Vastaukset:
Eipä tähän enää uusia vastaajia löytynyt. Mutta enpä olisi kuitenkaan ehtinyt minäkään aiemmin asialle.
1. Kiho, säilytti megasuosionsa nousevan auringon maassa, vaikka hittiballadinsa olivat jo unohdetut läntisen sivistyksen parissa? - Mr.Big. Kysymyksessä viitataan siis paitsi ysäriyhtyeeseen, mutta myös Sinkkuelämää-sarjan hahmoon, joka on siis suomennettu Kihoksi. (16)
2. Kuvatehtävä: minkä merkkinen auto? - Datsun. Ja lagendaarinen sata-aa. Kierroksen helpoin kysymys. (22)
3. Denzelin naama, mutta kenen vartalo En Voguen ihannemiehellä oli? - Arnoldin. Kappaleessa Whatta Man laulaa luikauttelevat siis moista. Meni kohdehenkilöltä ohi, mutta kuusi muuta sentään tiesi. Kattauksen vaikein kysymys.
4. Isä, poika ja pojanpoika Williams? - Hank. Kaikki, niin Hank, Hank Jr kuin Hank III, ovat muusikoita. (17)
5. Millainen on Newcastle, Grimsbyn tai Notts Countyn kotiasu? - Mustavalkoinen (14)
6. "Mä oon…" Niinpä, mikä Tehosekoitin mahtoikaan olla Turoja coveroidessaan? - Roku. Kappale Mä Oon Roku! julkaistiin alun perin Turos' Hevi Geen Mitäs tilasit -levyllä ja Teharitkin taisi sen levyttää jonkun sinkkunsa B-puolelle. (8)
7. Kuvatehtävä: mikä elokuva? - Predator (21)
8. Lipustakin tuttu Seattlen tai Toronton kaupunginosa? - Maple Leaf (17)
9. Minkä nimisestä näytelmästä My Fair Lady -musikaali (ja sittemmin elokuvakin) tehtiin? - Pygmalion. Georg Bernard Shaw'n näytelmä vuodelta 1913 (8)
10. Missä CMX-kappaleessa mainitaan eläimet härkä, leijona ja kotka? - Kolmas Johannes. (9)
"Leijona kotka härkä ja mies
se on se viimeinen seurakunta"
11. Kuvatehtävä: minkä niminen hahmo? - Justus. Englanniksi muistaakseni Archie. (8)