Hyvästä vedosta ei ole apua, jos ei edes lauo, toki ei niitä maalipaikkojakaan juuri ole ollut.Hyvästä vedosta ei ole apua, ellei pääse maalipaikoille.
On erikoista tämä teidän yksittäisiin pelaajiin käyminen. Siis samaan aikaan kun tuo Villen paskakiekko sammuttaa kaikki ukot aina Vesalaisesta Lehterään.
Mä väitän, että hyvin valmennetussa jengissä olisi yli 20 maalin pelaaja helposti, möyrinnässä menee vaa taidot hukkaan eli suoraviivaisuus ja veto.Ristiriitaset fiilikset. Omaa potentiaalin oikeen pelikirjan ja roolin löytyessä, periaatteessa hyvä jalkanen ja veto ehdoton vahvuus. Kuitenkin ensimmäisten pelien jälkeen hävinnyt kuvasta ihan kokonaan ja tuntuu älyttömältä, että pelaa ykkösketjussa. Näissä kovimmissa peleissä on vielä kaikenlisäksi selvästi tekemistä kamppailupelaamisessa ja on aika pehmeä. Sitten toisaalta useamman kerran edarinutussa näyttänyt, että osaa leikata maalille ja tuolla vedolla olisi useammankin kerran sytyttää punalampun. Alkaa vaan nyt aika käymään vähiin.
Jep. Mä silti pitäisin omassa jengissä, sillä omaa kyvyn tehdä toivottuja ratkasuja + rightin kätisyys ton luokan vedolla on sellainen mitä ei ihan joka kiven alta löydy.Mä väitän, että hyvin valmennetussa jengissä olisi yli 20 maalin pelaaja helposti, möyrinnässä menee vaa taidot hukkaan eli suoraviivaisuus ja veto.
Lehterän ketjusta puuttuu "Jarkko Ruutu".Tykkään asenteesta, tykkään pelirohkeudesta ja -varmuudesta, tykkään one-timerista ja tykkään persoonasta. Marleau menee hukkaan Lehterän ketjussa, koska kaikki vedot pelataan vain ja ainoastaan Nättiselle. Ja kun Marleau ei pääse käyttämään tätä asettaan, hän menee hukkaan. Ei se Iirokaan nouse Lehterän ketjussa niin vaaralliseksi kuin mitä hän parhaimmillaan on. Eilisen perusteella Marleau näytti istuvan ihan jees Jääskän ja Vesalaisen ketjuun ja Vinnie oli Vesalaisen maalissa juuri siellä, missä pitikin olla, eli maalin edessä.
Mä väitän, että hyvin valmennetussa jengissä olisi yli 20 maalin pelaaja helposti, möyrinnässä menee vaa taidot hukkaan eli suoraviivaisuus ja veto.
Edelleen tykkään tästä anti 23-24 pelaajasta. Osaa laukoa, menee maalille, on aktiivinen ja riistää. Toisaalta on sitten heikko vääntämään ja möyräämään. Pelaa myös kahta pelipaikkaa ja onnistuu tasollaan ketjusta riippumatta (tosin kuin moni muu). Ymmärrän toki ettei nykyvalmennus optiota käytä.
Marleaun ketju oli viidennellä sivulla ja viimeinen päiväkirjamerkintä lähes puolen vuoden takaa. Ansaitsee mielestäni ehdottomasti noston. Kuten sanottua niin olen itse toistaiseksi Highlightien-varassa, mutta niissä Marleau on ollut todella näkyvästi esillä. Myös Otteluseurannassa olen havainnut positiivista palautetta palstatovereilta. Niinköhän tässä on meille todellinen läpimurtopelaaja tälle kaudelle? Kaikki ainekset siihen ainakin löytyy.