Virtaselle kenkää!

  • 113 772
  • 1 084

Tarmo Torjuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itselle kuitenkin tärkein hallille tulon syy (myös huomenna) on taisteleva Joukkue joka noudattaa valmentajansa laatimaa pelisuunnitelmaa. Pisteet ja tulos tulee sitten jokaiselle ansionsa mukaan, niin kuin nyt on käynyt viimeiseen kymmeneen peliin.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Meikäläiselle tärkeintä on voittaa mestaruus.

Jos tämä ei ole jollekin Lukkoa kanntavalle se tärkein asia, et kannata Lukkoa.
Aika jyrkästi sanottu. Rohkenen olla eri mieltä. Totta kai mestaruus on unelmana ja tavoitteena joka kausi, ja on tärkeää, että Lukko olisi aina yksi mestaruussuosikeista ja maineeltaan uskottava sekä menestyvä joukkue. Ja sitä se on ollut tälläkin kaudella, kera Virtasen.

Nyt on ollut laskeva trendi, ja kyllä, olen huolissani. Johtuuko se Virtasesta vai ei, en tiedä, mutta potentiaalia on yhä. Uskon että parhaalla mahdollisella kokoonpanolla Lukko haastaa minkä tahansa joukkueen kevään peleissä, jopa Tapparan.

Siltikin, minulle tärkeintä on, että Raumalla on jääkiekkojoukkue nimeltä Rauman Lukko. Minua ja Lukkoa yhdistää raumalaisuus. ”Siksi minä olen Lukko”.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämä on sanomattakin selvää. Ei kai sitä tarvitse erikseen sanoa.

Minulle tärkeintä on että minulla on lapsi. Ja että hän on elossa.
Näinhän se tietysti on, että eihän jääkiekko ole elämän tärkein asia. Tartuinkin tuohon, että ”et kannata Lukkoa, jos tärkeintä ei ole mestaruus”.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Virtaselle kenkää ja Ahokas tilalle? Tämmönen vaan tuli mieleen, kun joskus aiemmin täällä on Virtasen sijaan vaadittu Ahokasta, OJ:ta ja Olli Saloa ainakin. Ahokkaan TPS valuu kovasta budjetista ja 100v juhlakaudesta huolimatta alaspäin ja nyt tuli turpaan kotona SaiPalle. OJ:n kuherruskausi nähty ja nyt jäämässä ulos sääleistä. Olli Salon KooKoo myöskin tiukasti jäämässä ulos, mutta vielä on oljenkorsia.

Muuten vaan nostin nimiä esille. Aiemmin kun tämmösiä vaadittiin kovalla porulla.

En erityisen tyytyväinen ole nyt kuten ei moni muukaan, mutta tän kauden osalta Lukolla vielä kaikki täysin auki.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Sarjasijoitus ei ole muuttunut, totta , mutta ei myöskään peli ainakaan parempaan suuntaan. Itseä sijoitusta enemmän kiinnostaa enemmän se miten hävitään tai voitetaan. Mielummin häviän 5-2 hyvällä pelillä kuin voitan 7-0 huonollla pelillä.
Itse en ole edes toivonut, että peli menisi parempaan suuntaan. Kunhan nyt herran tähden pysyisi edes siinä, mitä on opittu kauden aikana. Mutta kun ei siihenkään pystytä enää, vaan tuntuu että ollaan hallitsemattomassa alamäkiluisussa ja peli sekoaa kokoajan entistä enemmän.

Vaikka kolme hyökkääjää puuttui eilen ja varmaan samat puuttuvat tänäänkin, ei se pelikirjan sivu tekemisessä mihinkään pitäisi kadota. Hommia on jumpattu pitkin kautta vaikka ja kuinka paljon, mutta yhtäkkiä jokainen kuskaa kiekkoa itsekseen eikä organisoidusta joukkuepelistä näy kuin rippeet.

Kuka tällaisen peli-identiteetin katoamisen takana sitten on, ellei valmennus?
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Kuka tällaisen peli-identiteetin katoamisen takana sitten on, ellei valmennus?
Olisiko vaan sellainen asia, että peräkkäiset tappiot pisti pelaajat hermoilemaan. Joo, valmennus voi yrittää jotain, mutta silloin kun ei ole helppoa, on vaikeaa, kuten RD on osuvasti sanonut. Pitäisikö valmennuksen muuttaa systeemiä, yksinkertaistaa peliä? Ehkä, mutta silloinkin peli-identiteetti heitetään pois ja mitä jää jäljelle, yksinkertainen peli, joka ei välttämättä kanna riittävästi. Mielestäni Lukon kiekollinen peli-identiteetti on ollut tehokasta ja viihdyttävää, mutta onhan siinä riskinsä, kun tulee puristusta ja syötöt/rytmit ei osukaan. Kovin helppoa on huudella ja "kivittää" kaikki, kun harmittaa, mutta omat fiilikset kallistuu enemmän myötätunnon puolelle, vaikka maksava asiakas olenkin. Kukin reagoi tietenkin omalla tavallaan, enkä yritäkään sanoa, ettei muilla olisi oikeutta muunlaisiin reaktioihin ja kommentteihin.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Tämä pelle tulee saamaan Kenkää.
Mitä nopeammin, sitä vähemmillä vaurioilla selvitään.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Olin ennen Sahlstedtin tuloa se, joka ei kestänyt, kun aina syytettiin valmentajaa huonoista tuloksista. Sitten kun Sahlstedt tuli sanoin, että hänen työnsä tulokset nähdään kunnolla vasta sitten, kun Virran seuraaja on aloittanut. Olin pettynyt, kun kuulin sen olevan aina naama… (tiedätte kyllä) Virtanen, mutta uskoin Sahlstedtin tietävän paremmin.

Asia on kuitenkin niin, että meillä on nyt urheilujohtaja, jolla on vastuu. Viime kautta haittasi korona, mutta tällä kaudella on ehtinyt mennä hyvin. Pudotuspelien lähestyessä taso on romahtanut, niiden kynnyksellä Virtanen näyttää edelleen negatiiviselta ja joukkue siltä, ettei se pelaa valmentajalleen.

Urheilujohtajalla on velvollisuus korjata omia virheitään ja valta tehdä sen eteen koviakin päätöksiä. Vaikka vielä tämän kauden aikana.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Olin ennen Sahlstedtin tuloa se, joka ei kestänyt, kun aina syytettiin valmentajaa huonoista tuloksista. Sitten kun Sahlstedt tuli sanoin, että hänen työnsä tulokset nähdään kunnolla vasta sitten, kun Virran seuraaja on aloittanut. Olin pettynyt, kun kuulin sen olevan aina naama… (tiedätte kyllä) Virtanen, mutta uskoin Sahlstedtin tietävän paremmin.

Asia on kuitenkin niin, että meillä on nyt urheilujohtaja, jolla on vastuu. Viime kautta haittasi korona, mutta tällä kaudella on mennyt hyvin. Pudotuspelien kynnyksellä Virtanen näyttää edelleen negatiiviselta ja joukkue siltä, ettei se pelaa valmentajalleen.

Urheilujohtajalla on velvollisuus korjata omia virheitään ja valta tehdä sen eteen koviakin päätöksiä. Vaikka vielä tämän kauden aikana.
Juuri näin.

Mitä nopeammin tämä virhe myönnetään, sitä pienemmät ovat vauriot.
Ensi kautta ei ainakaan kannata pilata tämän kaverin valmennuksessa.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ei tule Kallen aikana kenkää saamaan.
Siinä tapauksessa Kalle on laiminlyönyt tehtävänsä ja hallituksen pitää keskustella myös Kallen kenkimisestä. Pari vuotta putkeen epäonnistunut nyt niin valmentajavalinnoissa kuin pelaajahankinnoisakin verrattuna saman budjetin kilpailijoihin.

Viime kauden sukellus tuskin johtui pelkästään koronasta. Ei tuolla pelikirjalla pitkälle mennä. Hyökkäyksen ainoa toistuva kaava on rännikiekot ja molarin kautta haetut hybridipitkät. Tätäkö Raumalla halutaan nähdä? Ei minkään näköistä hyökkäyspelin juonikkuutta.

Syksyllä kyllä yksilöt kantavat, mutta keväällä ei Markolla pärjätä.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Mielenkiintoista katsoa miten tunne voi viedä ihmismielestä kaiken järjen...
Tunteet perustuvat hetkiin, mutta tätä sähellystä on nyt katsottu viikkoja. Olisin voinut kirjoittaa tästä jo aikaisemmin, mutta en ole, koska olen pitänyt tunteeni kurissa. Ja mielestäni minä ainakin perustelin kirjoituksessani, että olen ollut kärsivällinen.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt punnitaan urheilujohtoa ja Lukon hallitusta. Yksi seurahistorian kalleimpia joukkueita ja koko touhu leviämässä käsiin.

Virtasen kanssa tämä ei muutu.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Nyt punnitaan urheilujohtoa ja Lukon hallitusta. Yksi seurahistorian kalleimpia joukkueita ja koko touhu leviämässä käsiin.

Virtasen kanssa tämä ei muutu.
Tällä kaudella ei saa kenkää, koska aikaa antaa potkuja ei yksinkertaisesti ole. Ensi kausi asia erikseen, mutta ei ole Sahlstedtin käsikirjassa vaihtoehtona antaa valmentajalle potkuja näin kevyin perustein.
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siis oikeastiko osa haluaa nyt veltsulle kenkää? Kuka tilalle ja uskotteko että uuden koutsin olisi helppo kääntää kurssia kahdessa runkosarjapelissä?

Ensi kausi on eri juttu, jos tämä kausi päättyisi poffit mukaanlukien totaaliseen mahalaskuun. Mutta katsellaan nyt loppuun rauhassa.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Siis oikeastiko osa haluaa nyt veltsulle kenkää? Kuka tilalle ja uskotteko että uuden koutsin olisi helppo kääntää kurssia kahdessa runkosarjapelissä?
Minä haluan Lukon pelaavan hyvin ja kovapalkkaisen urheilujohtajan tekevän ratkaisut, jolla siihen päästään. Jos se vaatii, että Virtanen lähtee ennen kuin lumet, olkoon niin. Jos ei, pitää pelin parantua ja pian.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Saksa vs Ruotsi
  • 9.75
  • 7.25
  • 1.20
Sveitsi vs Tshekki
  • 2.52
  • 4.30
  • 2.30
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös