Täytyy muuten sanoa, kun tätä ketjua lukee, että Hartwall on tehnyt täydellisen mokan laittamalla tuollaisen kilpailun kehiin. Jos etikettien saalistamisaika on edes kohtalainen niin silti 1000 ploa on täysin epärealistinen määrä. Sehän olisi vaikkapa vuodessa kolme pulloa päivässä ja jos ne etiketit ovat 1,5l pulloissa niin sehän vaatisi jo 4,5 litran colakulutusta per päivä ja ainakaan itse en pysty sellaiseen. Hyvä jos puoleen, eikä sitäkään joka päivä.
Ei siis mikään ihme, että väärinkäytöksiä esiintyy.
Parempi diili olisi ollut joku sellainen perinteinen arvontajuttu. Siis ne jotka jaksavat kisaan osallistua, osallistuvat ja joku sitten voittaa esim. auton. Itse en kyllä oikein koskaan noita etikettejä lue, joten tuollainen Pepsi-kisa on henkilökohtaisesti täysin mennyt ohi.
EDIT: Dr. Pepperiä olen kerran maistanut yli 20v sitten ja se oli sellaista moskaa silloin, ettei voinut kuin sen yhden kulauksen maistaa. Eikä siinä kannata uudelleen kokeilla. Se on sama kuin puukolla pistäisit vaikkapa käsivarteen viisi kertaa ja pohtisit pistojen välillä, että alkaako se kipu jossain vaiheessa loppumaan ja hommasta alkaa nauttia