Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 850 716
  • 11 320

SgtMarkov

Jäsen
Venäläinen, somalialainen ja suomalainen istuvat oluttuoppiensa ääressä. Yhtäkkiä venäläinen vetää esiin pistoolinsa, heittää tuoppinsa ilmaan ja ampuu sen murusiksi ja sanoo sitten "meillä Venäjällä on niin paljon tuoppeja että ei tarvitse kahdesti juoda samasta lasista."

Tästä selvästi innostuneena myös somali heittää tuoppinsa ilmaan, ampuu sen ja sanoo "meillä Somaliassa on niin paljon hiekkaa lasin tekoon, ettei meidänkään tarvitse kahdesti juoda samasta lasista.

Lopulta myös suomalainen heittää tuoppinsa ilmaan, ampuu nämä kaksi muuta miestä, nappaa tuopin kiinni ja sanoo "meillä Suomessakin on niin paljon ryssiä ja somaleita, ettei tarvitse kahdesti juoda samojen tyyppien kanssa."
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
2010-luvun alkupuolella Kuopiossa monet joi kahvia kera sokerin, Kalle Kerman.

Viisi vuotta tämän jälkeen Oulussa monet tuli jäkisreeneihin autola, Mika Pyörälä.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vladimir Putin/Putlerin pakarat keskustelevat yöllä keskenään kantajansa viimeinkin nukahtaessa.
- Kuule, pitäisikö meidän viimein keskinäisellä ja yhtenäisellä hyväksytyllä äänestyksellä liittyä yhteen?
- Täh, no miksi ihmeessä?
- Loppuisi viimeinkin tämä iljettävä paskan tuuppaaminen...
Putinin vatsassa kiertää. Maha turpoaa ja Putin menee lääkäriin. Lääkäri toteaa, että ongelmana on se, ettei paska tiedä kummasta päästä tulisi ulos, kun molemmista päistä tulee samaa tavaraa.
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Skotlantilainen kävelee baariin, istuu alas ja tilaa drinkin. Viereisessä pöydässä oleva mies kysyy, että onko jokin vialla?

No, todellakin on. Näetkö tuon kivilaiturin tuolla merellä? Minä rakensin sen omin käsin 4 kuukauden aikana. Mutta kutsuvatko paikalliset minua McGregor laiturinrakentajaksi? Eiiiii!

Näetkö tuon kivisillan tuolla? Rakensin sen vuodessa omin käsin. Mutta kutsuvatko paikalliset minua sillanrakentaja-McGregoriksi? No eivät todellakaan kutsu!

Tai näetkö tuon kivikirkon? Kasasin sitä näillä käsillä 10 vuoden ajan. Mutta kutsuvatko paikalliset minua McGregor kirkonrakentajaksi? Ei! Eivät kutsu!

Mutta käypä kerran panemassa yhtä lammasta...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Skotlantilainen kävelee baariin, istuu alas ja tilaa drinkin. Viereisessä pöydässä oleva mies kysyy, että onko jokin vialla?

No, todellakin on. Näetkö tuon kivilaiturin tuolla merellä? Minä rakensin sen omin käsin 4 kuukauden aikana. Mutta kutsuvatko paikalliset minua McGregor laiturinrakentajaksi? Eiiiii!

Näetkö tuon kivisillan tuolla? Rakensin sen vuodessa omin käsin. Mutta kutsuvatko paikalliset minua sillanrakentaja-McGregoriksi? No eivät todellakaan kutsu!

Tai näetkö tuon kivikirkon? Kasasin sitä näillä käsillä 10 vuoden ajan. Mutta kutsuvatko paikalliset minua McGregor kirkonrakentajaksi? Ei! Eivät kutsu!

Mutta käypä kerran panemassa yhtä lammasta...
"Man builds thousand bridges and sucks one dick. He won't be remembered as a bridge builder but as a cocksucker."
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Mistä indvaliinin mahtaa löytää? V: Sieltä mihin sen jättää
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Onks' invaliini haisuliinin liikuntarajoitteinen serkku?
Kysyin siriltä, vastaus oli luokkaa "etsimääsi henkilöä haisuliinin liikuntarajoitteinen serkku ei löydy yhteystiedoistasi"
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Menin vaimoni viäreen sohvalle ja pistin käden sen olalle. Sanoin hälle lähes kyynel silmässä:

"Rakas... Mä otin sun lompakosta 150€ eilen ehtoolla... *niiiisk*
"Voi kulta, mitä sitten? Yhteiset rahathan meillä on. Mä jo säikährin että oo pettäny mua tai jotain kultaseni kun tuut tollee nyyhkyttään!"
"Niii, no sen verran se huara velotti persepanosta ja suihinotosta..."
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Paavo oli johtaja ja teki paljon ylitöitä. Aikaa ei jäänyt perheelle ja vaimolle juuri ollenkaan. Illat venyivät pitkälle yöhön ja vähän vapaa-ajan vei keilailu ja golf, jos nyt ehti radalla tai kentällä käymään. Selvät stressin merkit alkoivat näkyä Paavon kasvoilla ja vaimo päätti ilahduttaa miestään suuntaamalla ajatukset muuhun kuin työntekoon.

Pohdittuaan aikansa rouva keksi että vie Paavon ulos tuulettumaan. Hän tilasi pöydän yökerhosta, jossa oli mm. strippari esiintymässä. Kun Paavo tuli myöhään illalla kotiin, vaimo sai houkuteltua hänet mukaansa hieman tuulettumaan, kuten vaimo asian ilmaisi. He tilasivat taksin ja lähtivät yökerhoon. Yökerhon ovella portsari moikkasi: "Terve Paavo ja tervetuloa!"
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Muistelin tässä kuinka jätin ex-vaimoni aikanaan retkeillessämme autiolle saarelle ja soudin yksin järven poikki vastarannalle. Kuulin myöhemmin, ettei hän oikein koskaan päässyt siitä ylitse.
 
Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
Haluaisin matkustaa lomalle maahan, jota hallitsee diktaattori. Kuitenkin minua on askarruttanut, olisiko silloin kyseessä diktaturismi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös