Kuulin huhua Pepsiin lisätystä makeutusaineesta ja näköjään aihe on kuumaa valuuttaa myös täällä. Itse juon harvoin nykyisin limonadeja varsinkaan talvisin, mutta yleensä jos jotain tarttuu niin se on joko Cola Zero tai Pepsi Max. Parempiahan on saatavilla toki ja jos ei välittäisi terveydestä yhtään niin varmaan joka päivä tulisi litkittyä jotain Dr.Pepperiä tai Coca Cola Vaniljaa ihan sokerikamana.
Itse en kuitenkaan ole kokenut, että nämä makeutusaine limut mitenkään hirveästi aitoja versioitaan huonompia olisivat, vaikka toki jonkun verran sitä ovat. Onkohan tämä uusi Pepsi nyt periaatteessa sama asia kuin jokunen vuosi sitten myynnissä ollut Pepsi Next? Pepsi Next lienee jonkinlainen betaversio, jonka myyntiin tullessa Pepsi jo tiedosti, kuinka tulee tuhoamaan originaalin juomansa.
Itse en kuitenkaan ole kokenut, että nämä makeutusaine limut mitenkään hirveästi aitoja versioitaan huonompia olisivat, vaikka toki jonkun verran sitä ovat. Onkohan tämä uusi Pepsi nyt periaatteessa sama asia kuin jokunen vuosi sitten myynnissä ollut Pepsi Next? Pepsi Next lienee jonkinlainen betaversio, jonka myyntiin tullessa Pepsi jo tiedosti, kuinka tulee tuhoamaan originaalin juomansa.