Vintiöt

  • 6 835
  • 43

Pelikaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vintiöt alkaa tänään tuossa 20 minuutin päästä uusintana noin 8 vuoden takaa. Meinaatko katsoa? Itse pidin vintiöitä aikoinaan jopa parempana kuin Kummelit ja kun silloin en älynnyt ottaa näitä helmiä nauhalle, niin uusinnat on pakko katsoa. Saa nähdä miten vanhat jutut naurattaa nyt. Vintiöiden uusia jaksoja odottelen mielenkiinnolla, jotka ilmeisesti tulevat ruutuun keväällä 2003.
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Kyllähän toi tiimi, Janus Hanski ja Kinnunen etunenässä, on ihan huippuhemmoja kaikki. Yksinkertaista, mutta hauskaa. Ja aikanaan vielä erittäin uutta.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Kertokaas nyt tyhmälle mikä tässä oli hauskaa. Ei lähelläkään Kummelia. Ei voi edes samana päivänä puhua näistä kahdesta sarjasta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ollut aika muistoja kullannut. Pidin sarjaa surkeana silloin 8 vuotta sitten (?) ja siltä se vaikutti edelleen. Kari Hietalahden muutamaa hahmoa lukuunottamatta sarjassa ei ole mitään katsomisen arvoista.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Noniin eka jakso nähty, ei kovin korkealle ylletty, ehkä pari juttua sai hymähdyksen, mutta tästä on hyvä parantaa. Ei kyllä Kummelille pärjää millään.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Kyllä vähissä olivat naurunaiheet ainakin tämän päivän jaksossa. Ainoastaan Poliisi-TV:tä parodioinut sketsi ja Tervasaaren kesäteatteri saivat vähän enemmän hymyä aikaan. Muuten aika onnetonta. Ensimmäisellä esityskerralla tosin katsoin sarjaa niin harvoin, että pitää vielä seurata josko paranee. Silloisten muistojen ja tämän päivän jakson perusteella on kuitenkin kaukana Kummelista.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllähän tämä vintiöiden tyyli vaatii tietynlaisen luonteen, jotta siitä irtoaa naurut. Kyllä huomaa etteivät pojat ole kauheasti "panostaneet" sarjaan, kuvattu käsivaralla eikä käsikirjoitustakaan taida olla. Silti paras sarja mitä televisiosta tulee. Lahtinen maaliin...
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ohimennen katsoin, enkä tykännyt. Kuten en tykännyt ensimmäiselläkään esityskerralla. Kummelin matkiminen ei oikein pojilta sujunut.
 

Bob77

Jäsen
"Ja onko pojilla henkarit?"
ASIAA! Rane on kingi... toivottavasti seuraavassa jaksossa?!?
Kyllä oli paljon-paljon-paljon parempaa viihdettä kuin muistinkaan, ei pärjää kummeleille mitenkään mutta muuten taistelee tasapäin kaikkien muiden sketsien kanssa. Onneksi lähetysaika on noin loistava, ei tule koskaan missattua... Hyvä Tervasaari!
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Vintiöt oli kyllä mielestäni melkoisen huono. Ainoastaan kaksi kertaa jaksoin nauraa eli Tervis ja Sakari Kaulaote jaksoi naurattaa. Muuten jakso oli melkoisen heikko.

Toisaalta tuota voi katsella ihan sen vuoksi, että joskus nuorempana sitä jaksoi hehkuttaa. Toisaalta enpä tiedä kuinka pitkälle nostalgia jaksaa kantaa.

Parempi uusinta silti kuin Gladiaattorit :D
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Onneton ja hauska yhtä aikaa!

Kaikkien aikojen skitsoin tv-ohjelma!

Huumori perustuu toistoon!

Mitään en oo ottanu!

Jussi Chydeniushan se hauskin mies on.

Mitään en oo ottanut! Ikinä en oo mitään ottanu!

Tervasaareen kun tulee David Hasselhoff, niin vatsalihakset joutuu koville.

Ja ensimmäinen Varjomiehet jakso kun aikanaan tulee, niin pankaa merkille Hietalahden ilme. Precious!

Soitellaan!

Mitään en oo ottanut!

Kemi!

Mutta ei Kummelille pärjää, se on tosi.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Kyllä toi toimi vielä ihan hyvin,salienkan tai pokehommien kultaiset lauseet tulvahtivat mieleen:cool:
 

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitä helvetia? Täällähän on ihme väkeä? Minulle kolahtaa Vintiöt taas kerran niin perhanasti. Mitäs siinä nyt olikaan... "Taidanpa keittää kahvit", nakkikaverien häsläystä, lentäjät, joka taidettiin aina kuvata ilman minkäänlaista käsikirjoitusta... nauratti ja kovin, enemmän kuin jotkut Kummeli-jaksot.
 

Ande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Köyhän, todella köyhänmiehen Kummelia. Ihan hauskoja juttuja, mutta taso ei ole lähelläkään Kangasalan miesten sketsejä.
"Taidampa keittää kahvit" oli hauska ja poliisiteevee juttu.
 
Kyllä tuo Vintiöt munkin mielestä ihan hauska oli. Juuri tuo Tervasaaren Kesäteatteri-sketsi oli hauskimpia mielestäni. Tuota ikivanhaa Tappara-takkia ihmettelin, kuinka vanha sitten lieneekään. Mielestäni tämä Vintiöt, jota taisin ensimmäistä kertaa katsoa muistaakseni, "peittoaa" eräät Kummeli-sketsit/jaksot helposti. Kummelit olivat useimmiten ihan hauskoja kyllä, mutta silti..noh joo...

Muistaakos joku muuten, että kuinka monta jaksoa noita "vanhoja" Vintiöitä nyt sitten tulee..? Minä kun olin ymmärtävinäni, että uusia jaksoja kuvataan/on kuvattu, ja niitä tulee näkymään näiden vanhojen jaksojen jälkeen 33 kpl. Osaisikohan joku valaista, että olenko mennyt aivan metsään asian suhteen?
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Joo, eipä tuossa paljon nauramista ollut, vaikka aikoinaan pidin paljon. Trabant Expresskin on parempi kuin Vintiöt.

Niitä sketsejä on paljon vieläkin muistissa, Moilasta ainakin odotan innolla.

Ei kyllä vedä Kummelille vertoja, Mankelille juuri ja juuri.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Vintiöt on ihan okei.

Kari Hietalahden suoritukset lienevät sarjan parasta antia. Miehellä on vekkuli ääni ja eleet.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Snowraven
Muistaakos joku muuten, että kuinka monta jaksoa noita "vanhoja" Vintiöitä nyt sitten tulee..? Minä kun olin ymmärtävinäni, että uusia jaksoja kuvataan/on kuvattu, ja niitä tulee näkymään näiden vanhojen jaksojen jälkeen 33 kpl. Osaisikohan joku valaista, että olenko mennyt aivan metsään asian suhteen?

Käsitin sen niin, että näitä vanhoja jaksoja oli 33 kpl. jotka näytetään nyt kaikki uusintoina. Sen jälkeen näytetään 12 uutta jaksoa, jotka kuvattiin tänä kesänä. Ja nämä uudet jaksot nähdään vasta ensi kesänä.
 

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Vintiöhuumori alkoi kyllä ensimmäisen jakson myötä palailla mieliin, vaikka ei tuo jakso parhaimmistoa olekaan. Tulossahan on vielä se omasta mielestäni kaikkein hauskin hahmo, nimittäin Moilanen naapurista, jolle Pulkkinen on paljon velkaa. Vanhemmalla iällä sketseistä löytää sentään uutta, alun Monty Python-viittaus oli joskus jäänyt täysin tajuamatta.

Vintiöt ovat olleet aikaansa edellä. Tämä voidaan päätellä jääkiekkomailaa väärinkäyttävistä pojista, joista toisella on Tapparan takki päällä ;)
 

Speeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Södertälje SK
Viestin lähetti Kemulator

Vintiöt ovat olleet aikaansa edellä. Tämä voidaan päätellä jääkiekkomailaa väärinkäyttävistä pojista, joista toisella on Tapparan takki päällä ;)

Repesin täysin tolle tappara takille mut piste iin päälle "sankar" ja SapKon paita :D
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onhan nuo jaksot tullut katsottu aikasta monta kertaa. Mulla on nimittäin nauhalla parikymmentä jaksoa, jotka ovat pyörineet lukuisten ryyppyiltojen taustalla. Juuri nyt parhaina tulevat mieleen:

- "Ei oo Bronx! Mä sain just tietää et mun oikee nimi on Arto Lysmiaho!"

- Nakkikiska: "Nyt mä tiedän mitä sä haluut: Sä haluut turpaan!"

- "Ikinä en oo voimamieskisoja voittanu". (Varsinkin se älykkyystestikapulahässäkkä jonka joku muu voimamies oli ratkaissut on loistava.

- Perämies Ossila: "Aaah! Pommac:ia!", sekä "lentokorkeutemme on noin 5000 kilometriä, ulkona on hyvä ilma, ainakin oli viime viikolla...".

- Hajoamispaketti, Pappa Lahtinen (Aijai pojat!), jne jne...

Kyllä Vintiöt pesee mennen tullen monta Kummeliporukan tuotosta (ei tietenkään Kummelia).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös