Aika paljon ketjuja taas :)
Ja kaikki samasta aiheesta. Mutta tänne laittelen omat käsitykset viimaikaisista tapahtumista. Ensinnäkin tämän topicin otsikko on väärä; "Virta ulos, Rocky sisään" olisi oikein. Smithän on vain ylimenokauden ratkaisu. Sääli, äijä on loistava valmentaja.
Petri Sepän kirjoituksista on ollut paljon debattia. Ei niistä kannata pulttia ottaa, Seppä ei ole keksinyt Ruutun aiheuttamia ongelmia, vaikka niistä näätänä kirjoittaakin. Meillä penalandiassa on aikaa sitten huomattu, että sillä ei ole mitään merkitystä, mitä lehdet kirjoittavat, jos itse ollaan tyytyväisiä tai tietoisia tilanteesta. Timo Nyholmhan kävi monivuotista kampanjaa HIFKiä vastaan IS:n sivuilla; joukkue ruokki vääriä arvoja, oli tyhmä sikajengi ja muutenkin arvoton lauma. Mikään tästä ininästä ei vaikuttanut HIFKiin mitenkään. Pääasia, että itse noudatetaan omaa konseptia ja jengi tykkää. Palstamillimetrit ovat ylimääräistä mainosta. Näin olisi siinäkin tapauksessa, että Sepän jorinat olisivat paskaa. Näin ei kuitenkaan ole. Suosittelen lämpimästi kaikille Ruutun puolustajille tasapuolista keskustelukierrosta mahdollisimman monen pelaajan, valmentajan ja muun kiekkoammattilaisen kanssa. Jos mahdollista. Eivät ne huvikseen pidä kaveria munapäänä. Liittäkää tähän rundiin vielä keskustelut vaikkapa Eila Kaislan ja Elisan kanssa, niin kuulette kuinka sponssit on hoidettu. Tj:n ei tarvitsekaan olla pelaajien ja valmennuksen ylin ystävä, mutta maksajien suuntaan välien pitäisi olla kunnossa senkin edestä. Huh. Kiitettävää on puolustaa Ruuttua tämän kaiken jälkeen, mutta kannattaisi kuunnella aika tarkkaan monestakin suunnasta, miten asioita on hoidettu.
Kiekko-Antille: Puhuin ensi kaudesta siksi, että sen on tarkoitus olla isomman suunnanmuutoksen aika. Olen 99,9% varma, että kaudella 04/05 C.Ruuttu ei jatka nykyisissä tehtävissään. Lisäksi Blues havittelee utj:ta ja / tai valmennusta selkeästi vain huippujen joukosta. Markkinointikuvioihinkin tulee jonkunlainen korjaus ja itse toivoisin, että hra Lepistö saisi huseerata enemmänkin kuvioissa. En tiedä, miten Blues hoitelee tämän kautensa, mutta käsittääkseni päätökset isoista muutoksista koskien kautta 04/05 on jo tehty.