vastaantulija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Määrätietoisesti HPK
Millaisena monet muistavat Jesse Puljujärven?
polvenkorkuisena
Mikä on puristaessa löysää, väriltään ruskeaa ja lähtöisin perseenreiästä?
Suomen.Minä en vieläkään ymmärrä minkä otuksen perseenreiästä tulee sinappia?
Ekkö oo muka ikinä tilpottanu ketään maustetulla käivärällä kakkavakinaan...?Minä en vieläkään ymmärrä minkä otuksen perseenreiästä tulee sinappia?
Se on tuolla Sisä-Suomessa vähän erillaiset tavat. Vähän niin kuin Syvä joki meininkiä, ei välttämättä avaudu ensimmäisellä kerralla etelärannikon elätille.Minä en vieläkään ymmärrä minkä otuksen perseenreiästä tulee sinappia?
Olisiko tämä yhtä hauska, jos Stevien tilalle laittaisi vaikkapa Timo T.A. Mikkosen?Juha Tapio ja Stevie Wonder istuivat rouva Tapion puutarhassa. - "Oj Juha, teillä on varmasti kaunis puutarha, mitä kaikkea tänne on istutettu sen jälkeen kun viimeksi kävin täällä? "
"no eipä juuri mitään, kaksi vanhaa puutaa vaikket sitä nää"
Sinappi eläimen.Minä en vieläkään ymmärrä minkä otuksen perseenreiästä tulee sinappia?
Jostain syystä tämä kuva tuli mieleen.Jotkut ihmiset väittävät, että he eivät voi käyttää kasvomaskia, koska heillä on niin suuri nenä.
Minusta tuo on huono tekosyy.
Käytänhän minäkin alushousuja!
Järkyttävän syrjivä kuva! Ei kaikilla oo noin valtavaa kullia. Vaadin korvauksia netittelyn ilon pilaamisesta ja alakulon aiheuttamisesta.Jostain syystä tämä kuva tuli mieleen.