Visa visailijoista - osa 4

  • 2 169
  • 26

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
1. Mr.Big
2. Datsun
3. arvataan Arnold
4. Frank
5. Raitapaita
6. Mahtisonni
7. Predator
8. Maple Leaf
9. Alamummo
10. Discopolis
11. Virtanen
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vastaukset:

Eipä tähän enää uusia vastaajia löytynyt. Mutta enpä olisi kuitenkaan ehtinyt minäkään aiemmin asialle.

1. Kiho, säilytti megasuosionsa nousevan auringon maassa, vaikka hittiballadinsa olivat jo unohdetut läntisen sivistyksen parissa? - Mr.Big. Kysymyksessä viitataan siis paitsi ysäriyhtyeeseen, mutta myös Sinkkuelämää-sarjan hahmoon, joka on siis suomennettu Kihoksi. (16)

2. Kuvatehtävä: minkä merkkinen auto? - Datsun. Ja lagendaarinen sata-aa. Kierroksen helpoin kysymys. (22)

3. Denzelin naama, mutta kenen vartalo En Voguen ihannemiehellä oli? - Arnoldin. Kappaleessa Whatta Man laulaa luikauttelevat siis moista. Meni kohdehenkilöltä ohi, mutta kuusi muuta sentään tiesi. Kattauksen vaikein kysymys.

4. Isä, poika ja pojanpoika Williams? - Hank. Kaikki, niin Hank, Hank Jr kuin Hank III, ovat muusikoita. (17)

5. Millainen on Newcastle, Grimsbyn tai Notts Countyn kotiasu? - Mustavalkoinen (14)

6. "Mä oon…" Niinpä, mikä Tehosekoitin mahtoikaan olla Turoja coveroidessaan? - Roku. Kappale Mä Oon Roku! julkaistiin alun perin Turos' Hevi Geen Mitäs tilasit -levyllä ja Teharitkin taisi sen levyttää jonkun sinkkunsa B-puolelle. (8)

7. Kuvatehtävä: mikä elokuva? - Predator (21)

8. Lipustakin tuttu Seattlen tai Toronton kaupunginosa? - Maple Leaf (17)

9. Minkä nimisestä näytelmästä My Fair Lady -musikaali (ja sittemmin elokuvakin) tehtiin? - Pygmalion. Georg Bernard Shaw'n näytelmä vuodelta 1913 (8)

10. Missä CMX-kappaleessa mainitaan eläimet härkä, leijona ja kotka? - Kolmas Johannes. (9)
"Leijona kotka härkä ja mies
se on se viimeinen seurakunta"


11. Kuvatehtävä: minkä niminen hahmo? - Justus. Englanniksi muistaakseni Archie. (8)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös