaäänisesti Kallelle.
”No onhan täällä luokkiakin”, Kalle vastaa.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic

Glove

Jäsen
Pikku-Kalle tulee kouluun monen päivän lintsaamisen jälkeen.
”Koulussa on käytävä!”, opettaja raivoaa kovaäänisesti Kallelle.
”No onhan täällä luokkiakin”, Kalle vastaa.
Arkkitehdillä sattui vahinko, oli käytävä vessassa.

No, ikivanha se on tämäkin ja varmaan ollut täälläkin monta kertaa.

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Muistelin tässä kuinka edesmennyt mummoni teki mulle joskus 90-luvulla joululahjaksi punaisen villapaidan, jonka rintamuksessa luki "Pakolaiset vittuun Suomesta".'Sanoin silloin heti mummolle, että en mä voi tällaista käyttää julkisesti. Mummo ei ymmärtänyt yhtään ja loukkaantui verisesti. Ei meidän välit oikein koskaan palautunut, mutta pakko se oli sanoa, koska mulle ei vaan yhtään sovi punaiset vaatteet.

JASKA-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Isä pohti, että nyt olisi aika puhua pojan kanssa tytöistä ja seksiasioista, kun ikää jo 13 vuotta ja murrosikä alkamassa.

Isä: Puhutaanko hieman tytöistä ja seksiasioista?
Poika: Puhutaan vaan, mitä haluat oppia?

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Trumpin voitto Harrisista oli yllättävän selkeä. Väittäisin, että kukaan mies ei ole lyönyt naista noin tylysti sitten Pariisin olympialaisten.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy