(Visailu) Haluatko maailmanympäri Simon kaa? -tiiseri

• 1 734
  • 31

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tamperelaistunut nakkilalainen, joka on syntynyt Ulvilassa. Frangen on maailmankansalainen!

Oon mukana tässäkin.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Vajakkivisoihin pitää aina osallistua, olen sentään turkulainen!!

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jos aikataulut natsaavat, niin mikäpä ettei.

(1)
  • Tykkää

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen ollut samalla keikalla Simo Frangenin kanssa ja nähnyt, kun hän lähti sen jälkeen Tampereelle!

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Olen ollut samalla keikalla Simo Frangenin kanssa ja nähnyt, kun hän lähti sen jälkeen Tampereelle!
Olen nähnyt Simon baarissa siellä Tampereella. Ei saanut miesparka juoda tuoppiaan rauhassa. Ei olisi kannattanut lähteä Tampereelle.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tottahan toki ollaan mukana visassa josta ei tiedä milloin se on ja mitkä ovat säännöt. Tämän on pakko olla hieno visailu.

(1)
  • Tykkää
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Tämä oli ehdottomia suosikkivisailujani, joten mukana!

(1)
  • Tykkää

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt on osallistujia kahdeksan ilmoittautunut tai jäi vähän epäselväksi onko @Everton mukana. Eli oletko?

Ollako vai eikö olla, veli redpecka onkin näköjään tänään isojen kysymysten äärellä!

Mukana tietenkin.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Laitoit Liverpoolin miehet eri lohkoihin, tykkään siitä. Toi yks punkkari kyl saa koko illan pataan kun kisa alkaa, joku Jormakin siellä sekä wannabe Iso-musta, koko illan saatte!!

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Mukana tottakai, mutta pienellä sivuehdolla, kun olen poissa linjoilta huomisesta aamupäivästä todennäk. maanantai-iltapäivään saakka, paluuseen sunnuntai-iltana on pienet mahdollisuudet.

(1)
  • Tykkää

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Jos visailun ajankohta on sopiva itselleni, niin olen mukana! "Minä lähden Tampereelle!"

(1)
  • Tykkää

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ikinä en ole mitään voittanut, mutta Tampereella olen käynyt! Kokeillaan ny.

(1)
  • Tykkää

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eikös nämä vilunkipelit ole kiellettyjä?
Ei kai se vilunkia ole jos treenaa etukäteen. Herra arkistokin treenasi paavien nimiä ennen kuin osallistui Suomen tietoviisaisiin. Minut on vielä ”arvottu” @Everton kanssa samaan lohkoon, joten pakko se on harjoitella karttapalloa kanssa. Tietää esim. kuinka kaukana nuo naapurivaltion oikeasti ovat. Ovat näköjään heti rajan takana.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy