Virvoitusjuomaketju sinisen Pepsin inspiroimana

  • 150 578
  • 831

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Mitäs mieltä immeiset ovat tästä Pepsi X:stä?
Siinähän on, ainakin yritetty, laittaa energiajuoma ja colajuoma
samaan puteliin.
 
Nytpä tuli ostettua iso puteli tota Pepsi Wild Cherryä ja voi kyllä sanoa, että harvoin on menny 2 euronen näin metsään.

EDIT:
Pitkän imppailun jälkeen keksin, mistä haju oli niin tuttu:
Lapsuuden askarteluhetkissä käytetty paperiliima. Merkkiä en enää muista.
 
Viimeksi muokattu:

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Saako tota Pepsi Wild Cherryä muuten enää lainkaan?
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti VH87
Saako tota Pepsi Wild Cherryä muuten enää lainkaan?

Ainakin sai vielä muutama tunti sitten Prismasta. En tiedä onko sen jälkeen lopetettu myynti.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti VH87
Saako tota Pepsi Wild Cherryä muuten enää lainkaan?

Miksi sitä ei enää myytäisi? Ne jotka tykkää, ne ostaa.
Ainakin Vantaan Jättijaon K-Marketissa juomaa oli eilen iltapäivällä LAVAKAUPALLA! Tämä kyllä kertoo sen, että maku ei mene ihan kaikille jakeluun.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator
Ainakin Vantaan Jättijaon K-Marketissa juomaa oli eilen iltapäivällä LAVAKAUPALLA! Tämä kyllä kertoo sen, että maku ei mene ihan kaikille jakeluun.

Niin, tai siitä, että kauppaan oli tuotu juomaa uusi satsi lähiaikoina. Itse pidän kyllä kyseisestä juomasta, kunhan sitä ei nyt joka päivä tule litkittyä. Korvaa kohtuullisesti kalliimman Dr. Pepperin.

Musta Jaffakin tuli tuossa bongattua viikolla, en kuitenkaan uskaltanut ostaa, sen verran oudolta näytti.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin, voi olla että siellä pk-seudulla saatavuus on hyvinkin taattua, mutta täällä pikkukaupungissa asiat ovat vähän toisin. Pick'n Paysta en löytänyt, enkä myöskään Sittarista. No, ehkä se oli tilapäisesti loppu, mikäli tämä on mitenkään mahdollista?
 

Satanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Southampton,Chelsea sympatiat Lukko,ifk
Saattaa olla jo tässä ketjussa mainittu, mutta jos eksytte Uudenkaupungin suunnalle ostakaa Laitilan limonaadia ja paljon! Saa varmasti pienistä kahviloista ja vastaavista muualtakin, mutta ukista sitä saa varmasti.

Jääkaappissa on tällä hetkell(kin) puoliksi juotu wild cherry. (ei varmaan tulla koskaa juomaankaan) Ei voi muuta sanoa kun h%&!#%*n moista litkua! Musta jaffa? Sitäkin on, mutta mitäköhän siinä on ollu ideana?

Odotan siis kieli pitkällä uusia cola-tuotteita.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Tuli kokeiltua tuota uutta Pepsi X:ää. Eipä ole kummoista litkua - ei siitä ainakaan blandikseksi ole. Energiajuomana varmaan ihan okei, mutta tuskimpa tulee toista pulloa ostettua.

-ipa rules
 

JokeriJoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Montreal Canadiens
Viestin lähetti Thornton
Niin, tai siitä, että kauppaan oli tuotu juomaa uusi satsi lähiaikoina. Itse pidän kyllä kyseisestä juomasta, kunhan sitä ei nyt joka päivä tule litkittyä. Korvaa kohtuullisesti kalliimman Dr. Pepperin.

Musta Jaffakin tuli tuossa bongattua viikolla, en kuitenkaan uskaltanut ostaa, sen verran oudolta näytti.

Musta Jaffa maistuu aivan samalta kun normaali, paitsi siinä on väriaineesta lähtevä helvetin paha jälkimaku.
Pepsi X tuli eilen ostettua. Saatan ehkä joskus ostaa uudestaankin.

Parhaita limuja ovat Pepsi Max ja Rainbow cola light (siinä on joku outo aromi ?!?) Yleensä ostan light juomia koska muuten menisi hampaat aika äkkiä!!!
 

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti JokeriJoska
Musta Jaffa maistuu aivan samalta kun normaali, paitsi siinä on väriaineesta lähtevä helvetin paha jälkimaku.

Musta Jaffa osoittautui yllätykseksi. Eilen tuossa juomaa maistellessa, maku herätti mieleen M.A.C nimisen mehujään, jota joskus ammoisina aikoina tuli popsittua oikein urakalla.

Nyt on nörtillä lokoisat oltavat. Kävin eilen Lidlistä hakemassa 24 LITRAA tuota heidän kolaansa. Hintakin oli suorastaan pöyristyttävän halpa. Must drink cola...
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lidlin kolan suurin miinus on maku... No, se riittääkin syyksi olla ostamatta sitä enää. Viime viikolla tuli hankittua kuuden ½litran pullon patteri ja kyllähän ne menee, kun laittaa rutkasti jäitä sekaan. Ensimmäisen pullon erehdyin juomaan hieman haaleana ja siinä vaiheessa mietin jo, että taitaa loppusatsi mennä viemäriin. Maistuu vähän samalta kuin light-kolat, vaikka onkin "normaalia".

Limujen kulutus on aika vähäistä, useimmiten korkeintaan 1 puolenlitran pullo viikossa. Viime aikoina olen ihastunut Pepsi Twistiin.
 

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti Moto
Lidlin kolan suurin miinus on maku... No, se riittääkin syyksi olla ostamatta sitä enää. Viime viikolla tuli hankittua kuuden ½litran pullon patteri ja kyllähän ne menee, kun laittaa rutkasti jäitä sekaan. Ensimmäisen pullon erehdyin juomaan hieman haaleana ja siinä vaiheessa mietin jo, että taitaa loppusatsi mennä viemäriin. Maistuu vähän samalta kuin light-kolat, vaikka onkin "normaalia".

Tuossa olet aivan oikeassa. Tuo "WannaBe" kola pitääkin juoda suoraan jääkaapista, jääkylmänä, tai muuten makunautinto on aika järkyttävä.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pepsi X oli aika lailla mitä odotinkin. Maku on oikein hyvä, muttei silti yllä normaalin colan tasolle. Mukavaa vaihtelua kyllä.

Lidl juomat voi jättää sinne kauppaan. Colajuomien häpeätahroja. Häviää jopa lighteille reilusti, ja vieläpä Pirkka ja Olvi juomillekin.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ylös!

Nyt kun noita juomaketjuja avattiin eilisen puolella reilusti, niin nostetaan tämäkin pinnalle.

Siis kun lempijuomista oli puhe niin ei Coca-Colan voittanutta. Ehdottomasti maailman paras juoma. Pepsi antaa enemmän kuin hyvän haasteen, mutta noiden kahden jälkeen tulee sukellus ja syvälle. Todella sääli sinänsä, että nämä eliittijuomat ovat samassa ketjussa noiden ihme litkujen kanssa, joita jotkut colaksikin erehtvät kehumaan.

Twistit ja muut eliittikaksikon alalajit menettelevät silloin tällöin oikein hyvin, mutta regularjuomia ne eivät kykene haastamaan pitkällä tähtäimellä. Lightit ja Maxit on heikkoja maultaan. Miksei juoda samantien mehua? Pirkat ja Olvit ovat olleet vitsejä jo pitkään, mutta Lidl osaa vetää pohjat Freewayllään. Viemäriin ja äkkiä.

Colan pitää olla kunnolla kylmää ja juuri avattu. Cola nimittäin menee huonoksi, vaikka sitä pitäisi korkki suljettuna jääkaapissa, jos se on kerran jo avattu. Siksi ne olisi hyvä juoda yhdeltä istumalta. On se vaan melkoinen nautinto kun saa jääkylmää Coca-Colaa tuoreeltaan... aaah!

Mainittakoon vielä, että edellä mainitut ovat omia mielipiteitäni jotka vain erittäin harvat ovat jakaneet. Monet eivät erota colissa makueroja, joten ostavat sitten sitä halvinta. Mikäs siinä, itse en siihen pysty. Kerran on minulle tehty sokko-makutesti ja erotin aika hyvin. Mielikuvilla voi olla jonkin verran merkitystä, mutta vain hiukan. Tosin jo se, että ostan näistä uusista uusetikettisistä Coca-Colista sitä, missä etiketissä lukee Cal tms. on todiste mieleni erehtyväisyydestä. Mielestäni niissä kuitenkin on paras maku. Niin ne mielikuvat hallitsee :-)
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Oon aina manannut kaikki halpakolat alimpaan helvettiin, mutta täytyy myöntää että rainbow on onnistunut halpakolassaan yllättävänkin hyvin. Onko muut maistellu Rainbow-colaa?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Fläppis
Oon aina manannut kaikki halpakolat alimpaan helvettiin, mutta täytyy myöntää että rainbow on onnistunut halpakolassaan yllättävänkin hyvin. Onko muut maistellu Rainbow-colaa?

Ei hemmetti, olet tainnut ostaa tiskin alta Rainbowin etiketillä varustettua ihka aitoa ameriikan kamaa - Cockista? Oliko myyjänä joku kauppiasammatin väärin ymmärtänyt ns. pigmenttirajoitteinen etnosuhari (tämä ei sitten ollut rasismia, tämä oli mukahauskaa huumoria). Eiks sen homman pitäis mennä niin päin, että kaiken maailman Lidlin litkuja pitäisi trokata kovalla hinnalla aidoissa Cockis-pulloissa?

Ai niin, olen maistanut tätä Rainbowia - en tykännyt, jalka ei heilunut.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Oloneuvos


Muut lantrausaineet rulettavat loppukesän!

Lantrausaineet kuten kahvi Jamesonille? Huomaa asiaa koskeva viesti kahviketjussa!

taas tuli chatti, menen häpeästä pahoinvoivana lähimpään nurkkaan rykäisemään Anna Yleenit ja Yrjöt...
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Coca-Colan voittanutta juomaahan ei ole.

Ja nimen omaan aito ja alkuperäinen Coca-Cola on omassa kastissaan kolajuomia arvioitaessa. Valitettavasti vain Coca-Colan hinta hipoo pilviä, joten olen joutunut tutustumaan myös muiden valmistajien tuotteisiin ja näin minä ne rankkaisin:

1. Coca-Cola. Kuten todettua, hinta on aivan liian suuri, jotta sitä jatkuvasti ostaisi. Siksi ostankin paikallisesta City Marketista kerralla kahdeksan pullon satsin, kun on tarjouksessa (4plo/5€).

PALJON TYHJÄÄ

2. Lidlin Freeway Cola. Yllättävän hyvää Lidlin tuotteeksi. Valitettavasti vain lähin Lidl on sen verran kaukana, että ei tule ostettua kuin muutaman kerran vuodessa.

3. Pepsi. Joskin Pepsiä en ole varmastikkaan juonut liki kymmeneen vuoteen. Hinta-laatusuhteessa häviää Lidlin tuotteelle 100-0

4. Classic Cola. Joskus pienenä tuli juotua pari litraa päivittäin, kun oli niin halpaa. Sitten hinta nousi ja huomasin, ettei se niin hyvää ollutkaan.

5. Rainbow Cola
VIP Cola. Jaettu viimeinen tila, sillä maistuvat aivan samalle. Kelpaavat paremman puutteessa, mutta yleensä ostan mieluummin Rainbown jaffaa kuin kolaa, ihan vain paremman maun takia, vaikka yleensä ottaen kolamies olenkin.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yksi ystäväni rakastaa Coca-Colaa, mutta ei voi sietää Pepsiä. Muutenkin olen havainnut samaa ilmiötä, eli että nuo kaksi merkkiä koetaan jollain lailla niin erilaisiksi, että vain toinen on hyvää. Itse pidän noita kumpaakin colien aatelina, ja Pepsi tuo mielestäni mukavaa vaihtelua Coca-Colan litkimiseen.

Miten muut? Kolahtaako jollekin molemmat juomat täysillä, vai onko vain toinen parasta ja toinen keskinkertaista tms.?

Ja vielä pakko mainita Korhosen kirjoituksesta. Mielestäni Coca-Colan hinta on erittäin hyvällä tasolla. Ei ollenkaan liian kallista jatkuvaan juomiseen, jota nyt satun harrastamaan. Laadusta voi maksaa - yleensä tingin mielummin ruokabudjetissa.

Toivoisin vain, että tölkkikuttuuri kehittyisi Suomessa - voin vain kaiholla muistella, kuinka Englannissa sai ostettua kunnon satsin tölkkejä melkein mistä vain ja vieläpä halvalla. Tölkissä on nimittäin hyvä määrä kerralla juotavaksi ja se on nopea kylmettää.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Teacup
Itse pidän noita kumpaakin colien aatelina, ja Pepsi tuo mielestäni mukavaa vaihtelua Coca-Colan litkimiseen.

Aika lailla sama on omalla kohdalla. Kyllä se Coca-Cola pikkasen enemmän suosikki on, mutta Pepsi tosiaan toimii hyvänä vaihteluna.

Viestin lähetti Teacup
Tölkissä on nimittäin hyvä määrä kerralla juotavaksi ja se on nopea kylmettää.

Mun mielestä vielä paljon parempi ois aito ja alkuperäinen 0,33l pullo. Kyllähän (pikku)pullo voittaa tölkin mennen tullen.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Kyllä se niin on että meikäläinen on 100% light-kokisten diggari! En osaa sanoa miksi tuntuu siltä, että ne maistuvat paremmalta. Top 3 onkin

1. Coca Cola Light
2. Lidlin Freeway Cola Light
3. Pepsi Max

Mielestäni Pepsi X on ihan ok juomaa, mausta tulee kuitenkin mieleen purukumi tms.

Rainbow&Classic Colat myöskin ok-tasoa, en ole kauhean nirso kolajuomani laadusta. Kylmää pitää olla, mieluiten jäillä ja ilman pilliä.

Kuitenkin ehdoton limonadisuosikkini on Schweppesin Ginger Ale! Aivan uskomattoman hyvää! Ainoa miinus on se, että sitä myydään Suomessa 0.3 litran pullossa noin 95snt hintaan. Kun vierailin Suomenlahden toisella puolella vuosi sitten, löysin sitä muuan kaupasta 2 litran pulloissa - ja niinhän siinä kävi että melkoinen varasto oli tuotava, hinta kun oli 20 kroonia/pullo. Jos joku tietää, että Ginger Alea myydään Suomessa isoissa pulloissa, hän ilmoittakoon siitä minulle!
 

Hescu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Leijonat
Viestin lähetti smasa
Kuitenkin ehdoton limonadisuosikkini on Schweppesin Ginger Ale! Aivan uskomattoman hyvää! Ainoa miinus on se, että sitä myydään Suomessa 0.3 litran pullossa noin 95snt hintaan. Kun vierailin Suomenlahden toisella puolella vuosi sitten, löysin sitä muuan kaupasta 2 litran pulloissa - ja niinhän siinä kävi että melkoinen varasto oli tuotava, hinta kun oli 20 kroonia/pullo. Jos joku tietää, että Ginger Alea myydään Suomessa isoissa pulloissa, hän ilmoittakoon siitä minulle!

Kyllä, smasa!!! Ginger Alen ystäviä olen itsekin!!! Minulla on kyllä tuon nektarin litkiminen rajoittunut nimenomaan tuohon hintaan, eli melkein yksi eeberhartteri/0,3 litran pullo. Tosiaan Tukholmassa vieraillessa on aina aika ehdoton ostos tuommoinen kunnon iso pullo Ginger Alea!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös