Putinin vatsassa kiertää. Maha turpoaa ja Putin menee lääkäriin. Lääkäri toteaa, että ongelmana on se, ettei paska tiedä kummasta päästä tulisi ulos, kun molemmista päistä tulee samaa tavaraa.Vladimir Putin/Putlerin pakarat keskustelevat yöllä keskenään kantajansa viimeinkin nukahtaessa.
- Kuule, pitäisikö meidän viimein keskinäisellä ja yhtenäisellä hyväksytyllä äänestyksellä liittyä yhteen?
- Täh, no miksi ihmeessä?
- Loppuisi viimeinkin tämä iljettävä paskan tuuppaaminen...
"Man builds thousand bridges and sucks one dick. He won't be remembered as a bridge builder but as a cocksucker."Skotlantilainen kävelee baariin, istuu alas ja tilaa drinkin. Viereisessä pöydässä oleva mies kysyy, että onko jokin vialla?
No, todellakin on. Näetkö tuon kivilaiturin tuolla merellä? Minä rakensin sen omin käsin 4 kuukauden aikana. Mutta kutsuvatko paikalliset minua McGregor laiturinrakentajaksi? Eiiiii!
Näetkö tuon kivisillan tuolla? Rakensin sen vuodessa omin käsin. Mutta kutsuvatko paikalliset minua sillanrakentaja-McGregoriksi? No eivät todellakaan kutsu!
Tai näetkö tuon kivikirkon? Kasasin sitä näillä käsillä 10 vuoden ajan. Mutta kutsuvatko paikalliset minua McGregor kirkonrakentajaksi? Ei! Eivät kutsu!
Mutta käypä kerran panemassa yhtä lammasta...
Onks' invaliini haisuliinin liikuntarajoitteinen serkku?Mistä indvaliinin mahtaa löytää? V: Sieltä mihin sen jättää
Mistä indvaliinin mahtaa löytää? V: Sieltä mihin sen jättää
Indvaliini on liikuntarajotteinen joka hengaa loundgessa.Onks indvaliini vähän kuin händiCappe?
Kysyin siriltä, vastaus oli luokkaa "etsimääsi henkilöä haisuliinin liikuntarajoitteinen serkku ei löydy yhteystiedoistasi"Onks' invaliini haisuliinin liikuntarajoitteinen serkku?
Mikä kirvoitti kissat isoon pettymykseen Lahessa?Mikä on kissojen lempi bläkkisbändi?
Mauhem.