Visainen kysymys

  • 1 234
  • 7

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Tenho ei ole viime aikoina saanut unta. Tenholla on ollut paljon mietittävää...

Yksi miettimisen aihe on ollut keskialoitus Jääkiekko-nimisessä pelissä. Eli voidaanko erien alussa tai maalien jälkeen tapahtuvassa aloituksessa vaihtaa pelaajaa tuomarin toimesta? Entä onko joku tälläisen joskus nähnyt?

Painuu takaisin miettimään, Tenho.

Toivottavasti tätä ei ole ennen kysytty...en ainakaan haulla löytänyt.
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Älä turhaan mieti enään, vastaus on että voi.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Toinen vastaus

Entä onko joku tälläisen joskus nähnyt?

Minä näin tällä kaudella, kun Mike Stapleton vaihdettiin pois keskialoituksesta, saattoi olla jopa kaksi kertaa.

Olen kuitenkin sen verran huono analysoimaan aloitusrikkeitä, etten tiedä, miksi näin tapahtui.
 

ace

Jäsen
Myös muu pelaaja kuin aloittaja voi aiheuttaa aloittajan vaihtamisen. Eli jos esim. laituri on aloituksessa vastustajan puolella ja näin viivyttää peliä, voi tuomari määrätä aloittajan vaihdettavaksi.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
B-pistealoituksessahan aloittajaa vaihdetaan jatkuvasti, keskipistealoituksessa kyllä melko harvinaista, itse en ole nähnyt koskaan.

Että ihan hyvän kysymyksen heitit.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Minua joskus mietitytti, että miten toimitaan kun pelaaja tekee rangaistuslaukauksesta maalin. Tuleeko merkintää tehosarakkeeseen ja jos tulee, keille?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös