Viestin lähettänyt käyttäjä rossoblu
Aika uskomaton pelaaja muuten tuo Caloun. Onnistui tuhoamaan koko HIFK:n viime kauden ja tulevaisuudenkin ainakin nyt muutamaksi vuodeksi eteenpäin. Onkohan kukaan muu vielä pystynyt vastaavaan? Ja keitä ovat ne muut HIFK:n pelaajat, jotka pelaavat vain rahan vuoksi? Lasse Pirjetä?
Tiedä sitten, että mikä on Calounin syytä ja mikä ei, mutta mistä päättelet hänen pelaavan vain rahan vuoksi? Tottakai jokainen ottaa sen verran rahaa palkaksi, kuin mitä joukkue suostuu maksamaan. Ja NHL:stä herra olis saanu paljon suuremmat rahat, jos ei olis tänne takaisin tullut.
Ei ole Calounin syytä, jos joukkueessa on pelaajia, jotka eivät ole hänen tasollaan taidoissa, eivätkä siten myöskään saa yhtä paljon rahaa.
Se kirjejuttu oli jo jotain aivan järkyttävää. Muistaakseni eräät pelaajat eivät tykänneet siitä, että Caloun vei heidän peliaikaansa, ja sai enemmän rahaa.
Pelaisivat sitten saa**na paremmin...
Joo, olishan se toki itsellekin varmaan aika kova paikka, jos kovempi pelimies tulis ja veis peliaikaa itseltä pois, mutta ei siinä silti saisi ruveta pelleilemään.
Caloun oli selvästi puolikuntoinen, mutta silti taisi ainoastaan Bednar yltää samoihin pistemääriin. Ja muistaakseni Caloun taisi ainakin jossain vaiheessa olla lähes ainoa, jonka +/- saldo näytti plussaa (niistä peleistä joissa Caloun oli mukana).
Bednarkin sanoi jossain haastattelussa ihmettelevänsä sitä miten Calounista on tehty syntipukki muiden aiheuttamille asioille.
Ja Caloun sanoi siinä yhdessä MTV3:n haastattelussa ettei ole koskaan nähnyt vastaavan kaltaista toimintaa, kuin mitä nyt tällä kaudella HIFK:ssa. Tiedä sitten mitä sillä tarkoitti.
Pahus kun sen kirjeen kirjoittaneiden nimiä ei ole missään julkistettu. Niitä pelaajia en ainakaan henk.koht. enää kannattaisi. Saisivat painua hel**ttiin.
Toki Calounkin on voinut itse tehdä jotain älytöntä, joka on osaksi ongelmia aiheuttanut, mutta onko kellään mitään pitävää näyttöä yhtään mistään? Itse aion olla niin kauan Calounin puolella tässä asiassa, kunnes joku antaa kunnon näytön jostain muusta.
Voisi se Caloun tosin munkin puolesta tulla sieltä Tsekeistä tänne päin, mutta mistä senkään voi varmuudella tietää mitä on tekeillä. Uugen kirjoitukset on aina niin helvetin sekavia/mystisiä, että niistä ei mitään hyötyä ainakaan mulle ole.