Tällä sinun viestillä pitäisi hylätä äänioikeus!!Kuuluu. Ja minttukonvehti heitetään roskikseen.
Siihen meni sit arvostus suhunkin. Ettekö tajua, että seulon tällä ketkä ovat hyvä ja ketkä pahiksia...Ei ananaskonvehtia jouluun, ei ananaskonvehtia mihinkään! Anna lapselle annanaskonvehditon joulu ja rajat kiinni annaskonvehdilta.
No laita helvetin iso rasti minun kohdalle, että ketkä menee kadotukseen!Siihen meni sit arvostus suhunkin. Ettekö tajua, että seulon tällä ketkä ovat hyvä ja ketkä pahiksia...
Ei siel kai ananasta kasvanut...No laita helvetin iso rasti minun kohdalle, että ketkä menee kadotukseen!
Ananaskonvehti on Saatanan keksintö, Aatami ja Eeva sen jo tiesivät!
Saatanan perseessä kasvoi, sen takia se on niin kiukkuinen ja yrittää keksiä kaikkea paskaa tähän elämän varrelle.Ei siel kai ananasta kasvanut...
Tuliko väärään ketjuun, esmes lätkävai... vois olla oikeampi.Saatanan perseessä kasvoi, sen takia se on niin kiukkuinen ja yrittää keksiä kaikkea paskaa tähän elämän varrelle.
Ja kukas minä siinä tapauksessa olen?Tuliko väärään ketjuun, esmes lätkävai... vois olla oikeampi.
Hihihi, emmä niin tyhmä ole, että otan tästä kuukauden kakun :DJa kukas minä siinä tapauksessa olen?
Taas joku nirsoilija ketä ei arvosta oikeaa suklaatia!!Fuck you, ananaskonvehti.
No tuollaisille on sitten jo ihan erityiset paikat helkutissa.Itse laitan ananaskonvehteja pizzaan.
Ananasakäämä! Ananas on taikaa.Ananas kuuluu konvehtiinja pizzaan.
Ja lonkeroon myös.Ananas kuuluu konvehtiin ja pizzaan.
Jumalauta, Timo Taikurin sitten kaivoit muistilokeroista. Kiitos siitä!Ananasakäämä! Ananas on taikaa.
On lanseerattu Suomen viihteessä jo aikaisemmin, mutta Timo Taikuri minullekin tästä tulee mieleen.Jumalauta, Timo Taikurin sitten kaivoit muistilokeroista. Kiitos siitä!