Ei tule olemaan lähelläkään kokoonpanoa keväällä.
Sehän nähdään T. Late
Ei tule olemaan lähelläkään kokoonpanoa keväällä.
Perjantaina sitten kokoonpanoon. Ihan jo Virtasen sekopään takia.
Penkin päähän. Eihän tuota jäälle voi päästää, betoniporsaskin liikkuu nopeammin.
Mun silmään ei tänään osunut isompia mokia, vaan avasi peliä ihan hyvin. Positiivista oli ne pari kovaa niittiä. Hyvä rotaatiopelaaja-
Eihän tuo tyyliin koko 60 minuutin aikana ollut oikeassa paikassa.
Kuitenkin kolme peliä ja nolla pysynyt omissa. Jäähyjäkään ei ole tullut. Hyviä taklauksia. Mitä muuta voi odottaa? Ei ainakaan mitään kiekollista neroutta.
Ihan hyvä esitys tänään.
Ei ollut niin pahasti mankelissa, kun olisi voinut ajatella.
Luulen että tämä on pleijareissa tärkeä mies meille. Osaa antaa kovuutta, ja veto on kova.Kaikesta huolimatta tää on hyvä haku.
Ainakin tällä pelitahdilla. Ja näillä hiukan kovemman pelin sallivilla säännöillä, joilla toki mennään pleijareissa. Pieneksi kysymysmerkiksi nostaisin sen tiiviimmän ottelutahdin, että miten pysyy sellaisessa hyvällä tasolla.Kaikesta huolimatta tää on hyvä haku.
Ainakin tällä pelitahdilla. Ja näillä hiukan kovemman pelin sallivilla säännöillä, joilla toki mennään pleijareissa. Pieneksi kysymysmerkiksi nostaisin sen tiiviimmän ottelutahdin, että miten pysyy sellaisessa hyvällä tasolla.
Johtuu omalta osalta 110% miehen liikkeestä. Keväällä on Jokeritkin jopa luistellut markovkronwallien yli kun best before meni umpeen. Jos jalka riittää niin huolta ei ole sen suhteen, että hoitaa sen 6-8.pakin roolinsa.En aivan ymmärrä osan jengin varautuneisuutta.
Mä en jotenkin jaksais stressata Menshikovin liikettä, koska on puhdas stay at home puolustaja ja tärkein tehtävä on selviytyä oman maalin sekä sinisen välissä. Boxout pelaamista vaan pleijareissa ja poikkaria aina kun on paikka.Johtuu omalta osalta 110% miehen liikkeestä. Keväällä on Jokeritkin jopa luistellut markovkronwallien yli kun best before meni umpeen. Jos jalka riittää niin huolta ei ole sen suhteen, että hoitaa sen 6-8.pakin roolinsa.