Vintiöiden paluu?

  • 3 754
  • 22

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Perhana, missasin Vintiöiden paluujakson juuri äsken. Miltä näytti? Olivatko maailman vahvimmat miehet Ilkka (Nummisto) & Markku (Suonenvirta) yhä tukevasti hormonipöllyissä? Entä oliko Ranen suosikkipumppu yhä Matchbox? Entä mahtuiko vanhoista klasarihahmoista mukaan baarien kingi Jasso-Laamanen?
 

^Lauri

Jäsen
Mielestäni nämä uudet vintiöt pärjäävät todella hyvin vanhoille, ehkä jopa olivat parempiakin. Pari uuttakin läppää löyty, mutta tietenkin esimerkiksi legendaariset kesämies, Rane ja keravan kollit ja Tervasaaren kesäteatteri löytyi.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
ten years after..

Eipä ollut Vintiöt juurikaan kymmenessä vuodessa "aikuistuneet". Mutta hyvin jaksoi seinää fudii Samuli "Rane" Edelmann ja kumppanit, vaikka Keravan kollit olivatkin saaneet kollin posket vuosien saatossa.

Eestin "voimelemise kärpset" oli myös edelleen hervottoman hauska, kiitos Hissu Hietalahden loistavasta veljeskansa kielen taitamisesta. Tenori-Huttunen ja basso-Pasanen, eli laulavat konnarit olivat myös hyvässä vedossa.
 

Flegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä kyllä hieman petyin tähän uuteen tulemiseen. Eihän pojat paljoa kymmenessä vuodessa ole muuttuneet ja ehkä juuri siitä syystä jäi touhu jotakin kaipaamaan. Edelleen silti hyvää viihdettä. Ja Hundkarusellenia ja Jasso-Laamasta jäin kaipaamaan.
 

jiimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
Itseltänikin jäi jakso katsomatta, joten siitä en osaa sanoa mitään, mutta eikös monien toivoma Jasso-Laamanen ollut Trabant Expressin hahmoja? Vai onko uusiin Vintiöihin tarkoitus ottaa samojen tekijöiden parhaita Trabant-palojakin?

P.S. Hietalahti on kuningas.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyttäruutu oli ihan ykkönen. Ei meinannut pojilla oikein pokka pitää. Olin ennen myös miesprostituoitu. Sekä soneran osakkeita ostava herra oli mainio. Tähän kuuluu tämmönen hattu kaupan päälle, hatussahan lukee tyhmä.

Kolme kohdetta kerralla...kaikki aivan paskoja... eivät pojat ole paljoa aikuistuneet kymmenessä vuodessa.

Meinasi unohtua, Seppo ja Sirkkako se oli katsastuskonttorilla. Kuule poika, sinä olit vain paine isäs pusseissa, kun minä ajoin tunturirallia tällä autolla tämän horatsun kanssa. Horatsu autoon - en tule - ei sitten, mene bussilla! Parasta viihdettä mitä tv:sta tulee.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Kesämies lunasti odotukset, kaverihan on saanut ihan uusia ulottuvuuksia! Hyvä oli myös Denzel Washingtonin "Antiikkia, Antiikkia" -parodia.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuri parasta aikaa katselen tuota videolta, jaa lopputekstit alkoikin jo.

Antiikkia, antiikkia-parodia kutitti nauruhermoja ja jonkin verran myös Kokemäen poikamiesyhdistyksen ilmainen mammografia, mutta muuten tuntui vain vanhojen juttujen uudelleenlämmittelyltä.
 

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Minulle uusi jakso oli pettymys. Vanhoihin jaksoihin verrattuna vaikutti teennäiseltä, kun kohtalaiset näyttelijät koittavat tehdä tahallaan huolimattoman näköistä. Tervasaaren kesäteatterikin oli vesitetty tolkuttoman pitkällä alkuspiikillä, itse näytelmä sentään oli Tervis-laatua. Kertaakaan ei kuitenkaan täydellistä putoamista tapahtunut, lähimmäksi sitä pääsi Kokemäen poikamiesyhdistys.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Luulenpa, että joillakin oli odotukset liian suuret

Itse repeilin ihan mukavasti, kun olin vielä pikkaisen väsynyt niin ohjelma upposi kuin sula veitsi voihin... Oli ihan nätti Rokka esitys korsussa ja sitä rataa. Ja kyllä toi Rane on edelleenkin kingi, vaikka onkin aikamoinen läskikakku nykyään:)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Minulta meni kyllä ohi se että mistä syystä Rane oli joutunut lusimaan? Oliko sylkenyt asfaltille tai kenties nenänsieraimet eivät olleet Eurostandardien mukaiset?

Miksei nämä vesselit ole koskaan tehneet sellaista ohjelmaa, johon olisi kerätty vuosien varrelta kaikki parhaat "pieleen menneet" otokset sketsejä filmatessa? Kundeilta tuntuu usein pokka pettävän (ei ole mikään ihme), joten näistä pieleen menneistä saisi varmaan aikaan todellisen nauruspektaakkelin.
 

Vaicci#63

Jäsen
Heh...mulla jäi mieleen parhaiten Petri Pallivaha! Ei hemmetti että mä repesin kun se tuli.
Myös se "jatkuu"-juttu oli hyvä. Nikoa ja Hissua olin odottanut mutta ehkä ensi kerralla.
Rane oli vähän pulskistunut, mutta silti voimissaan. Kuka on Kingi? RANE!!!
Odotin myös sitä sketsiä missä Edelman on se nainen...sopii niin hyvin sille.
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oli tosiaan aika tavalla kuin entiset, jos ei ota mukaan "pientä" henkistäkin kasvua...


On tosiaan hienoa kattella kun "pojat" vääntää ilmeisesti spontaanisti niin helvetisti hauskoja juttuja...


Moilasen jättö menneisyyteen oli omasta mielestäni ehkä pahin menetys, mutta "eesti voimailemise kärpset" oli parempi kuin koskaan, siinä sai oikeesti nauraa... niinkuin lähes koko muunkin ajan...

Suurin huonous ohjelmassa oli että loppui liian pian, tuntui vain hetkiseltä se puolituntinen :(
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Aivan loistava oli eka jakso, huomattavasti parempia sketsejä kuin vanhoissa.

Rokka = Kesämies oli aika mainio keksintö!
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Loistavaa!

Suurin pettymys oli Terviksen ilmiselvä käsikirjoitus eli homma ei ollut enää improvisoitua. Improvisointi alkoi vasta poliisin (Robocopin) tultua. Parhaimmat naurut irtosivat seuraavista:

1. Pisulahti
2. Rokka/kesämies
3. Sarme Asserdahlin isännän yllättävä sylkäisy
4. Ranen vankilan portin aukaisu (Oli äijä aika leveenä)

Kaikenkaikkiaan paljon parempi kuin uskalsin odottaa. Pelkäsin, että homma ei enään toimisi 10 vuoden jälkeen.

"I'm the best! I'm the best! I'm the best! Uramamavaa!"
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Predator

Miksei nämä vesselit ole koskaan tehneet sellaista ohjelmaa, johon olisi kerätty vuosien varrelta kaikki parhaat "pieleen menneet" otokset sketsejä filmatessa? Kundeilta tuntuu usein pokka pettävän (ei ole mikään ihme), joten näistä pieleen menneistä saisi varmaan aikaan todellisen nauruspektaakkelin.

Osittain ovatkin, nimittäin silloin 90-luvulla oli vihoviimeisen jakson loppuun koostettu about 10min pätkä näitä huolella tyrittyjä otoksia, taustalla soiden - mikäpäs muukaan kuin - The boys are back in town.
Ja kyllä tuo pätkä jaksaa naurattaa vieläkin, tosin nykyään kelailen sitä lähinnä aamuyön tunteina humalapäissäni.

Olen kyllä samaa mieltä siitä, että noista "kämmätyistä" otoksista voisi tehdä oman jaksonkin. Niitähän riittää kyllä.

Nimim. lähes kaikki Vintiöt ever nauhalla
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
No niin. Tuli viimein eilen korkattua uudet Vintiöt. Hyvältä näyttää vanhoilta pohjilta. Turkkuses hymyilyttää etenkin vahva paikallispainotus, liekö Janus Hanskin alkuperäisillä kotiseuduilla tekemistä asian kanssa? Ilkka (Nummisto) ja Markku (Suonenvirta) olivat kryptoineen ("Juoma, viisi kirjainta. Päättyy o:hon ja alkaa m:llä? KRUSIFIKSI!!") edelleen iskussa ja paha veto oli ottaa myös TY:n Veijo Hietala kehiin kaikkivoipana seksisymbolina!

Linnamäkeläisissä sosiodraama oli hallussa tamperelaisen tv-viihteen parhaiden perinteiden mukaisesti, hienoa. Pipamiehelle pointsit nopeahkosta paluusta poseen, "en selvinny millään". Ykköskamaa oli kuitenkin Ranen paluu eetteriin. Nyt Keravan coolein kolli oli päässyt pois elinkautisesta sillä vartijat eivät enää halunneet saada kaikki daijuunsa Ranelta päivittäin, liekö "tatamiotteella" ollut vaikutuksia tähänkin seikkaan? ASIAA!
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
"Niin jos seksistä puhutaan, niin kyllähän se on niin, että kun laittaa pulisongit koilliseen ja kalsarit kaakkoon, niin heti on missi mutterissa kiinni."

Veijo tietää kaiken!
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
"Sonera/Hiihtoliitto"-kuulustelu menee Suomi-komedian klassikoiden joukkoon niin että heilahtaa...

"Työttömyyden ja valtionvelan pitää olla balansissa... no, Norjassa ei ole työttömyyttä eikä velkaa, mutta ajatteleppa norjalaisia ihmisinä, heh hehh, niin toimittaja, heh heh..."

Jakso oli oikeasti hyvä, ei camp-hyvä. Mainiota!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kolmoselta tulee taas parhaita paloja Vintiöiden kohelluksista. Esimerkiksi Kyttäruutu ja Sakari Kaulaote toimivat edelleen. Kyllä isoa miestä jaksaa taas naurattaa..
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Eino_Mies
Kolmoselta tulee taas parhaita paloja Vintiöiden kohelluksista. Esimerkiksi Kyttäruutu ja Sakari Kaulaote toimivat edelleen. Kyllä isoa miestä jaksaa taas naurattaa..

Ranen paluu "elinkautisesta" oli taas kerran kovaa touhua. Yllättävää kyllä, näinkin kevyt komiikka toimii vieläkin eikä ole menettänyt kärkeään vuosien saatossa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Pressiboxi
Yllättävää kyllä, näinkin kevyt komiikka toimii vieläkin eikä ole menettänyt kärkeään vuosien saatossa.
Olin itse melkoisen skeptinen, kun nämä uudet jaksot aikanaan tulivat. Mietin, että kun pojat ovat hivenen kasvaneet ja löysistyneet, että anarkistinen huumori ei enää lennä.

Väärässä olin, sillä uudet jaksot olivat, jos mahdollista vieläkin parempia kuin vanhat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös